Przetargi.pl
Budowa wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych na kwaterach składowiska w RZUOK w Machnaczu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych na kwaterach składowiska w RZUOK w Machnaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych na kwaterach nr I i II. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje wykonanie m.in.: - budowa fundamentów prefabrykowanych; - montaż słupów stalowych na fundamentach prefabrykowanych - w ilości 12 szt.; - montaż kamer na nowo wybudowanych słupach stalowych, istniejących betonowych słupach oświetleniowych oraz na budynku sortowni odpadów - w ilości 30 szt.; - instalację przesyłu danych i zasilającą kamery oraz urządzenia; - montaż urządzeń w serwerowni i pomieszczeniu biurowym, typu: switch optyczny, panel światłowodowy, patchcord, rejestrator IP, UPS, zasilacz impulsowy, monitor UHD; - uziemienie i ochronę przeciwprzepięciową; - pomiarów i uruchomienie systemu. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gmina Brześć Kujawski, Machnacz 41a. 3.Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 4.Minimalny okres gwarancji jakości na dostarczone i uruchomione urządzenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 9.500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego nr 84 1540 1069 2001 8700 2743 0001 podając tytuł na przelewie: Wadium budowa wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5) Dokument wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach