Przetargi.pl
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych dla zadania pn.: „Projekt oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9” przy ulicy Waculika 10 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy dla osób niepełnosprawnych dla zadania pn.: „Projekt oraz budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9” przy ulicy Waculika 10 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie (na podstawie projektu wykonanego w sierpniu 2017 r. przez PP ARCHIDOM mgr inż. Arch. Bernard Łopacz), robót budowlanych, związanych z dobudową windy dla niepełnosprawnych do budynku szkoły oraz zagospodarowanie terenu najbliższego otoczenia windy wraz z utwardzeniem. II. LOKALIZACJA Budynek Szkoły zlokalizowany jest przy ulicy ks .kpt. G. Waculika 10 w Piekarach Śląskich na działce nr 669/64. Budynek składa się z trzech połączonych ze sobą segmentów. Działka objęta opracowaniem jest ogrodzona. Dojazd zapewniony jest od strony południowo-zachodniej poprzez ulice ks .kpt. G. Waculika. Do budynku doprowadzone są wszystkie media takie jak :woda, kanalizacja, prąd, gaz. Przedmiotowa działka nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Teren na którym posadowiony jest budynek nie znajduje się w obszarze szkód górniczych. III. ZAKRES PRAC 1. Rozbudowa obiektu użyteczności publicznej o windę z przedsionkiem, umożliwiającą osobom niepełnosprawnym poruszanie się po całym budynku. 2. Zagospodarowanie terenu poprzez utwardzenie terenu oraz dojazd/dojście do windy od ul. mj H. Sucharskiego 3. Zadanie realizowane będzie w obrębie istniejącego czynnego obiektu. 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych a) PRZEDSIONEK Z WINDĄ - powierzchnia użytkowa 7,58m² - powierzchnia zabudowy 12,45 m² - kubatura – 55,60 m³ - wysokość windy 11,70 m² b) TERENU WOKÓŁ REALIZOWANEGO OBIEKTU - powierzchnie utwardzone - 401,30 m² - ogrodzenie – brama stalowa 5. Podstawowe materiały budowlane Beton w konstrukcjach żelbetowych monolitycznych B 25 (C20/25), B 20 Stal zbrojeniowa A-O (StOS) – gładka A-IIIN (RB 500W) - żebrowana Bloczki beton betonowe 25cm, Pustak ceramiki poryzowanej 25cm Styropian XPS (ściany fundamentowe) 8cm Styropian (posadzki) 12 cm Styropian EPS 15 cm, 6. Warunki posadowienia oraz kategoria geotechniczna obiektu Budynek należy do pierwszej kategorii geotechnicznej. Występują proste warunki gruntowe. 7. Układ konstrukcyjny budynku Planuje się dobudowę budynku projektowanego do istniejącego budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej od północnozachodniej w narożu połączenia budynku głównego z łącznikiem. Dach główny dobudowanego budynku jednospadowy o niewielkim kącie nachylenia (3 st.) o konstrukcji żelbetowej. IV. ZAKRES ROBÓT, OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) fundamenty żelbetowe b) ściany fundamentowe z bloczków betonowych i naziemne z pustaków ceramicznych c) nadproża, podciągi oraz słupy i trzpienie prefabrykowane d) wieniec obwodowy, żelbetowy e) stropodach żelbetowy z pokryciem papą termozgrzewalną f) rynny, rury spustowe g) wentylacja grawitacyjna h) winda zewnętrzna trzy-przystankowa, dostawiona do budynku, przeszklona na prawie całej wysokości z dźwigiem hydraulicznym i) ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa j) tynki zewnętrzne cienkowarstwowe i wewnętrzne tynki szlachetne k) posadzki gresowe wielkoformatowe. l) izolacje termiczna systemowa i przeciwwilgociowa pionowa asfaltowa i bitumiczna, pozioma z folii ł) instalacje wewnętrzne: - istniejące centralne ogrzewanie do przesunięcia, - odprowadzenie wód opadowych do istniejącej instalacji deszczowej, - instalacje elektryczne, - instalacja oświetleniowa wewnętrzna, - ochrona od porażeń - samoczynne wyłączanie zasilania - instalacja przeciwprzepięciowa m) nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej n) ogrodzenie – brama V. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót: ziemnych, rozbiórkowych i demontażowych elementów betonowych, żelbetowych, montażowych związanych z podłożem i podbudowami, budowlanych konstrukcji betonowych, żelbetowych, stalowych, nawierzchniowych, nawierzchniowych z kostki betonowej, montażowych stolarskich i ślusarskich, dekarskich, instalacyjnych, izolacyjnych, tynkarskich posadzkarskich, malarskich, instalacyjnych, montażowych ogrodzenia z wyposażeniem, zagospodarowania terenów zielonych, robót wykończeniowych. b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4a oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach