Przetargi.pl
Budowa wieży aluminiowej typowej W28-1-36 z koroną separacyjną M1000

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4600109 , fax. 0-77 4600123
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice
    ul. Parkowa 14/14a
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4600109, fax. 0-77 4600123
    REGON: 53056155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tulowice.katowice.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wieży aluminiowej typowej W28-1-36 z koroną separacyjną M1000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa wieży aluminiowej typowej W28-1-36 z koroną separacyjną M1000. Zakresem inwestycji objęto: Budowę wieży radiokomunikacyjnej. Projektowana wieża aluminiowa służyć będzie do zamontowania na niej anten radiokomunikacyjnych dla potrzeb łączności Inwestora. Stosuje się typową, gotową wieżę aluminiową w wersji wzmocnionej np. ALUPRO W28-1-36 z trzonem o wysokości 28 m i koroną separacyjną M1000 o wysokości 2 m. Łączna wysokość obiektu wyniesie 30 m – trzon i korona. Planowany ponadto jest odgromnik – całkowita wysokość obiektu z odgromnikiem wyniesie 32.5 m npt. Ponadto należy wykonać instalację ochrony odgromowej wieży oraz zasilanie elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) projekcie budowlanym (załącznik nr 9 do SIWZ) przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ) Ilekroć Zamawiający wskazuje w SIWZ lub załącznikach do SIWZ jakiekolwiek normy równocześnie dopuszcza rozwiązania równoważne przywołanym normom. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od 21.10.2019 do 31.12.2019 r. Miejsce realizacji: woj. opolskie, powiat opolski, gmina Tułowice, adres: Ul. Parkowa 14/14a, 49-130 Tułowice. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zgodnie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania prac fizycznych, obsługi maszyn i prowadzenia pojazdów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy (jeśli pracowników fizycznych, obsługujących maszyny, prowadzących pojazdy zatrudnia podwykonawca lub dalszy podwykonawca to Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie podpisane przez tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy (dalszego podwykonawcy). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca realizować będzie zamówienie, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia dotyczącego nowych osób zgonie z pkt. 3.5. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku naruszenia obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę o którym mowa powyżej Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej w wysokości 3 000 zł za każdy ujawniony przypadek, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm) Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 niniejszej SIWZ z dopiskiem: „Budowa wieży aluminiowej typowej W28-1-36 z koroną separacyjną M1000” 10.3. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 10.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 PZP wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego jej wykonania. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (wg dołączonego przedmiaru robót – załącznik nr 10 do SIWZ), Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu (załącznik nr 4 do SIWZ) do udostępnienia zasobu lub inny dokument pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie udostępnienia. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do jej podpisania. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach