Przetargi.pl
„Budowa zadaszenia trybun stadionu sportowego w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Odbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach – etap II”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa zadaszenia trybun stadionu sportowego w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Odbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa zadaszenia trybun stadionu sportowego w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Odbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach – etap II” jest wykonanie na działce o nr ew. 1893/3 przy ul. Mickiewicza 56 w Ropczycach zgodnie z dokumentacją tj. projektami budowlano-wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1. Wykonanie zadaszenia środkowych sektorów trybuny: powierzchnia zadaszenia 939,3 m2, wysokość 12,60 m, szerokość 15,0 m, długość 62,0 m, ilość miejsc zadaszonych siedzących - 1019 osób. Zadaszenie podzielono na 12 naw o szerokości 5,0 m każda. Układ nośny jako wspornikowy, pochylony stalowy słup nośny. Konstrukcja dachu w formie stalowych wiązarów płaskich (w kształcie elipsy) podwieszonych do tych słupów nośnych na cięgnach powyżej płaszczyzny zadaszenia. Pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, łukową, orynnowanie systemowe z blachy powlekanej w kolorze dachu. 1.2. Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia trybun wraz z częścią okablowania niezbędną do doprowadzenia energii elektrycznej do opraw oświetleniowych oświetlenia trybuny, 1.3. Wykonanie kanalizacji na odcinku od zrzutu z ostatniej rury spustowej odwodnienia dachu trybuny od strony południowej do studni D4 wraz z przestawieniem kratki ściekowej W’1 z wyjątkiem podejść i kratek ulicznych ściekowych, przeznaczonych do realizacji w późniejszym terminie. Dopływy kinet w kierunku tych kratek zaślepione korkami. 1.4. Wykonanie instalacji odgromowej zadaszenia i odladzającej orynnowania zadaszenia. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Słupy nośne zadaszenia wspornikowe, stalowe dwuteowniki o zmiennej geometrii 75x45 cm. Słupy mocowane do konstrukcji żelbetowej za pomocą kotew stalowych, fajkowych. Główny układ nośny dachu zaprojektowano w postaci dźwigara kratowego w kształcie elipsy. Dźwigar podzielony na dwie części montowane do słupa nośnego oraz podwieszane dodatkowo cięgnami rurowymi stalowymi RO 101,1x5(6) powyżej połaci dachu. Pas górny i dolny przewidziano z RO 133x5mm. Skratowanie dźwigara z RO 88,9x4mm. Funkcję usztywnienia dachu tworzy układ płatwi kratowych o zmiennej geometrii zaprojektowanych z RO 101,5x5 (lokalnie x8) oraz stężenia połaciowe w postaci stężeń systemowych Ø16. Elementy dźwigarów oraz płatwi kratowych przewidziano ze stali S235. Słupy nośne stal S355. Krycie dachu blachą trapezową łukową LT 70 gr. 0,75mm. Blacha mocowana wkrętami samogwintującymi z podkładkami uszczelniającymi. Konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie i przed skutkami atmosferycznymi systemem malarskim epoksydowo-poliuretanowym, zgodnie ze wskazaniami w projekcie. Po zamontowaniu konstrukcji całość należy wymyć i oczyścić a następnie wykonać w miejscach uszkodzonej powłoki zaprawki malarskie. Kolorystyka elementów stalowych: konstrukcja zadaszenia, blacha – grafitowy jasny matowy. Zadaszenie wyposażone w instalację odgromową i odladzającą (układ rynnowy). 2.2. Kanalizacja deszczowa wg projektu na odcinku od zrzutu z ostatniej rury spustowej odwodnienia dachu trybuny od strony południowej do studni D4 wraz z przestawieniem kratki ściekowej W’1 z wyjątkiem podejść i kratek ulicznych ściekowych, przeznaczonych do realizacji w późniejszym terminie. Dopływy kinet w kierunku tych kratek zaślepione korkami. 3. Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: wykonania projektów warsztatowych i montażowych konstrukcji zadaszenia, zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia geodezyjnego, opracowania i przekazania Zamawiającemu 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania niezbędnych prób i odbiorów oraz przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia a także przygotowania kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia i odbioru robót. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - odtworzenia nawierzchni, ogrodzeń i innych elementów uszkodzonych lub demontowanych w trakcie realizacji zamówienia, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej. 5. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, na działce, na której realizowane będzie „Zadaszenie trybun stadionu sportowego w Ropczycach” - na płycie boiska piłkarskiego odbywały się będą ligowe spotkania drużyny Błękitnych Ropczyce. W związku z tym obowiązkiem Wykonawcy będzie skoordynowanie w porozumieniu z Zamawiającym i użytkownikiem stadionu swoich działań w zakresie organizacji placu budowy i realizacji robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ, w tym do realizacji robót objętych zamówieniem, zgodnie z załączonym do oferty harmonogramem rzeczowo-finansowym, w którym określono terminy zakończenia poszczególnych zakresów (etapów) robót. 7. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano-wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach