Przetargi.pl
Budowa windy towarowej do transportu akt w budynku Placówki Terenowej KRUS w Rawiczu

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy towarowej do transportu akt w budynku Placówki Terenowej KRUS w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Rawiczu, mieszczącej się przy ulicy Wały Powstańców Wielkopolskich 7 w zakresie budowy wewnętrznej, trzyprzystankowej windy towarowej do przewozu akt na wózkach pocztowych. 2. Planowana budowa dźwigu towarowego dotyczy wyłącznie wnętrza budynku – istniejące zagospodarowanie terenu nie ulega zmianie. 3. Zakres robót dla zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji: a) wykonanie koniecznych zabezpieczeń dojść i terenu budowy, b) wykonanie prac przygotowawczych – wytyczenie lokalizacji windy towarowej, c) wykonanie prac rozbiórkowych sufitu podwieszonego i posadzki parteru, d) wykonanie prac związanych z fundamentami i płytą podszybia, e) wykonanie prac rozbiórkowych ścian i posadzek pięter, f) wykonanie konstrukcji stalowej podpierającej stropy, g) wykonanie rozbiórki stropów, h) wykonanie samonośnego szybu i montażu windy towarowej, i) wykonanie ścian działowych i obudowy szybu, j) wykonanie ścian działowych, k) montaż stolarki drzwiowej, l) wykonanie warstw posadzkowych oraz tynkarskich, m) montaż stolarki drzwiowej, n) roboty instalacyjne i inne prace wykończeniowe, o) prace związane z uporządkowaniem obszaru prac budowlanych. Prace prowadzone będą w specjalnościach budowlanych: konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznej. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zawarta w Rozdziale IV SIWZ w następujących załącznikach: 1) Projekt budowlany (zawierający: projekt architektoniczno-budowlany, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji elektrycznych), 2) Przedmiary robót (branża budowlana i elektryczna), 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej zwana STWiORB), 4) Pozwolenie na budowę nr 31/20 wydanym przez Starostę Rawickiego z dn.15.01.2020. (znak: ABŚ.6740.722.2019). 5. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany zgodnie z projektem budowlanym, a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i jakościowymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż oraz zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja techniczna oraz wymagania określone w umowie. 8. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w projekcie, umowie lub STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. Materiały wykończeniowe zastosowane przez Wykonawcę winny odpowiadać normom i przepisom oraz winny posiadać odpowiednie atesty dla obiektów użyteczności publicznej. 10. Zamawiający zaznacza, że użyte w niniejszej specyfikacji, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przykłady nazw własnych bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne w wyżej wymienionych dokumentach. 11. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem przedmiotu zamówienia i dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Rawiczu - tel. 65 546 13 41. 12. Wykonawca przy organizacji robót uwzględni fakt, iż roboty budowlane odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie Placówki Terenowej KRUS obsługującej interesantów (czynnej od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00- 15.00). Roboty budowlane winny być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. 13. Wykonawca udzieli co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty końcowego odbioru robót. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w § 11 umowy. ( Uwaga - oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert opisane w pkt.XIV.2.c) SIWZ). 14. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 Roboty budowlane: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45313100-5 Instalowanie wind 15. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 16. Zamawiający w załączniku nr 10 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 17. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia składane wraz z ofertą 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie: (imię i nazwisko) lub nieczytelnie ( z imienną pieczątka). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i nr 3 zawartymi w Rozdziale III SIWZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 zawartych w Rozdziale III SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda zobowiązania, poprzez złożenie załącznik nr 5 zawartego w Rozdziale III SIWZ. B. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 zawartego w Rozdziale III SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. C. Wykonawca, który: 1) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt VII.C.2.a) do f) SIWZ; 2) który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom przedkłada załącznik nr 6 zawarty w Rozdziale III SIWZ ( o ile dotyczy ) 3) w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, przedłoży umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, 4) przedłoży kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, który będzie stanowił załącznik do umowy. Będzie to dokument pomocniczy dla Zamawiającego, nie stanowiący podstawy do rozliczeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach