Przetargi.pl
Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia

Związek Celowy Gmin MG-6 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 728 71 01, , fax. 95 751 46 18
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Celowy Gmin MG-6
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 728 71 01, , fax. 95 751 46 18
    REGON: 21103528000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcg.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompletne i kompleksowe wykonanie wszystkich prac składających się na „Budowę wraz z wyposażeniem pojemników podziemnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. 30-ego stycznia”, w szczególności: 1) prac budowlanych, których przedmiotem jest wybudowanie i zamontowanie pojemników podziemnych, 2) zapewnienie i dostawa wszelkich materiałów, urządzeń składających się na pojemniki podziemne przeznaczone do zbierania segregowanych odpadów komunalnych, jak również niezbędnych do ich wybudowania, zainstalowania, wyposażenia itp. dalej i powyżej: „Roboty” 2. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i wykonać wszelkie prace, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla zapewnienia i uzyskania kompletności oraz wymaganej ilości, jakości i terminowości realizacji Robót w tym poprawności funkcjonowania pojemników podziemnych, w szczególności: 1) przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania, harmonogramu realizacji prac uwzględniającego etapy i terminy podjęcia poszczególnych czynności realizacyjnych Robót, zarówno wyraźnie wyróżnione jak i niezbędne dla dochowania ustalonego terminu realizacji Robót (Rozdział II pkt 6 OPZ), 2) uzyskania niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. wynikających z przepisów prawa oraz dokumentów wskazanych w Rozdziale V SIWZ, umożliwiających realizację Robót oraz eksploatację pojemników, a których Zamawiający nie uzyskał na moment udzielania zamówienia (wymienionych w Rozdziale V SIWZ), 3) prowadzenia niezbędnej dokumentacji realizacji Robót, w szczególności: a) dziennika budowy zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm. dalej: „P.b.” w szczególności dokonywania w nim na bieżąco wpisów, b) księgi obmiaru, 4) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i umieszczenia informacji o miejscu przechowywania planu BIOZ na tablicy informacyjnej budowy. Zamawiający wskazuje, że: a) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem Robót budowlanych do sporządzenia planu BIOZ, uwzględniając specyfikę i warunki prowadzenia Robót, b) plan BIOZ należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126 ze zm. 5) nanoszenia na bieżąco w dokumentacji projektowej zmian wprowadzanych, w uzgodnieniu z Nadzorem Inwestorskim, Zamawiającym i projektantem oraz prowadzenia rejestru tych zmian, przy poszanowaniu przepisów prawa, w szczególności regulacji ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dotyczących zmian umowy, 6) przejęcia Terenu robót jego zagospodarowania oraz zabezpieczenia Terenu robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności: a) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (zwane dalej ,,BHP”), b) zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, c) usuwania na bieżąco z Terenu robót niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów, d) tymczasowego ogrodzenia Terenu robót, sporządzonego z elementów stalowych prefabrykowanych systemowych o wysokości min. 2,00 m., e) zapewnienia tablic informacyjnych budowy z elementów systemowych trwale oznakowanych zgodnie z wymaganiami P.b., f) doprowadzenia na Teren robót, na własny koszt i staraniem własnym, wody i energii elektrycznej, zamontowania liczników zużycia wody i energii elektrycznej i ponoszenia kosztów związanych z korzystaniem z urządzeń infrastruktury technicznej, w tym m.in. zużycia wody, energii elektrycznej, do celów związanych z wykonywaniem Robót, próbami, odbiorami i usuwaniem ewentualnych wad Robót, g) zabezpieczenia Terenu robót, w tym znajdujących się na nim materiałów, urządzeń itp., oraz istniejących obiektów budowlanych, zazieleń, zadrzewień w tym sąsiadujących z Terenem robót, w sposób chroniący je przez uszkodzeniami, kradzieżami lub dewastacją, h) zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń przeciwpożarowych na Terenie robót oraz ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności, i) przedsięwzięcia niezbędnych środków służących zapobieganiu wstępowi osób nieuprawnionych na Teren robót, j) zapewnienia dostępu i dojścia do Terenu robót wraz z pokryciem kosztów wykonania i rozbiórki tymczasowych dojazdów, przejść, kładek, podjazdów, itp., o ile będą one wymagane przy wykonaniu umowy, k) utrzymania porządku na Terenie robót w czasie realizacji Robót, l) uprzątnięcia Terenu robót do dnia Odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia, że Teren robót nie odpowiada warunkom określonym, Nadzór Inwestorski ma prawo polecić Wykonawcy natychmiastowe doprowadzenie Terenu robót do należytego stanu. W przypadku niedostosowania się do tego polecenia, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu, z terminem nie krótszym niż 7 dni roboczych skierowanym przez Nadzór Inwestorski do Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecić firmie zewnętrznej doprowadzenie Terenu robót do należytego stanu, a kosztami tych prac obciążyć Wykonawcę (wykonanie zastępcze), 7) prowadzenia Robót w sposób zabezpieczający skarpy, wykopy i istniejące uzbrojenie; poinformowania, przed przystąpieniem do Robót, poszczególnych użytkowników uzbrojenia podziemnego o terminie rozpoczęcia Robót i ewentualnej potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia Robót lub dokonania stosownych uzgodnień, 8) wycinki drzewa wraz z nasadzeniem zastępczym (zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 sierpnia 2020 r., ZN-G.5146.124.2020), 9) przygotowania i zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia Robót o których mowa w pkt 1.1), w tym opracowania, uzyskania zatwierdzenia i wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, 10) urządzenia i oznakowania Terenu robót lub innych miejsc, w których mają być prowadzone Roboty oraz utrzymywania oznakowania w stanie należytym przez cały okres realizacji Robót do dnia Odbioru końcowego, 11) zabezpieczenia – w przypadku przerwy w Robotach - stanu Robót oraz terenu budowy, 12) uzyskania, w razie potrzeby, zgody na zajęcia dróg i chodników wraz z wykonaniem wymaganego oznakowania tymczasowej organizacji ruchu i poniesienie kosztów dokonanych zajęć, 13) podjęcia na własną odpowiedzialność i na swój koszt środków zapobiegawczych, wymaganych przez okoliczności, niezbędnych aby nie naruszać prawa własności nieruchomości, sąsiadujących z Terenem robót oraz minimalizować zakłócenia lub ewentualne szkody wynikające z prowadzenia Robót, 14) wykonywania prac niezbędnych ze względu na BHP lub konieczność zapobieżenia awarii, 15) naprawy lub wymiany uszkodzonych w trakcie wykonywania Robót elementów. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, w toku realizacji zamówienia, dokonywać napraw wszelkich uszkodzeń jak również realizować korekty, poprawki, w celu usunięcia zaistniałych nieprawidłowości, w szczególności w celu ograniczenia zakresu w jakim ich wystąpienie negatywnie wpływa na efekt realizowanych Robót lub terminowość ich wykonania, 16) usunięcia wszelkich kolizji budowlanych, w tym występujących w zakresie instalacji, 17) konsultowania stosownych kwestii problemowych z producentami lub dystrybutorami materiałów budowlanych, urządzeń, sprzętu, 18) zorganizowania odbiorów Robót oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego (na odpadach), 19) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, 20) przekazania Zamawiającemu obiektów po podpisaniu odpowiednich protokołów, 21) rzetelnego współdziałania i współpracowania z Zamawiającym, w tym do: a) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich problemów, trudności w realizacji Robót, b) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych na Terenie robót kontrolach, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia powzięcia informacji o danej kontroli, c) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych na Terenie robót wypadkach, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia powzięcia informacji o wypadku, d) informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych, w terminie 3 dni od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, e) udzielania rekomendacji w zakresie rozwiązań sytuacji problemowych, w tym także zgłaszanych przez Zamawiającego, f) udziału w naradach, jak również informowania Zamawiającego o konieczności ich zorganizowania, g) udzielania informacji, h) przekazywania dokumentów i oświadczeń, i) przekazania Nadzorowi Inwestorskiemu wszelkich niezbędnych danych do rozliczenia w formie dowodu przekazania środka trwałego OT wykonanych Robót, 22) współpracy z podmiotami zawiadującymi infrastrukturą techniczną zlokalizowaną na Terenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 2 P.z.p. żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną