Przetargi.pl
Budowa wodociągu w miejscowości Gorlice przy ul. Węgierskiej o długości 3156,00mb – dokończenie prac w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. 11 Listopada
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 56 34 , fax. 18 353 67 89
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    ul. 11 Listopada
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 56 34, fax. 18 353 67 89
    REGON: 49076171300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w miejscowości Gorlice przy ul. Węgierskiej o długości 3156,00mb – dokończenie prac w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w Gorlicach przy ul. Węgierskiej o długości 3156mb na następujących działkach: 2288/29, 2288/31, 2289, 1904/8, 1915/3, 2294/2, 2294/3, 2294/4, 2293, 1916/11, 2290/3, 2290/7, 2290/13, 2290/14, 2292/7, 2292/8, 2292/14, 2292/15, 2292/16, 2292/18, 2292/19, 2292/20, 2292/21, 2292/22, 2292/30, 2292/31, 1917/7, 1917/10, 1919/1, 1919/2, 1918/5, 1918/7, 1918/8, 1918/10, 1924/2, 1924/3, 1924/6, 1925/3, 1925/4, 1925/5, 1885/4, 1927/5, 1927/6, 1927/8, 1927/16, 1927/17, 1927/18, 1933/13, 1932, 1933/5, 1934/5, 1935, 1928, 1929/1, 1929/2, 1930/3, 2035/1, 2067/3, 2070, 2071/1, 2071/2, 2071/3, 2078, 2132/6, 2137/4, 2137/5, 2137/2, 2137/3, 2146/4, 2153/7, 2153/3, 2154, 2156, 2049/6, 2157/6, 2159/1, 2160, 2161/5, 2161/6, 2161/7, 2192. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy w tym: - prac przygotowawczych, - prac pomiarowych popartych wpisami do dziennika budowy, - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - przekazania Zamawiającemu po 2 komplety map (dla każdego zadania w osobnym materiale) z klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego, powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - przekazania Zamawiającemu wersji cyfrowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (pliki dwg, pdf) oraz szkiców szczegółowych uwzględniających długości oraz średnice sieci i rzędne węzłów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB jak również istotne postanowienia umowy będące załącznikiem do SIWZ. Do SIWZ dołączona została również dokumentacja powykonawcza z realizacji zadania objętego decyzją pozwolenia na budowę z uwagi na fakt, że część zadań objętych tą decyzją zostało już wykonanych wcześniej. Zatem dokumentacja powykonawcza wskazuje jaki został już wykonany zakres zadań objętych decyzją a jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający dołącza również w celach pomocniczych przedmiar robót w celu zobrazowania Wykonawcy wielkości i zakresu robót pozostających do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, aby wykonawca mógł rzetelnie przygotować wycenę robót w celu złożenia oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach