Przetargi.pl
Budowa zatok postojowych w ul. Boenigka, Murzynowskiego, Krasickiego Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n. Zadania wspólne ze spółdzielniami mieszkaniowymi

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu; www.bip.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatok postojowych w ul. Boenigka, Murzynowskiego, Krasickiego Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n. Zadania wspólne ze spółdzielniami mieszkaniowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok postojowych w ul. Boenigka, Murzynowskiego, Krasickiego Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n.Zadania wspólne ze spółdzielniami mieszkaniowymi. CPV 45230000-8, CPV 45316110-9. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje : - Budowę zatoki postojowej w ul. Boenigka w Olsztynie, - Budowę zatoki postojowej w ul. Murzynowskiego w Olsztynie, -Budowę zatoki postojowej w ul. Krasickiego w Olsztynie, Szczegółowy zakres robót określony został w projektach budowlano - wykonawczych opracowanych przez Biuro Projektów NOW EKO Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących odpowiednie załączniki do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia ich odbioru. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od wszystkich ryzyk budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 500 zł. (słownie : trzy tysiące pięćset złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na przebudowie lub budowie nowej drogi o wartości każdej roboty równej min. 200 000 PLN ( z VAT ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w następującym zakresie, tj. co najmniej : a) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej wydanymi na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub innymi ważnymi uprawnieniami ( drogowymi ) wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót drogowych. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy zaproponowanymi osobami Wykonawca będzie dysponował, przedstawi on dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należyta starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót drogowych , b) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach