Przetargi.pl
Budowa z przebudową areny lekkoatletycznej wraz z budową urządzeń i infrastruktury towarzyszącej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pabianicach – zaprojektuj i wybuduj

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Stefana "Grota" Roweckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 212 10 57 , fax. 0-42 212 10 54
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 0-42 212 10 57, fax. 0-42 212 10 54
    REGON: 33045300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosir.pabianice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa z przebudową areny lekkoatletycznej wraz z budową urządzeń i infrastruktury towarzyszącej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pabianicach – zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmującego budowę z przebudową areny lekkoatletycznej wraz z budową urządzeń i infrastruktury towarzyszącej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pabianicach - realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – jest: 1.1. opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego - niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem (jeśli będzie taka konieczność) decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, 1.2. wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo – kosztorysową. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Rozbiórkę betonowych trybun na skarpie od strony wschodniej, północno-wschodniej i południowo-wschodniej terenu. 2) Rozbiórkę betonowych schodów terenowych. 3) Rozbiórkę dwóch murowanych wiat dla zawodników rezerwowych. 4) Rozbiórkę betonowych murków oraz betonowych cokołów przy wjeździe na bieżnię od strony południowej. 5) Rozbiórkę utwardzonych nawierzchni wraz z obrzeżami i krawężnikami. 6) Rozbiórką urządzeń lekkoatletycznych w zakolach. 7) Rozbiórkę urządzeń sportowych, koszy na śmieci, masztów flagowych, słupów oświetleniowych, reklamowych itp. 8) Rozbiórkę ogrodzeń: - stalowego ogrodzenia bieżni wys. ok. 1-1,2m, - stalowego ogrodzenia terenu wys. ok. 2m. 9) Likwidację istniejących wokoło bieżni skarp i profilowanie nowych skarp. 10) Budowę bieżni okrężnej o nominalnej długości 400m wraz z ośmiotorową bieżnią do biegów sprinterskich na 100m i 110m ppł. 11) Wyprofilowanie i naprawa fragmentów nawierzchni istniejącego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy naturalnej. 12) Montaż wiat stadionowych: - dwóch szesnastoosobowych wiat dla zawodników rezerwowych, - jednej dwuosobowej wiaty ze stolikiem dla sędziego technicznego, - jednej trzyosobowej wiaty dla noszowych. 13) Wykonanie nawierzchni utwardzonych chodników i ciągów pieszo-jezdnych. 14) Wykonanie niwelacji, humusowania i założenie trawników. 15) Budowę ogrodzeń: - stalowego, panelowego ogrodzenia bieżni wys. 1,2m, - stalowego, panelowego ogrodzenia fragmentu terenu wys. 1,2m. 16) Budowę infrastruktury technicznej: a) Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody z projektowanych obiektów wraz z włączeniem istniejącego drenażu boiska piłkarskiego. b) Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej od studni D16 w rejonie stadionu do kolektora kanalizacji deszczowej kd250/300 wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno prawnego na wprowadzenie wód do rzeki Dobrzynki (o ile takie pozwolenie będzie wymagane). c) Likwidacja instalacji zraszania płyty boiska i wykonanie nowego systemu nawadniania murawy wraz z przyłączem wodociągowym zasilającym instalację zraszania. d) Wykonanie instalacji elektrycznych: instalacje rekreacyjnego oświetlenia bieżni. e) Wykonanie przebudowy instalacji kolidujących z projektowaną inwestycją. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Kody CPV: 4.1. Główny – 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 4.2. Dodatkowe: a) 71.00.00.00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne b) 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego c) 45.00.00.00-7 Roboty budowlane d) 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę e) 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej f) 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie usuwania gleby g) 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe h) 45.11.27.00-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu i) 45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych j) 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne k) 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych l) 45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego m) 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne n) 45.21.22.20-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi boiskami sportowymi o) 45.21.22.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 5. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza fakturowanie etapowe (częściowe) według ustalonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym terminów. Warunki płatności - przelew bankowy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dniem płatności jest dzień wydania przez Zamawiającego polecenia zapłaty do banku, w którym prowadzony jest rachunek Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu udzielonej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 7. Przewidywany okres realizacji zamówienia – do 270 dni od daty podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy – ok. 01.03.2021 roku), z zastrzeżeniem iż: 7.1. Okres realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej, o której jest mowa powyżej (punkt 1.1) wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień oraz ewentualnie dokumentu umożliwiającego realizację prac budowlano – instalacyjnych, nie będzie dłuższy niż 90 dni od daty podpisania umowy. 7.2. Okres realizacji prac budowlano – instalacyjnych, nie będzie dłuższy niż 270 dni od daty podpisania umowy. Ostateczny termin realizacji tego elementu przedmiotu zamówienia zależeć będzie od treści oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w tej części zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Oceniane skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie dotyczy wykonania prac projektowych oraz uzyskiwania wszelkich uzgodnień i pozwoleń, o których jest mowa w punkcie 1.1. 7.3. Za zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia uważa się podpisanie protokołu odbioru końcowego bez uwag. 8. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w programie funkcjonalno - użytkowym, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 6.1. a) – b) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5.5 pkt. 1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach