Przetargi.pl
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-302 Siennica Nadolna, Wincentów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 577 2973 , fax. 0-82 577 29 74
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.
    Wincentów
    22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie
    tel. 0-82 577 2973, fax. 0-82 577 29 74
    REGON: 11060838600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawa urządzeń i wyposażenia. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Przewidywany zakres zadania, planowanego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje m.in.: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 2) Uzyskanie pozwolenia na budowę. 3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w celu wykonania projektów oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 4) Zrealizowanie inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami kontraktowymi, a także przekazanie nowych obiektów do eksploatacji. 5) Wykonanie robót, polegających na budowie Zakładu Zagospodarowania Odpadów o szacowanej wielkości przetwarzania odpadów ponad 20 000 Mg/rok, w którego skład wejdą budynki, budowle i wyposażenie: 5.1) Budynek wielofunkcyjny o powierzchni 1296 m2, z wydzielonymi częściami: punkt przejęcia odpadów, hala maszyn, hala ręcznej segregacji odpadów i pomieszczenia na wysegregowane frakcje, sektor przenośnika taśmowego, hala kontenera na frakcję nadsitową przeznaczoną na paliwo alternatywne, z rozdrabniaczem odpadów, punkt demontażu odpadów wielkogabarytowych, magazyn odpadów niebezpiecznych, cześć socjalna i administracyjna, plac manewrowy, parkingi samochodów ciężarowych i kontenerów, droga zakładowa, modernizacja budynku administracyjnego-wagi, magazynu, garaży, wykonanie zadaszenia nad boksami na odpady, 5.2) Wyposażenie projektowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów: sortownia - linia do sortowania odpadów komunalnych, frakcji suchej odpadów komunalnych oraz odpadów opakowaniowych, prasa kanałowa do belowania odpadów, łamacz do odpadów, urządzenie załadowczo-transportowe, kontenery stalowe, wózki zasypowe, wózki ręczne. Wyposażenie pomieszczeń socjalnych, administracyjnych, warsztatowych, wyposażenie BHP i PPOŻ, 5.3) Niezbędna infrastruktura techniczna dla realizacji i poprawnego funkcjonowania instalacji sortowni z częścią administracyjno-socjalną: przyłącze elektroenergetyczne z istniejącej rozdzielni, przyłącze wodociągowe wraz z hydrantami ppoż. z istniejącej sieci wodociągowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej do istniejących zbiorników bezodpływowych, wszystkie pozostałe instalacje techniczne i technologiczne między obiektami niezbędne do właściwego funkcjonowania instalacji, np.: sieć telefoniczna i informatyczna, monitoring wizyjny, monitoring alarmowy, stacja monitoringu meteorologicznego, 5.4) Ponadto Zamawiający zamierza zrealizować II etap rozbudowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w ramach, którego przewiduje się budowę kwatery na odpady o powierzchni 1,12 ha, polegające na wykonaniu: obwałowania wokół kwatery oraz uszczelnieniu jej dna i skarp, drenażu wód odciekowych, niezbędnej infrastruktury drogowej zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie nowej kwatery, nasadzeń zieleni wysokiej, celem wykonania pasa ochronnego dla kwatery składowiska, 5.5) Inne elementy infrastruktury technicznej niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektowanych obiektów: ogrodzenie terenu (w części wymagającej jego przebudowę), zieleń ochronna wokół instalacji składowiska. 6) Wykonanie planowanego zamierzenia inwestycyjnego na które, Zamawiający opracował we własnym zakresie koncepcję zagospodarowania terenu, z uwzględnieniem elementów infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania instalacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów z kwaterą na odpady inne niż niebezpieczne i obojętne, jako całości. Zamawiający wykonał również koncepcję instalacji do mechaniczno-ręcznego przetwarzania odpadów. Koncepcje te stanowią materiał poglądowy do projektowania, jednak nie zwalniają Wykonawców z odpowiedzialności za przedmiot zamówienia jako całości, w kontekście obowiązujących przepisów prawa, norm oraz decyzji i postanowień organów władzy miejscowej i urzędów publicznych. 7) Dostawę i montaż maszyn oraz urządzeń wraz z wyposażeniem Zakładu. 8) Przeprowadzenie prób końcowych, czyli rozruch mechaniczny, technologiczny oraz eksploatacyjny Zakładu. 9) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich instalacji i urządzeń technologicznych i pomocniczych. 10) Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowej, oceny ryzyka zawodowego dla pracowników zatrudnionych w Zakładzie. 11) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, umożliwiających eksploatację Zakładu, w tym aktualizacja pozwolenia zintegrowanego, instrukcji eksploatacji składowiska oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 12) Przeglądy i usługi serwisowe w okresie rękojmi i gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie PDF (wersja elektroniczna winna być tożsama z ostateczną wersją papierową tj. zawierać niezbędne podpisy i pieczęcie na dokumentach i rysunkach) i wersji edytowalnej. Część wykonawcza projektu powinna uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych. 2) Wymienioną w ust. 2 pkt 1 dokumentację, Wykonawca powinien przedłożyć przedstawicielom Zamawiającego celem uzyskania akceptacji. 3) Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać najlepsze dostępne na rynku rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe mające wpływ na przyszłe koszty eksploatacji, obiektów. W procesie projektowania Wykonawca, zobowiązany jest kierować się interesem Zamawiającego, przyjmować rozwiązania funkcjonalne, a dokonując wyboru materiałów, urządzeń i technologii kierować się racjonalnością i kryterium ponoszenia jak najmniejszych kosztów eksploatacyjnych. 4) Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie PDF i wersji edytowalnej. 5) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach - kosztorys w układzie uproszczonym. 6) Opracowanie i wyposażenie obiektów w niezbędne instrukcje, w tym planu ewakuacji i planu zabezpieczenia ppoż., instrukcji bhp, stanowiskowych instrukcji obsługi, urządzenia gaśnicze itp. 4. Występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 5. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, a także wykonanie wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, dokumentów, prac, robót map, uzyskania wszelkich decyzji pozwoleń, akceptacji i uzyskanie uzgodnień, które okażą się niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji, celu Projektu i celu zadania zgodnie z przyjętą we wzorze umowy ryczałtową formułą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 6. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do siwz: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8) 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 9) 3) Decyzja - środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia (załącznik nr 10) 4) Opinia RDOŚ (załącznik nr 11) 5) Koncepcja zagospodarowania terenu - Rysunek Nr. 2 PFU (załącznik nr 12). 6) Dokumentacja geotechniczna pod budynek wielofunkcyjny (załącznik nr 13). 7) Mapa do celów projektowych (załącznik nr 14). 8) Dokumentacja hydrogeologiczna 1997,2003,2009 (załączniki nr 15,16,17).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 711000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150 000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kraseko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach