Przetargi.pl
Budowa windy w budynku ośrodka zdrowia w Rudzicy

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48334726200 , fax. +48334726262
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. +48334726200, fax. +48334726262
    REGON: 07218225500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy w budynku ośrodka zdrowia w Rudzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Roboty konstrukcyjno-budowlane, w tym: rozbudowa budynku o dźwig osobowy, 3) Roboty budowlane wykończeniowe; 4) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, elektrycznej, 5) Roboty izolacyjne – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe; 6) Uporządkowania terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dokumentacja techniczna, STWiOR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 8 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie składają oświadczenie oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach