Przetargi.pl
Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa lokalnej biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Podwilczyn - ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia 16a 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa lokalnej biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Podwilczyn - ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami do budynków oraz budowa przepompowni ścieków, kanałów ciśnieniowych i mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na działce 123 obręb ewidencyjny Podwilczyn. Odbiornikiem ścieków oczyszczonych będzie rzeka Kamienna (będąca lewostronnym dopływem rzeki Słupi), która wpływa do jeziora Rybiec. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Parku Krajobrazowego Dolina Słupi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a.Opracowanie badań geotechnicznych gruntu i hydrogeologicznych, b.Opracowanie dokumentacji projektowej, c.Opracowanie operatu wodno - prawnego, d.Wykonanie robót budowlanych dot. budowy sieci kanalizacji, przepompowni ścieków, kanałów ciśnieniowych oraz mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: a.nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, b.spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c. akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. d.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: a.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 a do SIWZ. b.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e.Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu robót), których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, f.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. g.Dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 3 do SIWZ posiadają uprawnienia zgodnie z art. 22 ust 1 wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. h.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. i.Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach