Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg
- Adres: 44186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
ul. ks. Roboty 48
44186 Gierałtowice, woj. śląskie
tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
REGON: 68784700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa windy, wejścia dla niepełnosprawnych dla budynku Urzędu Gminy Gierałtowice wraz z częściową termomodernizacją” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa windy, wejścia dla niepełnosprawnych dla budynku Urzędu Gminy Gierałtowice wraz z częściową termomodernizacją” obejmująca między innymi wykonanie następujących robót: a. Budowę budynku windy wraz z przedsionkiem – powierzchnia użytkowa: 8,10m2, kubatura: 87,42 m3, b. Dostawę i montaż dźwigu osobowego, c. Zapewnienie i wykonywanie na własny koszt wymaganych przez dostawcę lub producenta dźwigu osobowego przeglądów serwisowych, konserwacji i obsługi gwarancyjnej w okresie zadeklarowanej gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę wraz z wymaganymi materiałami eksploatacyjnymi, d. Budowę rampy dla niepełnosprawnych wraz z podestem przedwejściowym ze schodami, e. Docieplenie elewacji północnej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice usytuowanego przy ul. Ks. Roboty 48 w Gierałtowicach, f. Docieplenie części elewacji frontowej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice usytuowanego przy ul. Ks. Roboty 48a w Gierałtowicach, g. Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, h. Wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej między budynkami Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach, i. Wykonanie zagospodarowania terenu między budynkami Urzędu Gminy Gierałtowice (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, nasadzenie zieleni), j. Roboty malarskie sufitów, ścian klatki schodowej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane objęte przedmiotowym przetargiem będą odbywały się w czynnym obiekcie użyteczności publicznej – urzędzie gminy. Zamawiający wymaga, aby prace budowlane przewidziane do wykonania w budynku urzędu gminy (tj. roboty malarskie na klatce schodowej oraz prace związane z wykuciem otworów dla szybu windowego i montażem ślusarki drzwiowej) były wykonywane poza godzinami pracy urzędu. Harmonogram w/w prac każdorazowo należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d.deklarowany termin realizacji zadania, e. wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, 2.Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3.Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 6.Przed dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest: 6.1. dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów w/w osób potwierdzających faktyczne zatrudnienie. 6.2. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 6.3. przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy, 6.4. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę w oparciu o działy harmonogramu rzeczowo – finansowego, 6.5. Przedłożyć uprawnienia budowlane osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, 6.6. Przedłożyć kosztorys ofertowy dla celów informacyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji: „Remontu chodników przy ul. Dębowej prowadzących do SP 13 (BO)” oraz „Remontu chodnika przed wejściem do SP 13(...)”
Dodano: 2024-07-11