Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych na kwaterach składowiska w RZUOK w Machnaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych na kwaterach nr I i II. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje wykonanie m.in.: - budowa fundamentów prefabrykowanych; - montaż słupów stalowych na fundamentach prefabrykowanych - w ilości 12 szt.; - montaż kamer na nowo wybudowanych słupach stalowych, istniejących betonowych słupach oświetleniowych oraz na budynku sortowni odpadów - w ilości 30 szt.; - instalację przesyłu danych i zasilającą kamery oraz urządzenia; - montaż urządzeń w serwerowni i pomieszczeniu biurowym, typu: switch optyczny, panel światłowodowy, patchcord, rejestrator IP, UPS, zasilacz impulsowy, monitor UHD; - uziemienie i ochronę przeciwprzepięciową; - pomiarów i uruchomienie systemu. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gmina Brześć Kujawski, Machnacz 41a. 3.Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 4.Minimalny okres gwarancji jakości na dostarczone i uruchomione urządzenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231600-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 9.500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego nr 84 1540 1069 2001 8700 2743 0001 podając tytuł na przelewie: Wadium budowa wizyjnego systemu kontroli składowania odpadów komunalnych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5) Dokument wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa rurociągu światłowodowego 3xHDPE 40mm w relacji: istniejąca studnia kablowa przy budynku ZDZ ul. Żółkiewskiego 37/41 – projektowana studnia kablowa przy ul. Żółkiewskiego 33 w Toruniu”
Dodano: 2018-08-13 - Budowa rurociągu światłowodowego 3xHDPE 40mm w relacji: istniejąca studnia kablowa przy budynku ZDZ ul. Żółkiewskiego 37/41 – projektowana studnia kablowa przy ul. Żółkiewskiego 33 w Toruniu”
Dodano: 2018-07-19 - BUDOWA CHODNIKÓW I CIĄGÓW ROWEROWYCH ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO WORD W GRUDZIĄDZU PRZY ULICY WARYŃSKIEGO 4, NA DZIAŁKACH 32/1, 32/10 I 32/2
Dodano: 2017-06-02 - Budowa chodników i ciągów rowerowych oraz miasteczka ruchu drogowego na terenie Oddziału Terenowego WORD w Grudziądzu przy ulicy Waryńskiego 4, na działkach 32/1, 32/10 i 32/2
Dodano: 2017-04-28