Przetargi.pl
Budowa wodociągu w ulicy Plantowej w Konstantynowie Łódzkim

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w ulicy Plantowej w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej na terenie gminy Konstantynów Łódzki. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: budowę 417,00 m sieci wodociągowej fi 160 x 9,5 mm PE w ul. Plantowej na terenie działek nr ewid. 91-2, 92-14, 93-7, 94-11, 95-10, 96-7, 97-7, 98, 102-11 w Konstantynowie Łódzkim. Szczegółowy opis prac i zakres ich wykonania zostały określone w dokumentacji projektowo-technicznej: Projekcie budowlanym, Przedmiarze oraz w Specyfikacji Technicznej stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie ewentualne nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do Wykonawcy. W związku z tym, w miejscach gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostało wskazane pochodzenie -marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań -równoważnych- pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty, o których mowa wyżej, będą podlegały ocenie przez autorów dokumentacji projektowej, którzy sporządzą stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. Wymagania dotyczące prowadzonych prac: Do zadań Wykonawcy będzie należeć również: 1) Wykonawca opracowuje i ponosi z tym związane koszty projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, 2) Wykonywane roboty należy oznakowywać według opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu, 3) Do pracy można przystąpić po protokolarnym przekazaniu terenu i dopuszczeniu Wykonawcy do pracy przez Zamawiającego, 4) Przed przystąpieniem do prac na budowie każdy pracownik powinien być przeszkolony w zakresie BHP i PPOŻ, co powinno być poświadczone odpowiednim dokumentem, 5) Prace należy prowadzić w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi dla tego typu prac, a w szczególności przestrzegać przepisów BHP i PPOŻ (Dz. U. Nr 13/72, poz. 93), 6) Wykonawca zabezpieczy na terenie budowy należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów, 7) Wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 8) Dokumenty wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. 9) Prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, sprawozdania z zaawansowania robót, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru, 10) Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 11) Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłoczne usunięcie stwierdzonych wad i usterek, 12) Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 13) Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 14) Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów. 15) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa, 16) Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach