Przetargi.pl
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku, dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku, dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego i montaż dźwigu (z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach) wraz wykonaniem maszynowni z doprowadzeniem linii telefonicznej (do maszynowni) w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół nr 3 im. M. Grzegorzewskiej we Włocławku przy ul. Nowomiejskiej 21 - dz. nr 3/2, KM 80. Projekt: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zakres koniecznych do wykonania robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SIWZ, oraz zgodnie z decyzją nr 196/13 z dnia 10 lipca 2013 r. pozwolenia na budowę. Roboty będą prowadzone w pomieszczeniach węzła cieplnego w piwnicy, pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego na parterze, salach dydaktycznych na I i II piętrze oraz na dachu obiektu. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę komina, 2) rozkucia stropów kondygnacji i dachu (demontaż płytek korytkowych) do wymiarów projektowanego szybu, 3) przełożenie przewodów co kolidujących z szybem w pomieszczeniu węzła cieplnego i piwnic, 4) przełożenie przewodów wod.-kan. i przesunięcie istniejących umywalek w miejsce niekolidujące z szybem w pokoju nauczycielskim na parterze i w pomieszczeniu dydaktycznym na I piętrze, 5) przełożenie rury odpowietrzającej centralne ogrzewanie w pomieszczeniu dydaktycznym na II piętrze w miejsce niekolidujące z szybem, 6) dostawę i montaż fabrycznie nowych zespołów dźwigowych, 7) roboty remontowe we wszystkich pomieszczeniach i dachu w miejscach, w których prowadzono roboty budowlane, m.in.: malowanie z naprawą powierzchni; dostosowanie szybu i maszynowni do obowiązujących przepisów, 8) roboty branży elektrycznej, m.in. w zakresie zasilania zespołu napędowego, oświetlenia szybu i maszynowni, 9) spełnienie obowiązujących wymagań Urzędu Dozoru Technicznego, 10) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez okres pięciu lat; świadczenie usług serwisu i obowiązujących przeglądów technicznych (konserwację wind) należy prowadzić przez firmy posiadające autoryzację dostawcy i uprawnienia na konserwację urządzeń Dozoru Technicznego, 11) udzielenie gwarancji na wbudowane nowe urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, jednak nie krócej niż na pięć lat, 12) wykonywanie obowiązkowych przeglądów technicznych przez okres pięciu lat, 13) przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. Ustalenia dodatkowe: 1. Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe urządzenia i wyposażenie. Zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. 3. Wszelkie roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest prowadzić po godzinach pracy szkoły oraz w dni wolne od zajęć szkolnych (gdy w obiekcie nie będzie dzieci i pracowników), chyba że uzyska uprzednią zgodę Inspektora Nadzoru i dyrektora placówki na wykonywanie robót w godzinach pracy szkoły. Po każdym dniu Wykonawca zobowiązany jest posprzątać i uporządkować pomieszczenia (po wykonanych robotach), doprowadzając do stanu umożliwiającego bezpieczne prowadzenie zajęć w placówce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach