Przetargi.pl
Budowa wieży łączności Policji wraz z drogą dojazdową przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479 , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2021-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wieży łączności Policji wraz z drogą dojazdową przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wieży łączności Policji wraz z drogą dojazdową przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie. 2. Ilość i zakres przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) Część I - Budowa wieży ze stacją bazową: Dostawa i montaż stopy fundamentowej pod wieżę łączności; dostawa i montaż wieży łączności o konstrukcji strunobetonowej o wysokości 70 m n.p.t. wraz z montażem osprzętu (drabinki, podesty, pomosty serwisowe, konstrukcje wsporcze do instalacji anten), instalacja systemów: odgromowego, uziemienia oraz oświetlenia przeszkodowego; zainstalowanie na wieży anten nadawczo-odbiorczych; dostawa i posadowienie obiektu technicznego kontenerowego – stacji bazowej łączności i radiotelefonicznej oraz systemu TETRA – złożony z dwóch kontenerów stykających się ścianami szczytowymi wraz z oddzielnymi wejściami; fabryczne wyposażenie kontenera w rozdzielnicę elektryczną, klimatyzator, system wentylacji awaryjnej, grzejnik, urządzenie nadzoru. Zakres obejmuje również prace związane z zagospodarowaniem terenu: demontaż ogrodzenia; przyłączenie obiektów do sieci; zewnętrzne instalacje zasilające i teletechniczne: budowa kanalizacji teletechnicznej w postaci dwóch studni telekomunikacyjnych zakończonych w kontenerze i pomieszczeniu serwerowni w Komisariacie. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna stanowiących załącznik nr 6 do siwz. b) Część II – Droga dojazdowa wraz z zagospodarowaniem terenu: Wykonanie nowej drogi dojazdowej (pożarowej) oraz chodnika – obie nawierzchnie z kostki betonowej bezfazowej, wykonanie krawężników oraz obrzeży betonowych; regulacja oraz przesuniecie wpustów kanalizacji deszczowej. Zakres obejmuje również prace związane z zagospodarowaniem terenu: prace ziemne polegając na korytowaniu pod jezdnie, chodnik i parking; wykonanie wycinek drzew istniejących oraz wykonanie nasadzeń zastępczych. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna stanowiących załącznik nr 6 do siwz. 3. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 4. Zamawiający przewidział udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 10 umowy odpowiednio dla części I i II zamówienia stanowiącego załącznik nr 5.1, 5.2 do siwz. 5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm). posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: a) dla cz. I zamówienia „Budowa wieży łączności Policji przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie”: • konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; • instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; • instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) co najmniej 1 osoba; b) dla cz. II zamówienia „Droga dojazdowa wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie”: • konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; • instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. ZAMAWIAJĄCY dopuścił łączenie wyżej wskazanych funkcji, przez jedną osobę, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 6. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1, 5.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia. 7. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): część I – Budowa wieży łączności Policji przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; 45312100-8 – Instalowanie pożarowych systemów alarmowych; 45315100-9 – Instalacyjne roboty elektryczne oraz pomiary; część II – Droga dojazdowa wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 77211400-6 – Usługi wycinania drzew; 77211600-8 – Sadzenie drzew. 8. Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców), na cały okres realizacji zamówienia. 10. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 9 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 11. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 12. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia dla części I i II zamówienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5.1, 5.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia. 13. W przypadku zobowiązania się przez WYKONAWCĘ w ofercie (dotyczy części I i II zamówienia) do zatrudnienia przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 426), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co WYKONAWCA otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty ZAMAWIAJĄCY wymagał udokumentowania na etapie realizacji przedmiotu umowy: 1) zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, poprzez przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU: umowy o pracę, raportów ZUS RMUA, ewidencji czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności. 2) statusu zatrudnionej osoby poprzez przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 14. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt.3 uPzp wymagał przedłożenia ZAMAWIAJĄCEMU: 1) oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła przy realizacji zadania osoba niepełnosprawna, 2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy o pracę, 3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię orzeczenia, o którym mowa w punkcie 13 ppkt 2 niniejszego rozdziału, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781), nie później niż 30 dnia od daty podpisania Umowy o roboty budowlane. 15. Zatrudnienie osoby lub osób, o których mowa w pkt. 13 niniejszego rozdziału przy realizacji zamówienia: W przypadku, rozwiązania stosunku pracy osoby niepełnosprawnej realizującej zamówienie, przed zakończeniem tego okresu, WYKONAWCA będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej nie później niż 30 dni po ewentualnym rozwiązaniu umowy z osoba zatrudniona dotychczas i trwać to końca realizacji umowy. WYKONAWCA w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o zatrudnieniu takiej osoby przesyłając kserokopie dokumentów, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) - w przypadku osoby niepełnosprawnej dokumenty określone w pkt. 14 niniejszego rozdziału. 16. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby niepełnosprawnej z przyczyn niezależnych od pracodawcy w terminie określonym w pkt. 15 niniejszego rozdziału WYKONAWCA wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy lub odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacja zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób niepełnosprawnych zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowę podjęcia pracy przez taką osobę (niepełnosprawną)). 17. ZAMAWIAJĄCY zastrzegał sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji budowy przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zadania osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, osoby lub osób niepełnosprawnych pod rygorem naliczania kar umownych, o których mowa w §13 wzoru umowy. 18. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany (z pominięciem przerw wynikających z zapisów wzoru umowy) przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 13 niniejszego rozdziału (chyba, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po stronie WYKONAWCY), ZAMAWIAJĄCY będzie uprawniony do naliczania kar umownych określonych w §13 wzoru umowy. 19. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym paragrafie osób wskazanych w pkt. 14 niniejszego rozdziału jest równoznaczne ze spełnieniem przez WYKONAWCĘ obowiązku zatrudnienia tych osób. 20. Wizja lokalna odbyła się na terenie planowanej budowy przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie w dniu 07.01.2021 r. o godz. 10:00. 21. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach