Przetargi.pl
Budowa wodociągu Michałówek- Duchnów i wodociągu Kąck- Duchnów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”- projekt i budowa

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 01326899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu Michałówek- Duchnów i wodociągu Kąck- Duchnów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”- projekt i budowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa wodociągu Michałówek- Duchnów i wodociągu Kąck- Duchnów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”- projekt i budowa”. 2. Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia w podziale na dwie części: 3. Część I zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa sieci wodociągowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa wodociągu Michałówek- Duchnów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna” . 3.1. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: 3.1.1. Opracowanie trasy przebiegu sieci wodociągowej - 2 egz. na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego. 3.1.2. Uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych – 5 egz. 3.1.3. Wykonanie badań geotechnicznych – 3 egz. 3.1.4. Opracowanie projektu budowlanego w wersji papierowej (5 egz.) i cyfrowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami. 3.1.5. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego – 5 egz. 3.1.6. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. 3.1.7. Opracowanie kompletnych projektów wykonawczych w wersji papierowej (5 egz.) i cyfrowej - 1 egz. 3.1.8. Wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem – 5 egz. 3.1.9. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów (2 egz. + zapis plików ath, pdf) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3.1.10. Uzyskanie na koszt Wykonawcy wszelkich uzgodnień, opinii, sprawdzeń, warunków technicznych, wytycznych do projektowania właścicieli i użytkowników infrastruktury technicznej, zgód oraz warunków lokalizacji sieci wodociągowej w pasach dróg publicznych decyzji, pozwoleń i zatwierdzeń dokumentacji oraz innych dokumentów, wymaganych obowiązującymi przepisami, umożliwiających uzyskanie dokumentu lub decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych. 3.1.11. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, obmiaru oraz inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. 3.2. Wymagana ilość egzemplarzy dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z mapą do celów projektowych w wersji elektronicznej – 2 egz. na nośniku CD lub DVD. 3.3. Dokumentacja musi zawierać wszystkie niezbędne szczegółowe obliczenia, zakresy prac oraz rozwiązania technologiczne i materiałowe niezbędne do realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi. 3.4. Dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu w zakresie budowy sieci wodociągowej. Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do wglądu 1 egzemplarz projektu budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki i inne). 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji. 3.6. Zakres budowy wodociągu Michałówek- Duchnów obejmuje: 3.6.1. Wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych. 3.6.2. Wykonanie robót budowlanych i montażowych. 3.6.3. Budowę sieci wodociągowej z rur PE/PVC Dz160 mm, o łącznej długości 1920 m w dz. nr ew. 415 i 414/1, w obrębie geod. Duchnów, dz. nr ew. 69/2, 429, 69/5, w obrębie geod. Boryszew, oraz dz. nr ew. 45, 77/1, 81/1, 75/1 i 75/3, 78/1 w obrębie geod. Michałówek. 3.6.4. Wykonanie ok. 25 szt. hydrantów z zasuwami odcinającymi Dn80 mm na w/w sieci wodociągowej. 3.6.5. Wykonanie ok. 5 szt. zasuw odcinających Dn150 mm. 3.6.6. Przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu. 3.6.7. Wykonanie robót odtworzeniowych. 3.6.8. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci wodociągowej w użytkowanie. 3.7. Szczegółowy zakres inwestycji został również określony w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Część II zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa sieci wodociągowej w ramach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa wodociągu Kąck- Duchnów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”. 4.1. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: 4.1.1. Opracowanie trasy przebiegu sieci wodociągowej - 2 egz. na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego. 4.1.2. Uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych – 5 egz. 4.1.3. Wykonanie badań geotechnicznych – 3 egz. 4.1.4. Opracowanie projektu budowlanego w wersji papierowej (5 egz.) i cyfrowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami. 4.1.5. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego – 5 egz. 4.1.6. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. 4.1.7. Opracowanie kompletnych projektów wykonawczych w wersji papierowej (5 egz.) i cyfrowej - 1 egz. 4.1.8. Wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem – 5 egz. 4.1.9. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów (2 egz. + zapis plików ath, pdf) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4.1.10. Uzyskanie na koszt Wykonawcy wszelkich uzgodnień, opinii, sprawdzeń, warunków technicznych, wytycznych do projektowania właścicieli i użytkowników infrastruktury technicznej, zgód oraz warunków lokalizacji sieci wodociągowej w pasach dróg publicznych, decyzji, pozwoleń i zatwierdzeń dokumentacji oraz innych dokumentów, wymaganych obowiązującymi przepisami, umożliwiających uzyskanie dokumentu lub decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych. 4.1.11. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, obmiaru oraz inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. 4.1.12. Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, jeżeli jest wymagane – 3 egz. 4.2. Wymagana ilość egzemplarzy dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z mapą do celów projektowych w wersji elektronicznej – 2 egz. na nośniku CD lub DVD. 4.3. Dokumentacja musi zawierać wszystkie niezbędne szczegółowe obliczenia, zakresy prac oraz rozwiązania technologiczne i materiałowe niezbędne do realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi. 4.4. Dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu w zakresie budowy sieci wodociągowej. Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do wglądu 1 egzemplarz projektu budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki i inne). 4.5. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji. 4.6. Zakres budowy wodociągu Kąck- Duchnów obejmuje: 4.6.1. Wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych. 4.6.2. Wykonanie robót budowlanych i montażowych. 4.6.3. Budowę sieci wodociągowej z rur PE/PVC Dz160 mm, o łącznej długości 1535 m w dz. nr ew. 493, 303, 677 i 1, w obrębie geod. Kąck oraz dz. nr ew. 248, 520, 646 i 647, w obrębie geod. Duchnów. 4.6.4. Wykonanie ok. 15 szt. hydrantów z zasuwami odcinającymi Dn80 mm na w/w sieci wodociągowej. 4.6.5. Wykonanie ok. 5 szt. zasuw odcinających Dn150 mm. 4.6.6. Przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu. 4.6.7. Wykonanie robót odtworzeniowych. 4.6.8. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci wodociągowej w użytkowanie. 4.7. Szczegółowy zakres inwestycji został również określony w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Płatności za wykonane prace projektowe oraz roboty budowlane będą realizowane w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego Harmonogram Terminowo- Rzeczowo- Finansowy, który stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. W celu prawidłowego ustalenia wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramie Terminowo- Rzeczowo- Finansowym Wykonawca przed podpisaniem umowy jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych - nie częściej niż co trzy miesiące 6. Przewiduje się, iż płatności dla CZĘŚCI II (opracowania projektu i budowy wodociągu Kąck – Duchnów) będą realizowane w 2021 roku oraz w 2022 roku i nie przekroczą kwoty 377.000,00 zł (brutto) w 2021 roku i kwoty 356.000,00 zł (brutto) w 2022 roku. 7. W przypadku, jeżeli SIWZ – program funkcjonalno- użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1. Dla części I zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Dla części II zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Oddzielnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WRG.271.19.2020.JS – Budowa wodociągu Michałówek- Duchnów i wodociągu Kąck- Duchnów w ramach Budowy sieci wodociągowej …- część ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach