Przetargi.pl
Budowa zaplecza szatniowego przy boisku w Kątach Węgierskich

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza szatniowego przy boisku w Kątach Węgierskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje budowę budynku szatniowego przy boisku w Kątach Węgierskich zgodnie z projektem rozbiórki, projektem wykonawczym zamiennym pn. „Budowa zaplecza szatniowego przy boisku w Kątach Węgierskich” autorstwa Przedsiębiorstwa Projektowo – Budowlanego EKOBUD S. C., Ewa i Remigiusz Owczarek Dmosin Drugi nr 89 B,95-061 Dmosin, zwana dalej „dokumentacją projektową”, będącą załącznikiem nr 3 do SIWZ w zakresie: 1) budowy budynku szatniowego, 2) rozbiórki masztu oraz podziemnego żelbetowego podziemnego zbiornika na wodę wraz z niwelacją nasypu, 3) zagospodarowania terenu, 4) wykonania dróg i utwardzeń, 5) wykonania zjazdu z drogi powiatowej, 6) wykonania przyłącza wodociągowego oraz instalacji kanalizacyjnej ze zbiornikiem szczelnym na ścieki. 2. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) kompleksowej realizacji robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego, 2) protokolarnym odebraniu placu budowy, jego odpowiednim zabezpieczeniu oraz przystosowaniu placu budowy do potrzeb robót budowlanych objętych umową, 3) przeszukaniu terenu budowy pod kątem występowania przedmiotów wybuchowych pochodzenia wojskowego wraz z ewentualną ich utylizacją, 4) podpisaniu umów z gestorami mediów na czas realizacji robót oraz ewentualne przyłączenie się do poszczególnych instalacji lub sieci w/w podmiotów, celem zaopatrzenia terenu robót w niezbędne do realizacji przedmiotu umowy media i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego wraz z przedstawieniem stosownych dokumentów, 5) przed zakończeniem robót pokryciu kosztów energii elektrycznej, cieplnej, wody i odprowadzenia ścieków na podstawie wskazań liczników czy podliczników, 6) sporządzeniu i przestrzeganiu szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego opis sposobu organizacji robót z podziałem na branże, uzgodnionego z Zamawiającym, 7) zapewnieniu organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy, aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg inwestycji, 8) wykonywaniu robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów, 9) postępowaniu, jako wytwórca odpadów, z odpadami wytworzonymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) organizacji ochrony mienia na terenie budowy do czasu zakończenia robót, utrzymaniu czystości na terenach przylegających do terenu budowy (w tym dojazdy), 11) ubezpieczeniu budowy i robót przed wszystkimi stratami lub szkodami, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi („siłą wyższą”) lub innymi przyczynami oraz od odpowiedzialności cywilnej, 12) ustanowieniu kierownika budowy, który ma obowiązek przebywania na terenie budowy w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz prowadzenia dokumentacji budowy, 13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy, wykonywanych robót, ich części, urządzeń budowlanych, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń, naprawienie ich lub doprowadzeniu do stanu poprzedniego w czasie technicznie uzasadnionym wskazanym przez poszkodowanych, 14) zgłaszaniu do odbioru inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 15) usunięciu wad wykonanych robót w terminie określonym przez Zamawiającego w przypadku ujawnienia ich w trakcie czynności odbiorowych. Koszt usunięcia tych wad ponosi wyłącznie Wykonawca, 16) wykonywaniu obowiązków inwestora, określonych w ustawie Prawo budowlane, w tym do wykonywania tych obowiązków wobec organów administracji publicznej oraz osób trzecich od dnia wprowadzenia na budowę do dnia protokólarnego przekazania obiektu budowlanego Zamawiającemu, 17) dostarczeniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane – 2 komplety, 18) dostarczeniu Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, 19) umożliwieniu wstępu na teren budowy pracowników państwowych organów nadzoru budowlanego oraz udostępnieniu im niezbędnych dokumentów, 20) odpowiedzialności za teren budowy do czasu przekazania obiektu Zamawiającemu protokółem końcowego odbioru przedmiotu umowy, 21) ubezpieczeniu kontraktu od: a) wszelkich ryzyk budowlanych (CAR), w tym: wykonywanych prac, obiektów budowlanych, urządzeń oraz wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego związanego bezpośrednio z wykonywaniem robót - na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia Wykonawcy, b) odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej - na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia umownego. Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 22) dokonania ubezpieczenia na własny koszt i w ramach wynagrodzenia umownego, 23) udzieleniu gwarancji jakości zgodnie z kartą gwarancyjną będącą załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8. Wymogi, o których mowa w ust. 5-7, dotyczą również podwykonawców. 9. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 5-8 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia; c) informacje dotyczące czy Wykonawca jest lub nie jest mikroprzedsiębiorstwem bądź małym lub średnim przedsiębiorstwem; d) informacje dotyczące czy Wykonawca jest lub nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT, e) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach