Przetargi.pl
Budowa windy przy Ośrodku Zdrowia w Darłowie

Gmina Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, ul. J.H.Dąbrowskiego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 344 63 01 , fax. 94 344 63 09
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Darłowo
    ul. J.H.Dąbrowskiego 4 4
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 344 63 01, fax. 94 344 63 09
    REGON: 33092091400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy przy Ośrodku Zdrowia w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windy wraz z robotami towarzyszącymi przy Ośrodku Zdrowia na działce nr 139/2, obręb 13 w Darłowie. 2.Przedmiot zamówienia w swoim zakresie obejmuje m. in.: Wykonanie konstrukcji stalowej szybu windy, przeszklonego szkłem bezpiecznym. Szyb będzie dostawiony do jednej ze ścian budynku. W szybie windy należy zainstalować windę o udźwigu nominalnym 1600 kg (21 osób, ilość przystanków 3). W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać instalację elektryczną do zasilania windy. Oprócz wcześniej wymienionych należy wykonać roboty towarzyszące m. in. roboty ziemne oraz rozbiórkowe, wykonanie konstrukcji z betonu zbrojonego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacjach technicznych i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Do Wykonawcy należeć będzie również w szczególności pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Sławieńskiego. 6.Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie; piętnaście tysięcy zł 00/100 groszy) do dnia 04.09.2015 r. do godz. 11:00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: konto Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr: 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć w Sekretariacie, pokój nr 26 najpóźniej w terminie do 04.09.2015 r. do godz. 11:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć; Wadium do przetargu na: Budowę windy przy Ośrodku Zdrowia w Darłowie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną