Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
Skwer Niepodległości 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6430785, fax. 025 6430718 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zatok parkingowych przy ulicy Mazurskiej - projekt i wykonanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Budowa zatok parkingowych przy ulicy Mazurskiej - projekt i wykonanie. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt Etap I - Dokumentacja projektowa 1. opracowanie map do celów projektowych 2. opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji 3 egz. 3. opracowanie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko - w przypadku nałożenia obowiązku opracowania raportu zgodnie z wytycznymi Ustawy Prawo Ochrony Środowiska 3 egz. 4. opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej budowy zatok parkingowych oraz przebudowy chodnika wraz z rozwiązaniem sposobu odwodnienia 5 egz. 5. opracowanie projektów branż towarzyszących wynikających z kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej po 5 egz. 6. opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż po 3 egz. 7. opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż po 3 egz. 8. opracowanie kosztorysów szczegółowych dla każdej z branży po 3 egz. 9. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 4 egz. 10. opracowanie stałej organizacji ruchu 5 egz Etap II - Roboty budowlane 1. wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i Specyfikacji Technicznych a)budowa zatok parkingowych oraz przebudowa chodnika przy ulicy Mazurskiej wraz z odwodnieniem b) przebudowa kolizji z infrastrukturą techniczną niezwiązaną z utrzymaniem drogi c) wykonanie oznakowania pionowego d) przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie dokumentacji związanej z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej Uwagi: 1.Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, przepisy Prawa Budowlanego, projekty budowlano - wykonawcze i Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w instrukcji dla Oferentów oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. 2.Opracowania projektowe realizować zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi: - warunki techniczne do projektowania branży drogowej D.5544-1-12/09 z dnia 06.02.2009 r. w załączeniu do przedmiotu zamówienia - warunki techniczne do projektowania branży sanitarnej wydane przez PWiK L.dz.IT/1333/2009 r. z dnia 20 maja 2009 r. w załączeniu do przedmiotu zamówienia 3.Dokumentację budowy zatok parkingowych przy ulicy Mazurskiej uzgodnić w Wydziale Dróg Urzędu Miasta 4.Uzyskać wszystkie wymagane decyzje i uzgodnienia. 5.Przed przystąpieniem do projektowania niezbędna jest wizja w terenie. 6.Przyjęte rozwiązania projektowe winny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej. Zakres kolizji powinien być uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektów budowlanych branż towarzyszących. 7.Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Budowa zatok parkingowych przy ulicy Mazurskiej- projekt i wykonanie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 w godzinach od 745 do 1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Przedstawią aktualne zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Przedstawią aktualne zaświadczanie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykonali prace projektowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej trzy projekty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (branża drogowa) o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł. każdy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych prac projektowych. Wykaz prac projektowych będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu przekazania dokumentacji projektowej. d) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. e) Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.: - koparka kołowa przedsiębierna - 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - samochód samowyładowczy z przykryciem - 2 szt. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 200 000,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualne zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 P.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, tj.: - koparka kołowa przedsiębierna - 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - samochód samowyładowczy z przykryciem - 2 szt. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował. 7.Uprawnienia budowlane, osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do projektowania w specjalności - drogowej, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 8.Uprawnienia budowlane, osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - drogowej, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 9.Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej trzy projekty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 20.000,0 zł każdy - branży drogowej). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych prac projektowych. Wykaz prac projektowych będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu przekazania dokumentacji projektowej. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 200 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa mostu na cieku Zanioska w ciągu drogi kategorii powiatowej nr 3933W na granicy obrębów Liszki i Ostrowiec, w km. 4+395, gm. Repki.
Dodano: 2015-09-07 - Odbudowa mostu na cieku Zanioska w ciągu drogi kategorii powiatowej nr 3939W na granicy obrębów Liszki i Ostrowiec, w km 4+395, gm. Repki
Dodano: 2015-08-21 - wykonanie drogowego projektu budowlano - wykonawczego budowy i rozbudowy ulicy Miry Zimińskiej - Sygietyńskiej na odcinku od ul. Bolesława Prusa do Alei Wojska Polskiego w Pruszkowie
Dodano: 2013-10-24 - Wykonanie drogowego projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Miry Zimińskiej - Sygietyńskiej na odcinku od ul. Bolesława Prusa do Alei Wojska Polskiego w Pruszkowie.
Dodano: 2013-10-15 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO WYKONAWCZEJ NA CZĘŚCIOWĄ WYMIANĘ OKIEN W BUDYNKU NR 22 w AKADEMII OBRONY NARODOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO
Dodano: 2013-06-05 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO WYKONAWCZEJ ADAPTACJI POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNO - BIUROWYCH NA WĘZŁY SANITARNE W BUDYNKU SZKOLENIOWYM NR 101 AKADEMII OBRONY NARODOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Dodano: 2013-05-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg w Granicy, Nowej Wsi, Michałowicach Wsi.Nr sprawy: ZP.2712.14.2013
Dodano: 2013-03-07 - WYKONANIE DOKUMENTACJI WYKONAWCZO-PROJEKTOWYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORÓW AUTORSKICH DLA INWESTYCJI POLEGAJACEJ NA REMONCIE WĘZŁÓW CIEPLNYCH W TRZECH BUDYNKACH NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ: Cześć I -BUDYNEK NR 6 / HALA NR 1 / Cześć II - BUDYNEK NR 14 Cześć III - BUDYNEK NR 59
Dodano: 2012-10-24 - WYKONANIE DOKUMENTACJI WYKONAWCZO-PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO NA MODERNIZACJĘ AULI Nr 218 i Nr 318 w BUDYNKU DYDAKTYCZNYM Nr 101 NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Dodano: 2012-10-16 - WYKONANIE DOKUMENTACJI WYKONAWCZO-PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ NIECKI BASENOWEJ I PODBASENIA KRYTEJ PŁYWALNI W BUDYNKU NR 6 NA TERENIE AKADEMII OBRONY NARODOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO
Dodano: 2012-10-16