Przetargi.pl
BUDOWA WIZYJNEGO SYSTEMU KONTROLI MIEJSCA MAGAZYNOWANIA I SKŁADOWANIA ODPADÓWNA NA TERENIE PUK SP. Z O. O. W CIECHANOWIE

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Gostkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 722 242 , fax. 023 6722242 w. 105
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
    ul. Gostkowska 83
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 722 242, fax. 023 6722242 w. 105
    REGON: 13035572200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalny Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WIZYJNEGO SYSTEMU KONTROLI MIEJSCA MAGAZYNOWANIA I SKŁADOWANIA ODPADÓWNA NA TERENIE PUK SP. Z O. O. W CIECHANOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu, dostawie i wdrożeniu wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów na terenie Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadów Komunalnych w Woli Pawłowskiej oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ciechanowie przy ul. Gostkowskiej 83. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. 2. Zakres Zamówienia Zadanie związane z wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów obejmuje: 2.1 Przeprowadzenie oceny ryzyka zagrożeń oraz analizy ryzyka zgodnie z normą PN-EN 62676-4 „Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach – część 4”. 2.2 Opracowanie projektu technicznego w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego 2.3 Opracowanie harmonogramu robót w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.4 Uzyskanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji. 2.5 Uzyskanie niezbędnych dla realizacji inwestycji uzgodnień i pozwoleń odpowiednich instytucji i podmiotów. 2.6 Zaprojektowanie, budowa, uruchomienie, testowanie i oddanie do użytku infrastruktury monitoringu wizyjnego zgodnie z wytycznymi EN 62676-4 „Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach - część 4” a) Wizyjny system kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające wprost z art. 25 ust. 6a-6e oraz ust. 8a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701) b) Zaprojektowany i wykonany system monitoringu powinien przewidywać możliwość rozbudowy o kolejne punkty kamerowe w przyszłości. 2.7 Przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego. 2.8 Opracowanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji, w szczególności: projektowej, budowlanej oraz dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń w tym pozwolenia na budowę (jeżeli wymagane) i opinii technicznych. 2.9 Wybudowanie światłowodowej sieci transmisji danych (w kanalizacji ziemnej). 2.10 Budowa instalacji okablowania niskoprądowego (teletechnicznego) dla systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz zasilania 230/400V. 2.11 Budowa szafek sprzętowych. 2.12 Budowa słupów kamerowych. 2.13 Wykonanie punktów kamerowych w Regionalnym Zakładzie Gospodarki Odpadów Komunalnych w Woli Pawłowskiej oraz w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ciechanowie przy ul. Gostkowskiej 83. 2.14 Wykonanie przyłączy zasilających. 2.15 Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie cyfrowego systemu rejestracji wraz z zewnętrznymi kamerami IP w siedzibie Zamawiającego (wymiana obecnie eksploatowanego systemu CCTV). 2.16 Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu rejestracji z odpowiednią ilością pamięci dyskowej w Regionalnym Zakładzie Gospodarki Odpadów Komunalnych w Woli Pawłowskiej. 2.17 System rejestracji powinien zapewniać możliwość zapisu strumienia wideo definiowalną oddzielnie dla każdego kanału (rozdzielczość, liczba klatek na sekundę, przepływność bitowa, okres przechowywania nagrań). 2.18 System powinien zapewniać automatyczne trwałe usuwanie nagrań po upływie zdefiniowanego czasu dla każdego kanału oddzielnie. 2.19 Wyposażenie węzłów sieciowych i punktów kamerowych w niezbędne urządzenia sieciowe i zasilające wraz z oprzyrządowaniem. 2.20 Wyposażenie Centrum Systemu i Centrum Monitoringu. 2.21 Konfiguracja i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanymi projektami. 2.22 Zapewnienie możliwości dostępu do podglądu w czasie rzeczywistym zewnętrznym organom kontrolnym poprzez system teleinformatyczny za pomocą odpowiedniego telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. 2.23 Przeprowadzenie testów sprawdzających działanie wybudowanych punktów kamerowych. 2.24 Dostosowanie serwerowni do wymogów ochrony przeciwpożarowej. 2.25 Wyposażenie serwerowni w sprzęt telekomunikacyjny i serwerowy System Nadzoru Wideo: a) System podtrzymania zasilania urządzeń, b) System rejestracji nagrań c) System Kontroli Dostępu. d) System Sygnalizacji Włamania i Napadu, e) Kamerę wandaloodporną rejestrującą zdarzenia w pomieszczeniu 2.26 Wyposażenie stanowiska operatorskiego monitoringu wizyjnego: a) Stacja operatorska b) Monitory c) System Kontroli Dostępu 2.27 Demontaż i przekazanie Zamawiającemu obecnie wykorzystywanego systemu monitoringu (kamery oraz urządzenia sieciowe i zasilające). 2.28 Szkolenia dla operatorów i administratorów Systemu Monitoringu Wizyjnego zakończone protokołem przeprowadzenia szkoleń. 2.29 Obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 2.30 Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: a) zestawienie wszystkich uzgodnień i pozwoleń uzyskanych przed i w trakcie realizacji budowy; b) wszelkie protokoły sporządzone w trakcie budowy. c) świadectwa homologacji, certyfikaty jakości, atesty techniczne na wszystkie materiały i urządzenia użyte w trakcie budowy. d) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zawierająca dokładne dane o przebiegu trasy kablowej z podaniem domiarów geodezyjnych poziomych i pionowych 2.31 Techniczny odbiór końcowy zbudowanego systemu monitoringu wizyjnego przez Inwestora. 2.32 Przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 8.000,00 zł. Słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 3. Termin wnoszenia wadium: wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, pz.275) 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. CK Ciechanów 60 1240 5282 1111 0000 4895 7414 z dopiskiem: „WADIUM- PRZETARG PN :BUDOWA WIZYJNEGO SYSTEMU KONTROLI MIEJSCA MAGAZYNOWANIA I SKŁADOWANIA ODPADÓW NA TERENIE PUK SP. Z O. O. W CIECHANOWIE 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: - oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty – w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, któremu wadium zostanie zwrócone po podpisaniu stosownej umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Wadium zwracane jest niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu złożenia ofert. 10. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w SIWZ oraz ofercie, b) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ). 3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie (jeśli dotyczy); 5) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – załącznik nr 5 (jeśli dotyczy) 7) zestawienie elementów robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 8) dowód wniesienia wadium. 9) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. - przekazuje Wykonawcaa, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach