Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
- Data zamieszczenia: 2013-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
REGON: 91086691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku, dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego i montaż dźwigu (z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach) wraz wykonaniem maszynowni z doprowadzeniem linii telefonicznej (do maszynowni) w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół nr 3 im. M. Grzegorzewskiej we Włocławku przy ul. Nowomiejskiej 21 - dz. nr 3/2, KM 80. Projekt: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zakres koniecznych do wykonania robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SIWZ, oraz zgodnie z decyzją nr 196/13 z dnia 10 lipca 2013 r. pozwolenia na budowę. Roboty będą prowadzone w pomieszczeniach węzła cieplnego w piwnicy, pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego na parterze, salach dydaktycznych na I i II piętrze oraz na dachu obiektu. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę komina, 2) rozkucia stropów kondygnacji i dachu (demontaż płytek korytkowych) do wymiarów projektowanego szybu, 3) przełożenie przewodów co kolidujących z szybem w pomieszczeniu węzła cieplnego i piwnic, 4) przełożenie przewodów wod.-kan. i przesunięcie istniejących umywalek w miejsce niekolidujące z szybem w pokoju nauczycielskim na parterze i w pomieszczeniu dydaktycznym na I piętrze, 5) przełożenie rury odpowietrzającej centralne ogrzewanie w pomieszczeniu dydaktycznym na II piętrze w miejsce niekolidujące z szybem, 6) dostawę i montaż fabrycznie nowych zespołów dźwigowych, 7) roboty remontowe we wszystkich pomieszczeniach i dachu w miejscach, w których prowadzono roboty budowlane, m.in.: malowanie z naprawą powierzchni; dostosowanie szybu i maszynowni do obowiązujących przepisów, 8) roboty branży elektrycznej, m.in. w zakresie zasilania zespołu napędowego, oświetlenia szybu i maszynowni, 9) spełnienie obowiązujących wymagań Urzędu Dozoru Technicznego, 10) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez okres pięciu lat; świadczenie usług serwisu i obowiązujących przeglądów technicznych (konserwację wind) należy prowadzić przez firmy posiadające autoryzację dostawcy i uprawnienia na konserwację urządzeń Dozoru Technicznego, 11) udzielenie gwarancji na wbudowane nowe urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, jednak nie krócej niż na pięć lat, 12) wykonywanie obowiązkowych przeglądów technicznych przez okres pięciu lat, 13) przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. Ustalenia dodatkowe: 1. Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe urządzenia i wyposażenie. Zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. 3. Wszelkie roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest prowadzić po godzinach pracy szkoły oraz w dni wolne od zajęć szkolnych (gdy w obiekcie nie będzie dzieci i pracowników), chyba że uzyska uprzednią zgodę Inspektora Nadzoru i dyrektora placówki na wykonywanie robót w godzinach pracy szkoły. Po każdym dniu Wykonawca zobowiązany jest posprzątać i uporządkować pomieszczenia (po wykonanych robotach), doprowadzając do stanu umożliwiającego bezpieczne prowadzenie zajęć w placówce - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE DOSTAWY WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GRUDZIĄDZKIEJ URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-04-21 - Wymiana dwóch wind osobowych w Domu Studenckim nr 9 przy ul. Gagarina 21 w Toruniu
Dodano: 2016-03-04 - Wymiana dźwigów osobowych wraz z remontem maszynowni i szybów windowych w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-09-08 - Budowa dźwigu (winda) dla osób niepełnosprawnych przy bloku Bazy Lecznictwa Uzdrowiskowego w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu
Dodano: 2014-10-01 - Wymiana dwóch wind do transportu książek, dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów, wykonanie tynków żywicznych w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu
Dodano: 2014-07-11 - Część 1. Wymiana dwóch wind do transportu książek w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu Część 2. Dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu Część 3. Wykonanie tynków żywicznych na ścianach wypożyczalni w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Gagarina 13 w Toruniu
Dodano: 2014-06-12 - Wymiana windy w Hotelu Asystenckim nr 2 przy ul. Gagarina 45 w Toruniu
Dodano: 2014-05-12 - Likwidacja barier w Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Chełmży w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa i montaż dwóch dźwigów towarowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-04-24 - Wymiana windy w Hotelu Asystenckim nr 2 przy ul. Gagarina 45 w Toruniu
Dodano: 2014-04-18