Przetargi.pl
Budowa zatoki-pętli autobusowej z parkingami oraz budowa wiaty w m. Dłużec

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7422029 , fax. 089 7422065
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7422029, fax. 089 7422065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatoki-pętli autobusowej z parkingami oraz budowa wiaty w m. Dłużec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa zatoki-pętki autobusowej z parkingami oraz budowa wiaty w m. Dłużec zgodnie z: A) Dokumentacją projektową składającą się z : 1. Projektu budowlanego zatoki-pętli opracowanego przez Pana Romana Szczepana - Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budownictwa ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo, 2. Projektu budowlanego powtarzalnego wiaty przystankowej BUS-BIS opracowanej przez inż. arch. Janusza Chojnackiego 3. Przedmiaru robót, 4. BIOZ, B) Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy zatoki-pętli autobusowej w msc. Dłużec gm. Piecki C) Pozwoleniem na budowę Nr 29-2007-Pki oraz zgłoszeniem z dnia 08.05.2007r W zakres prac wchodzą: 1. Roboty przygotowawcze obejmujące min: roboty pomiarowe, rozbiórkowe itp. 2. Roboty budowlane a)drogowe obejmujące min: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych, - wykonanie podbudowy kruszywa łamanego lub mieszanki optymalnej gr. 20cm na powierzchni wg przedmiaru 630,70m2, - ustawienie krawężników betonowych o łącznej dł. wg przedmiaru 186,80m - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na powierzchni wg przedmiaru 150m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na powierzchni wg przedmiaru 150m2, - wykonanie nawierzchni z płyt typu JOMB na powierzchni wg przedmiaru 343,20m2, - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych na powierzchni wg przedmiaru 137,50m2, b)ogólnobudowlane polegające na wzniesieni wiaty przystankowej o konstrukcji drewnianej o wymiarach w rzucie 4,51m*4,2m 3. Roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się: a) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - część III.a.SIWZ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - (wg wzoru - część III.b. SIWZ), c) kalkulację ceny oferty - Kosztorys Ofertowy - Tabelę elementów scalonych (wg wzoru - część III.c. SIWZ), - przygotowany zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 16 SIWZ, d) porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania - w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (pełnomocnictwo) - jeżeli dotyczy, e) zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - (wg wzoru - część III.d. SIWZ), 2 Jako załączniki do oferty muszą być dołączone dokumenty wymienione w pkt. 10.1 SIWZ 3 Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.10 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5 Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę jego uznaje się za odrzuconą. 6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c) każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi spełnić warunki stawiane Wykonawcy, 7 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie co najmniej 3 robót w zakresie budowy nawierzchni drogowych (place, ulice itp.) , o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda i powierzchni minimum 500m2 każda -. (wg wzoru - część III.e. SIWZ) wykaz osób (kierownictwa), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz , zaświadczenie z właściwej Izby (wg wzoru - część III.f. SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach