Przetargi.pl
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Gliwicach - etap I.

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3324019, 3316199 , fax. 032 2316212
  • Data zamieszczenia: 2010-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Zwycięstwa 36 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3324019, 3316199, fax. 032 2316212
    REGON: 27816576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowiskogliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Gliwicach - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane oraz niezbędne do ich wykonania dostawy, wchodzące w skład zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Gliwicach - etap I 2.W zakres zamówienia wskazanego w pkt 1 wchodzą następujące części: 1). Część zamówienia nr 2 - Sortownia odpadów przestrzennych z technologią obejmująca: - przełożenie rurociągu biogazu ? 160 mm na długości 120 m; - wykonanie niwelacji terenu dla bilansu mas ziemnych; - wykonanie wjazdu do sortowni z drogi technologicznej; - wykonanie placu technologiczno manewrowego; - budowa wiaty o wymiarach 18x36m jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej, z dachem dwuspadowym; - doprowadzenie energii elektrycznej; - oświetlenie wewnętrzne wiaty; - oświetlenie zewnętrzne wiaty; - instalacja odgromowa i uziemiająca; - wykonanie trawników pomiędzy istniejąca drogą a ogrodzeniem o szerokości ok. 1 m, poprzez obsianie mieszanką traw, powierzchnia ok. 370 m2; - dostawa wyposażenia sortowni: a. rozdrabniacz o wymiarach dł. x szer. x wys. 8 200 x 2 500 x 2 700 mm, na zabudowie mobilnej przystosowanej do transportu samochodami typu hakowiec, napędzany silnikiem Diesla o mocy ok. 750 KM, przepustowości nominalnej dla odpadów 50 Mg/h, z separatorem magnetycznym nadtaśmowym, b.sito mechaniczne dyskowe, na zabudowie mobilnej przystosowanej do transportu samochodami typu hakowiec, o mocy 7,6 kW, wielkości frakcji odsianej w zakresie 0-20, 0-40, 0-60, 0-80 mm, wymiarach dł. x szer. 6 000 x 1 400 mm, długości części odsiewającej 5 400 mm, c. przenośnik taśmowy z płynną regulacją prędkości taśmy, o szerokości taśmy 1 200 mm, rozstawie osi 12 000 mm, d. automatyczna pozioma prasa hydrauliczna o mocy 22 kW, nacisku 510 kN, z wiązaniem poziomym automatycznym 4x, drutem stalowym, o wymiarach wlotu wsypu szer. x dł. 646 x 1 140 mm, wielkości beli szer. x wys. 720 x 800 i długości regulowanej, wydajności (objętość/h przy pracy ciągłej) 85 cbm/h urządzenia pomocnicze: e. ładowarka teleskopowa o mocy ok. 100 KM - 1 szt.,promień skrętu 3,7 metra, udźwig 3,1 Mg, wysokość podnoszenia 7 metrów, ładowarka wyprodukowana dla potrzeb wysypisk i recyclingu f. wózek widłowy min. 2 Mg - 1 szt., udźwig min 3 Mg, wysokość podnoszenia min 4,1 metra, g. kontener KP 7 - 4 szt., h. kosz siatkowy 4,5 m3 - 2 szt., i. samochód ciężarowy z zabudową hakową o dopuszczalnej masie całkowitej 26 t - 1 szt. przystosowany do transportu kontenerów typu hakowiec 3) Część zamówienia nr 3 - Kompostownia, etap IV - budowa wiaty i zakup urządzeń obejmująca: - budowa wiaty stalowej kompostowni o wymiarach 18,0x60,o m, jednonawowej o konstrukcji słupowo - ryglowej i fundamentach żelbetowych kielichowych, ściany zewnętrzne i dach z blachy fałdowej bez ocieplenia - dostawa wyposażenia kompostowni: a. koparko ładowarka z silnikiem wysokoprężnym ON o mocy 100KM, pojemności łyżki ładunkowej 1,3 m3, oraz max. głębokości kopania 5,88 m, b. samojezdna przerzucarka kompostu, z silnikiem wysokoprężnym ON, o mocy do 35 kW, przepustowości do 700 m3/h, przekroju pryzmy roboczej ok. 2,2 m2, c. rozdrabniacz o wymiarach dł. x szer. x wys. 8 200 x 2 500 x 2 700 mm, na zabudowie mobilnej przystosowanej do transportu samochodami typu hakowiec, napędzany silnikiem Diesla o mocy ok. 450 KM, przepustowości nominalnej dla odpadów 15 Mg/h, z separatorem magnetycznym nadtaśmowym, d. ładowarka kołowa - o mocy 215 KM, pojemność łyżki 3,5 m3, szerokość łyżki min 2800mm,sprzęt wyłącznie z serii dla wysypisk i recyclingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości dla części zamówienia nr 2 - 126 000,00 zł. dla części zamówienia nr 3 - 100 000,00 zł W przypadku przyjęcia do wykonania przez Wykonawcę kilku - wszystkich części zamówienia, wymagania odnośnie wysokości wadium dla poszczególnych części zamówienia podlegają sumowaniu. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji-poręczenia, d) termin ważności gwarancji-poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że udowodni, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja-poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja-poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: ING BANK ŚLASKI Nr : 83 1050 1285 1000 0022 7707 4353 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania Do wniosku należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć: a) w oryginale dołączonym do oryginału wniosku, w sposób umożliwiający jego wyjęcie i zdeponowanie w kasie bez uszkodzenia dokumentu oraz b) w kopii dołączonej do wymaganych kopii wniosku. 4. Termin wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania wniosków. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do wniosku kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zwrot wadium Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego wadium zostało zatrzymane lub którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,. 3) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.skladowiskogliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach