Przetargi.pl
Budowa zaplecza sanitarnego oraz trybun wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zad. 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza sanitarnego oraz trybun wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zad. 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.2. UWAGA: Zamawiający dysponuje pełną dokumentacją projektową. Zakres robót objęty w przedmiotowym postepowaniu obejmuje etap II i etap III dokumentacji projektowej.3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w szczególności: 1) Etap I:a) Wykonanie badań technicznych w akredytowanym laboratorium wraz z jednoznaczną opinią rzeczoznawcy budowlanego istniejących konstrukcji żelbetowych pod kątem możliwości wykorzystania tych elementów jako konstrukcji trybun,b) Wykonie rozbiórki oraz utylizacji żelbetowej konstrukcji schodów trybun oraz wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej schodów trybun na podstawie badań technicznych określonych w § 1 ust 2 pkt 2.1 ppkt a) umowy, których wnioski wskazują jednoznacznie na brak możliwości wykorzystania istniejącej konstrukcji.2) Etap II:a) Wykonanie badań archeologicznych oraz uzyskanie stosownych zgód wymaganych przepisami prawa,b) Zapewnienie nadzoru archeologicznego,c) Wykonanie robót przygotowawczych i robót ziemnych,d) Wykonie robót budowlanych budynku zaplecza sanitarnego oraz trybuny do stanu zerowego tj. Wykonanie prac do poziomu płyty (podłogi) parteru: fundamenty, ściany fundamentowe, izolacja pionowa i pozioma fundamentów, instalacji pod posadzkowej oraz przygotowanie przepustów/przejść instalacyjnych.3) Etap III:Wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie zaplecza sanitarnego w stanie surowym zamkniętym tj. wykonanie kompletnej konstrukcji nośnej, wymurowanie ścian zewnętrznych przegród, wykonanie kominów, wykonie konstrukcji stropodachu, montaż drzwi zewnętrzne oraz stolarki okiennej oraz wykonanie konstrukcji żelbetowej zadaszonej trybuny.4) Etap IV:Wykonanie robót instalacyjnych tj. instalacji wewnętrznych wod.-kan., instalacji elektrycznej w budynku zaplecza sanitarnego.5) Etap V:a) Wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie konstrukcji stalowej zadaszonej trybuny.b) Wykonanie kompletnych robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie budynku zaplecza sanitarnego, zadaszonej trybuny, kas biletowych umożliwiających korzystanie z budynków.c) Wykonanie pozostałych robót instalacyjnych (m.in. przyłącza i instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz, oświetlenia wewnętrznego w obiektach, instalacji elektrycznej, instalacji wewnętrznej gazowej i centralnego ogrzewania), d) Wykonanie placów wewnętrznych, ciągów wewnętrznych komunikacyjnych, parkingów, ogrodzeń, furtek itd.,e) Wykonanie elementów małej architektury (np.: koszy na odpady, stojaków na rowery itd.),f) Wykonanie zagospodarowania terenu zielenią urządzoną (np.: trawników, nasadzenia),g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całej inwestycji,h) Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie dla całego zamierzenia inwestycyjnego, Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:94 500,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące pięćset złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznejlub obiektu sportowego o kubaturze nie mniejszej niż 1 500 m3 każdy z tych obiektów, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował:a. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należącądo właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoba skierowanado realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji. Zamawiający zastrzega, że Kierownik budowy musi wykazać pełnienie ww. funkcji na co najmniej 2 (dwóch) budynkach użyteczności publicznej lub obiektu sportowego wraz zagospodarowaniem terenu o kubaturze minimum 1 500 m3 każdy z tych obiektów,b. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji. Zamawiający zastrzega, że Kierownik robót sanitarnych musi wykazać pełnienie ww. funkcji w zakresie instalacji wod –kan, centralnego ogrzewania, wentylacji na co najmniej 2 (dwóch) budynkach użyteczności publicznej lub obiektu sportowego o kubaturze minimum 1 500 m3 każdyz tych obiektów,c. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji. Zamawiający zastrzega, że Kierownik robót elektrycznych musi wykazać pełnienie ww. funkcji w zakresie instalacji elektrycznychi teletechnicznych na co najmniej 2 (dwóch) budynkach użyteczności publicznej lub obiektu sportowego o kubaturze minimum1 500 m3 każdy z tych obiektów,d. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w inżynieryjnej drogowej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji. Zamawiający zastrzega, że Kierownik robót drogowych musi wykazać pełnienie ww. funkcji w zakresie inżynieryjnej drogowejna co najmniej 2 (dwóch) inwestycjach polegających na budowie minimum 50 miejsc postojowych każda z tych inwestycji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach