Przetargi.pl
budowa wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Lubartów w m. Trójnia, m. Wola Lisowska, m. Kol. Skrobów

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
    REGON: 00054342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Lubartów w m. Trójnia, m. Wola Lisowska, m. Kol. Skrobów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Zadanie 1 - m. Trójnia- budowa wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej nr dz. 333 Układ zasilający, szafka sterująca, budowa odcinka linii kablowej n/n dł. 594 mb, ustawianie słupów S-95 szt.7 z oprawą OUSb-70, montaż lamp WLS 70W szt.7 Wykonanie prób i badań oraz operatów geodezyjnych powykonawczych , - uruchomienie oświetlenia i przekazanie wraz z niezbędną dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu. Zadanie 2 - m. Wola Lisowska- budowa wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej nr dz. 494 Układ zasilający, szafka sterująca, budowa odcinka linii kablowej n/n dł. 163 mb, ustawianie słupów S-95 szt.3 z oprawą OUSc-70, montaż lamp WLS 70W szt.3 Wykonanie prób i badań oraz operatów geodezyjnych powykonawczych , - uruchomienie oświetlenia i przekazanie wraz z niezbędną dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu. Zadanie 3 - m. Kol. Skrobów -budowa wydzielonego oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej nr dz. 437 Układ zasilający, szafka sterująca, budowa odcinka linii kablowej n/n dł. 306 mb, ustawienie 5szt. słupów stalowych ocynkowanych sześciokątnych o wysokości 8mb. typu S-80 z oprawą OUSb-70/S i źródłem światła SON-T70W. Wykonanie prób i badań oraz operatów geodezyjnych powykonawczych , - uruchomienie oświetlenia i przekazanie wraz z niezbędną dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie (spełnia/nie spełnia) 5.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)kosztorysu ofertowego 3)oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej 4)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 5)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach