Przetargi.pl
Budowa wodociągu Mrocza - Drążno

Urząd Miasta i Gminy Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867410, 3867420 , fax. 052 3856241
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Mrocza
    Plac 1 Maja 20 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867410, 3867420, fax. 052 3856241
    REGON: 00052894200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu Mrocza - Drążno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania niniejszego projektu budowlanego jest budowa sieci wodociągowej spinającej istniejące wodociągi w miejscowościach: Mrocza, Krukówko, Drążno. Projekt rozbudowy sieci wpisuje się w opracowany już projekt modernizacji stacji uzdatniania wody w Mroczy, wraz z rozbudową magistrali nitki PE, która będzie zasilać projektowany wodociąg. Odcinek wodociągu Mrocza - Drążno - odcinek projektuje się w pasie drogi gminnej, która odchodzi do drogi powiatowej nr 1909 C Krukówko - Witoldowo, a następnie wzdłuż drogi powiatowej do miejscowości Drążno. W zakres opracowania wchodzi: - sieć wodociągowa z rur PCW fi 160 mm - 3358,0 m - sieć wodociągowa z rur PCW fi 90 mm - 193,0 m - przyłącze wodociągowe fi 32 mm - 12,0 m - przyłącze wodociągowe fi 50 mm - 90,0 m - hydranty przeciwpożarowe nadziemne fi 80 mm - 5 szt. Zadanie podzielone na dwa etapy: - etap I: realizacja od dnia podpisania umowy do dnia 09. 10. 2009 r. cały zakres objęty przedmiarem robót z wyjątkiem zakresu objętego etapem II; - etap II: realizacja od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2009 r. Z5 fi 80 - studnia wodomierzowa żelbetowa fi 1200 mm, P3 - 22a - studnia wodomierzowa żelbetowa fi 1200 mmm, (punkt poboru wody) P4 - Hp5 - studnia wodomierzowa żelbetowa fi 1200 mmm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium określono na kwotę 7.200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu - wyciąg z SIWZ: 9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie: 9.1.2.1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (VIII. 2004 - VII. 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda, 9.1.2.2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: 9.1.3.1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 400.000,00 zł, 9.1.3.2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym (na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł). 9.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 9.1.5. wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 9.1.8. wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia - 60 m-cy. 9.2. Sposób oceny warunków: 9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty. 9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień. 9.2.5. Warunek Nr 1 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia 9.2.5.1. Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 9.2.5.2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.2.5.3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 9.2.5.4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 9.2.5.5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9.2.5.6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 9.2.5.7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 9.2.5.8. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw. Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 9.2.6. Warunek Nr 2 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania: 9.2.6.1. Dysponują odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 9.2.6.2. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 9.2.7. Warunek Nr 3 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać ilość wykonanych (min. 3 roboty) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - wyciąg z SIWZ: 10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 10.1.1. Formularz oferty - wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 10.1.3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 10.1.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 10.1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 10.1.7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 10.1.8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 10.1.9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.1.10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Dokument, o którym mowa w ppkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną 10.1.11. Zaakceptowane i uzupełnione Istotne postanowienia umowy - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach