Przetargi.pl
BUDOWA ZAPLECZA SPORTOWEGO PRZY BOISKACH OBOK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W GŁOWNIE

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 472057684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZAPLECZA SPORTOWEGO PRZY BOISKACH OBOK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W GŁOWNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza sportowego przy boiskach obok Szkoły Podstawowej Nr 1 w Glownie. Budynek będzie zawierał pomieszczenie magazynowe oraz trzy pomieszczenia szatniowe z łazienkami. Do budynku zostaną doprowadzone przyłącza wody, kanalizacji i WLZ energii elektrycznej. Oprócz budynku w zakres zamówienia wchodzi ustawienie dwóch wiat dla zawodników rezerwowych oraz demontowalnej trybuny dwurzędowej z 52 siedziskami. Pod wiatami i trybuną przewidziano utwardzenia z kostki betonowej. 3.1. Dane budynku: - Ilość kondygnacji nadziemnych - 1 - Wysokość- 2,95 m - Wysokość pomieszczeń– 2,50 m - powierzchnia zabudowy - 44,06 m2 - powierzchnia użytkowa - 38,07 m2 - powierzchnia całkowita - 44,06 m2 - kubatura -129,98 m3 Budynek zawiera pomieszczenia trzech szatni i przynależnych do nich łazienek oraz magazynek sportowy. Szatnie zawodnicze dla 15 osób każda. Szatnia sędziowska dla 5 osób. Budynek funkcjonalnie podzielony na cztery części do których prowadzą odrębne wejścia. Część pierwsza to szatnia dla zawodników jednej drużyny wraz z sanitariatami, część druga zawiera szatnię drugiej drużyny z toaletami, część trzecia to zaplecze szatniowe dla sędziów i obserwatorów związkowych, część czwarta to zaplecze magazynowe na sprzęt sportowy. Budynek dostarczony w komplecie do ustawienia na uprzednio wykonanych fundamentach. Budynek wyposażony w instalację kanalizacji, wody zimnej i ciepłej z podgrzewacza elektrycznego, elektryczną i wentylacji grawitacyjnej w części wspomaganej wentylatorkami kanałowymi. Ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi. Budynek będzie użytkowany okresowo, w okresie od kwietnia do listopada gdy temperatury powietrza całodobowo będą dodatnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Przedmiary robót nie stanowią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i zostały załączone do siwz pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcom sporządzenia kalkulacji. Przy wykonywaniu kalkulacji przedmiary mogą być dowolnie modyfikowane przez Wykonawców. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znalazły się materiały wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta markę Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych oraz warunkach przewidzianych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.4. siwz 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz Uwaga: Wykonawca nie załącza tej informacji do oferty. Dopiero w terminie 3 dni od opublikowania stosownej informacji przez Zamawiającego i powzięciu informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu przedmiotową informację. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5.2. siwz składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach