Przetargi.pl
Budowa zadaszenia istniejących placów magazynowych na terenie MZGOK Sp. z o.o. w Koninie

Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    ul. Sulańska 13
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
    REGON: 30171959200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zadaszenia istniejących placów magazynowych na terenie MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia istniejących placów magazynowych w dwóch lokalizacjach MZGOK Sp. z o.o. w Koninie przy ul. Sulańskiej 13. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku I – Informacje dotyczące ofert częściowych. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowiąca załączniki nr 7 do SIWZ (dla części I) i załączniki nr 8 do SIWZ (dla części II).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zbiorcze zestawienie kosztów przedmiotu zamówienia - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (dla części I) i Załącznikiem nr 2a do SIWZ (dla części II). 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3. - 6.9. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach