Gmina Pyskowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-120 Pyskowice, Strzelców Bytomskich 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
Strzelców Bytomskich 3
44-120 Pyskowice, woj. śląskie
REGON: 276257593 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Dokumentacji projektowej: -pozyskanie materiałów geodezyjnych wraz z aktualną mapą do celów projektowych dla całości opracowania, wykonanie pomiarów uzupełniających w razie konieczności, -wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, -wykonanie badań geotechnicznych, -w razie konieczności wykonanie badań nośności istniejącej nawierzchni, -w razie konieczności wykonanie wszelkich inwentaryzacji i opinii technicznych w tym również inwentaryzacji zieleni, -opracowanie szczegółowej koncepcji projektowej na bazie wstępnej koncepcji zawartej w PFU, - w razie konieczności przygotowanie materiałów oraz uzyskanie niezbędnych odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych, - opracowanie projektu budowlanego w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, opinii, decyzji oraz pozwoleń, - przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, - opracowanie i uzgodnienie projektów technicznych i/lub wykonawczych dla wszystkich branż, - opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. - - opracowanie przedmiarów robót, - opracowanie kosztorysów inwestorskich.2.2. Cześć wykonawcza: • Wykonanie uzbrojenia terenu, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania obiektu (przyłącza i instalacje: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, elektrycznej); • Zakup, dostawa i montaż kontenerowego zaplecza sanitarno-magazynowego; • Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych wodnego placu zabaw; • Wykonanie nawierzchni bezpiecznych (nawierzchnia syntetyczna); • Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury – ławek, koszy na odpadki, stojaków na rowery, modułowych przebieralni, tablic z regulaminem użytkowania obiektu; • Dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych; • Rozbudowa rolkowiska o pętlę okalającą wodny plac zabaw – nawierzchnia z asfaltobetonu; • Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu – nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej; • Wykonanie ogrodzenia wokół strefy wodnego placu zabaw; • Humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu pierwotnego; • Częściowy demontaż istniejących elementów malej architektury (ławki, kosze na odpadki – docelowo do przeniesienia w inną lokalizację); • Uporządkowanie terenu. • Nadzór autorski3. Zamówienie składa się z części projektowej oraz wykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a i 5 b do SWZ tj.zał nr 5 a Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU. Część opisowa oraz zał nr 5 b Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU Rysunki. Wizualizacja wodnego placu zabaw dostępna jest w zał nr 13 do SWZ4. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca: a) od momentu przejęcia placu budowy będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika budowy, osób nadzorujących budowę oraz przedstawicieli zamawiającego b) zapewni wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pełnego rozruchu całego przedmiotu zamówienia, c) opracuje instrukcje utrzymania, eksploatacji i konserwacji urządzeń i przekaże ją zamawiającemu, d) przeprowadzi szkolenie ze sposobu obsługi obiektów, w tym urządzeń technicznych wodnego placu zabaw oraz toalety automatycznej, co zostanie potwierdzone odrębnymi protokołami e) zapewni niezbędne zabezpieczenie terenu inwestycji gdyż roboty będą prowadzone na terenie ogólnodostępnym, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:minimum 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto zawierającą w swoim zakresie budowę i/lub/przebudowę i/lub/rozbudowę i/lub /remont wodnego placu zabaw lub/i basenu kąpielowego lub/i obiektu rekreacyjnego z systemem fontann• Pojęcia budowa, przebudowa, rozbudowa, remont należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Pojęcie modernizacji mieści się w pojęciu przebudowa, rozbudowa albo remont.• Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.• W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie: średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonanie roboty budowlanej w formule zaprojektuj i wybuduj, jednakże wartość części budowlanej nie może być niższa niż 500 000,00 zł brutto• Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlanew zakresie projektowania: w specjalności:- drogowej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, architektonicznejw zakresie kierowania robotami budowlanymi :w specjalności:- drogowej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie ww. funkcji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa „Parku Ryszard” w Pszowie – Etap I i Dostosowanie przestrzeni publicznej do potrzeb społecznych poprzez budowę „Parku Ryszard” w Pszowie – Etap II
Dodano: 2024-03-27 - „REWITALIZACJA TERENU REKREACYJNEGO „POHULANKA” W MYSZKOWIE – BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ”
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa ogólnodostępnego boiska w Hażlachu - budowa trybun
Dodano: 2024-01-07 - Przebudowa ogólnodostępnego boiska w Hażlachu - budowa trybun
Dodano: 2023-12-18 - „Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Miasteczku Śląskim”
Dodano: 2023-10-27 - Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzony III
Dodano: 2023-09-29 - Modernizacja zewnętrznej infrastruktury sportowej przy Szkole Sportowej nr 41 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2023-09-28 - Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
Dodano: 2023-09-14 - Pumptrack przy ul. Ks. Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2023-07-12 - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2023-07-04