Przetargi.pl
Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ulicy Moniuszki droga gminna nr 121230E przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brzezinach.

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ulicy Moniuszki droga gminna nr 121230E przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brzezinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ulicy Moniuszki droga gminna nr 121230E przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brzezinach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na ulicy Moniuszki w Brzezinach w rejonie Szkoły Podstawowej nr 1 w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych. Zakres robót obejmuje wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych (1 szt.) zgodnie załącznikiem Nr 8 oraz załącznikiem nr 10, z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym, szarym i grafitowym grubości 10 cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu. Oznakowanie pionowe: lica tarcz znaków wyklejane z folii odblaskowej I generacji. Oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne: linia P-25. W ramach zamówienia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca opracuje i uzgodni projekt czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Oznakowanie pionowe i poziome musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U z 2003 r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) przedmiarem robót (załącznik Nr 8 do SIWZ), b) potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych z dnia 21 marca 2016r.( załącznik Nr 9 do SIWZ), c) przekrojami konstrukcyjnymi (załącznik nr 10 do SIWZ), d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; b) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; d) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; e) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r., poz. 883 z późn. zm.); f) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); g) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290); h) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia; i) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (oznakowania robót lub zamknięcia drogi i organizacji objazdu), wykonanie oznakowania oraz jego utrzymanie w okresie prowadzanych robót; j) oznaczenia na własny koszt i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa, k) wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 36 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 7.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 11.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 12. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji przetargowej. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji przetargowej służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332616
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach