Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa: Wieża R. J. E. Clausiusa w Koszalinie przy ul. Śniadeckich 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa: Wieża R. J. E. Clausiusa w Koszalinie przy ul. Śniadeckich 2, działka 19/12 obręb 18 w zakresie określonym w SIWZ oraz dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane, instalacyjne: wentylacji mechanicznej, elektrycznej, teletechnicznej i odgromowej określone w dokumentacji budowlanej (Zał. Nr 2) wraz z przyłączami: kanalizacji deszczowej, energetycznym, drenażem, przebudową oświetlenia zewnętrznego, dojściem oraz urządzeniem terenów zielonych. Podstawowe parametry opisujące przedmiot zamówienia: - Powierzchnia zabudowy - 155,70 m2; - Kubatura - 1 204,00 m3; - Pow. użytkowa - 116,40 m2. - Wysokość - 24,98m. Załączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako element pomocniczy przy określaniu ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w kosztorys ofertowy w trakcie realizacji robót. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Zamawiający zwraca uwagę na charakter rozwiązań architektonicznych obiektu i konieczność zastosowania przewidywanych rozwiązań materiałowych (stolarka drzwiowa łukowa, szkło hartowane). Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy (potwierdzonej przez Zamawiającego) oraz zaleca się, żeby zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający podkreśla, że w ofercie ze względów lokalizacyjnych projektowanego obiektu wieży, należy uwzględnić konieczność naprawy użytkowanych w trakcie budowy terenów zielonych, dojazdu po wewnętrznych ciągach pieszo- jezdnych, nie przeznaczonymi do ruchu ciężkiego sprzętu, ewentualnej ich naprawy po realizacji , a także utrzymanie ich w czystości w okresie budowy. Wymagania dotyczące platformy schodowej służącej do transportu osób na wózkach inwalidzkich: - Możliwość montażu na zewnątrz do ściany wzdłuż biegu schodów o torze krzywoliniowym. - Wymiary platformy; min. 800x700 mm, max. 1100x800 mm. - Wymiary platformy po złożeniu; 350 mm - 450 mm. - Maksymalne nachylenie toru jazdy: 50°. - Prędkość jazdy platformy: 0,08-0,10 m/s. - Zasilanie: 230V. - Udźwig do: do 230kg. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedłożenia kosztorysu szczegółowego i podpisania przez niego umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl /BIP/ Zamówienia publiczne- ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont przeciwpożarowej instalacji wodociągowej w budynku nr 7 na terenie SPSK-2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-06-22 - Remont instalacji oświetlenia awaryjnego - wymiana 156 opraw w budynku DS. 3 US, Szczecin, ul. Kordeckiego 15
Dodano: 2013-08-14 - Remont instalacji elektrycznej - wydzielenie obwodów gniazd kuchenek elektrycznych w zespołach mieszkalnych budynku DS. 3 US, Szczecin, ul. Kordeckiego 15
Dodano: 2013-08-14 - Wymiana stolarki okiennej od strony zaplecza na nowe okna z PCV w budynku administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, 2 etap - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II Nr 31
Dodano: 2013-07-19 - Remont dachu wraz z odwodnieniem - część kryta papą na budynku Uniwersytetu Szczecińskiego przy al. Wojska Polskiego 107/109 w Szczecinie TP/371/111/13
Dodano: 2013-06-19 - Remont sali gimnastycznej i przedsionka w budynku Wydziału Matematyczno-Fizycznego Uniwersytetu Szczecińskiego - Szczecin, ul. Wielkopolska 15
Dodano: 2013-05-17 - Remont dachu wraz z instalacją odgromową i odwodnieniem w budynku administracji Uniwersytetu Szczecińskiego - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II Nr 31 TP/371/71/13
Dodano: 2013-05-07 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego - Szczecin, ul. Mickiewicza 16
Dodano: 2013-04-19 - Wymiana stolarki okiennej od zaplecza na stolarkę PCV w budynku administracji Uniwersytetu Szczecińskiego - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II Nr 31
Dodano: 2013-04-08 - Wymiana stolarki okiennej od frontów na stolarkę drewnianą w budynku administracji Uniwersytetu Szczecińskiego - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II Nr 31
Dodano: 2013-04-08