Przetargi.pl
Budowa zajezdni autobusowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowej Soli w ramach projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego subObszaru Funkcjonalnego.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zajezdni autobusowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowej Soli w ramach projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego subObszaru Funkcjonalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zajezdni autobusowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy rondzie Województwa Lubuskiego w Nowej Soli oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie inwestycji w ramach projektu p.n. Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego subObszaru Funkcjonalnego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a)budowa budynku administracyjno – biurowego; powierzchnia zabudowy 235,87 m2, kubatura brutto 1979,16 m3, wysokość budynku 735 cm - budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, bryła budynku przykryta stropodachem płaskim, ściany zewnętrzne z bloczków silikatowych oraz betonu komórkowego ocieplonych styropianem, ściany wewnętrzne z bloczków silikatowych, stropy z płyty żelbetowej, instalacja wodno – kanalizacyjna, klimatyzacji, gazowa, grzewcza, wentylacji mechanicznej, odgromowa, elektryczna w tym niskoprądowa: system okablowania strukturalnego – telefonicznego i komputerowego, telewizji dozorowej CCTV, telewizji użytkowej, system rejestracji czasu pracy, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, b)budowa budynku stacji obsługi autobusów; powierzchnia zabudowy 852,26 m2, kubatura brutto 6392,71 m3, wysokość budynku 760 cm, budynek wolnostojący, bez podpiwniczenia składający się dwóch brył – jednokondygnacyjnej części hali napraw i myjni autobusowej o konstrukcji z jednoprzęsłowych ram blachownicowych, z dachem dwuspadowym, oraz dwukondygnacyjnej części, w której zlokalizowano głównie pomieszczenia socjalne i higieniczno-sanitarne przeznaczone dla załogi, konstrukcja; ściany zewnętrzne z bloczków silikatowych, stropy z płyty żelbetowej, obudowa budynku z płyt warstwowych z rdzeniem z pianki poliuretanowej, instalacja wodno – kanalizacyjna, grzewcza, wentylacji mechanicznej, odgromowa, instalacja sprężonego powietrza, elektryczna w tym niskoprądowa: system okablowania strukturalnego – telefonicznego i komputerowego, telewizji dozorowej CCTV, system sygnalizacji włamania i napadu, c)budowa budynku stacji paliw; powierzchnia zabudowy 90,29 m2, kubatura brutto 362,14 m3, budynek jednokondygnacyjny, bez podpiwniczenia, z dachem płaskim, ściany zewnętrzne w technologii tradycyjnej z bloczków silikatowych, miejscowo od zewnątrz obłożone elewacyjną płytą włóknocementową, na konstrukcji drewnianej, stropodach lekki o konstrukcji stalowej z blachy trapezowej, instalacja wodno – kanalizacyjna, grzewcza, wentylacji grawitacyjnej, odgromowa, elektryczna w tym niskoprądowa: system okablowania strukturalnego – telefonicznego i komputerowego, telewizji dozorowej CCTV, instalacje technologiczne (paliwowa, system tankowania bezobsługowego), wiata z dystrybutorami paliwa i tacą szczelną wraz z technologią paliwową, podziemny zbiornik paliwa o pojemności 40m3, instalacja technologii paliw, d)budowa dwóch zjazdów z drogi wojewódzkiej, wewnętrznych dróg manewrowych, miejsc postojowych dla pojazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni ca. 9081 m2, chodników z betonowej kostki brukowej o łącznej powierzchni ca. 1065 m2, e)ogrodzenie terenu zajezdni systemowymi panelami kratowymi o długości łącznej ca. 525 m, bramy wjazdowe przesuwne obsługiwana za pomocą automatyki ze zdalnym sterowaniem, f)wycinka drzew oraz wykonanie trawników i nasadzeń zieleni średniowysokiej ozdobnej, powierzchnia terenów zielonych ca. 3678 m2, g)wykonanie zadaszenia miejsc postojowych dla motocykli i skuterów, totemu reklamowego, h)wykonanie przyłącza wodociągowego, zewnętrznej instalacji wodociągowej i hydrantowej o łącznej długości ca. 243 m, instalacji zraszania trawników o łącznej długości ca. 1165 m, i)wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z pompownią o łącznej długości ca. 228 m, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z pompownią, osadnikiem, separatorem, instalacją odzysku wody deszczowej o łącznej długości ca. 698 m, j)wykonanie zewnętrznej instalacji ogrzewczej i c.w.u. o łącznej długości ca. 150 m, zewnętrznej instalacji sprężonego powietrza o łącznej długości ca. 274 m, zewnętrznej instalacji gazu o łącznej długości ca. 112 m, k)wykonanie sieci, przyłącza oraz zewnętrznej instalacji elektrycznej niskiego napięcia o łącznej długości ca. 1796 m, l)wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego o łącznej długości ca. 808 m; ilość słupów oświetleniowych – 26 szt., ilość opraw oświetleniowych – 26 szt., m)wykonanie zewnętrznej instalacji teletechnicznej i telekomunikacyjnej o łącznej długości ca. 860 m, n)wykonanie zbiornika wód deszczowych oraz kanału odwadniającego o długości ca. 571 m. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania – w imieniu zamawiającego - decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213314-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach