Przetargi.pl
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku.

Gmina Choszczno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Wolności 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7659300 , fax. 095 7659306
  • Data zamieszczenia: 2010-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
    ul. Wolności 24 24
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7659300, fax. 095 7659306
    REGON: 21096702400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia oraz sprzedaż wierzytelności, jaką będzie miał Wykonawca w stosunku do Zamawiającego z tytułu ich wykonania, w terminie i na warunkach określonych w punkcie 2.3. 2. Roboty budowlane 1) Lokalizacja robót Budynek mieszkalny zlokalizowano miejscowości Choszczno przy ul. Staszica. na części działki nr 190/2, w jej północno-wschodnim narożniku. Przedmiotowa działka otoczona jest terenami zabudowy wielorodzinnej. Wjazd na teren nieruchomości przewidywany jest od wschodniego boku działki z ulicy dojazdowej. 2) Ogólna charakterystyka budynku Budynek mieszkalny zaprojektowano jako czterokondygnacyjny (parter + trzy piętra), niepodpiwniczony ze stropodachem niewentylowanym. Projektowany budynek ma wymiary osiowe w rzucie - 23,2x14,9m. Parametry budynku wynoszą: -powierzchnia netto 1217,06 m2 -powierzchnia zabudowy 375,20 m2 -kubatura 4628 m3 Do komunikacji na zewnątrz budynku zaprojektowano schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście do budynku wyposażono w żelbetowe zadaszenie powiązane konstrukcyjnie z wieńcem stropu nad parterem. Komunikację w budynku zapewnia centralnie zlokalizowana klatka schodowa oraz korytarz na każdej kondygnacji budynku zorientowany na osi północ-południe. Wszystkie mieszkania w budynku zlokalizowano od strony wschodniej i zachodniej. Budynek obejmuje łącznie 27 mieszkań w tym 11 mieszkań jednopokojowych i 16 dwupokojowych, pomieszczenie techniczne (kotłownia z pompą ciepła) oraz sień. Na parterze budynku o łącznej powierzchni netto 306,06m2 zaplanowano dwa mieszkania jednopokojowe o powierzchni netto 22,95m2 każde, cztery mieszkania dwupokojowe o powierzchni netto 44,64 m2 każde, pomieszczenie techniczne o powierzchni netto 23,48 m2 oraz sień o powierzchni netto 5,83 m2 m (korytarz 49,67 m2, schody 2,91m2). Na każdym z trzech pięter występuje powtarzalny układ funkcjonalny pomieszczeń obejmujący trzy mieszkania jednopokojowe o powierzchni netto 22,95 m2 każde, 4 mieszkania dwupokojowe o powierzchni netto 44,64 m2 każde oraz komunikacja (schody+korytarz). Łączna powierzchnia netto poszczególnych pięter wynosi I piętro 305,60 m2, II piętro 305,60 m2 i III piętro 299,80m2. Na terenie działki zaprojektowano miejsca postojowe dla 27 samochodów osobowych, ciągi piesza oraz drogę manewrową. 3) Konstrukcja budynku Budynek ma konstrukcję tradycyjną, murowaną. Jako posadowienie głównej konstrukcji nośnej budynku zaprojektowano stopy i ławy fundamentowe wykonane z gęsto zbrojonego żelbetu. Ławy i stopy fundamentowe należy wykonać z betonu B20. Pod wszystkimi fundamentami należy wylać 10cm podlewkę z betonu B10. Ściany fundamentowe zaprojektowano o grubości 24cm z bloczków betonowych murowanych na zaprawie cementowej. Fundamenty i ściany fundamentowe izolowane przeciwwilgociowo. Ściany nośne wszystkich kondygnacji zaprojektowano jako murowane gr.24cm, z bloczków silikatowych na zaprawie murarskiej. W miejscach przejść i otworów zaprojektowano układ belek żelbetowych. W ścianach osłonowych i nośnych zaprojektowano nadproża prefabrykowane L19. Wszystkie stropy międzykondygnacyjne oraz stropodach zaprojektowano jako gęstożebrowe typu Teriva grubości 24cm łączone ze ścianami nośnymi za pośrednictwem wieńców. W stropodachu zaprojektowano układanie belek podwójnie. Płytę zadaszenia wejścia należy wykonać jako płytę żelbetową gr.15cm zbrojoną wspornikowo górą prętami. W stropach międzykondygnacyjnych oraz stropodachu Do komunikacji między kondygnacjami przewidziano schody żelbetowe, monolityczne oparte na własnym fundamencie oraz belkach pośrednich. W projekcie przewidziano wykonanie ścian działowych z bloczków silikatowych grubości 12cm murowanych na zaprawie murarskiej. 4) Wykończenie budynku Sufity i ściany wewnętrzne budynku należy wykończyć tynkiem cem.-wapiennym kl. III, wraz ze szpachlowaniem gładzią gipsową (opcja). Tynki wewnętrzne winny być gruntowane rzadką farbą i malowane dwukrotnie w kolorze białym, w pomieszczeniach mokrych należy stosować farby odporne na wilgoć. Ściany łazienek, w których przewidziano ułożenie płytek ceramicznych należy wykańczać tynkiem zatartym na ostro (w miejscach lokalizacji glazury). Docelowe wykończenie ścian łazienek - płytki ceramiczne do wys. 2 m., w natryskach płytki ceramiczne na pełną wysokość ścian. Posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych mają być wykończone panelami HDF (pokoje+aneksy kuchenne) oraz płytkami ceramicznymi (komunikacja). Posadzki łazienek wodoodporne, przeciwślizgowa pokryte płytkami ceramicznymi płytki ceramiczne Posadzki klatki schodowej, korytarzy na poszczególnych kondygnacjach oraz pomieszczenia technicznego na parterze wykończone płytkami gres. Schody zewnętrzne oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych wykończone płytkami gres mrozoodpornymi. Schody zewnętrzne płytki gres, antypoślizgowe na krawędziach zabezpieczenie przeciwpoślizgowe. Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykończyć płytkami gresowymi ryflowanymi. Powierzchnie pochyłe od płaskich należy odróżnić kolorem posadzki. Podjazd zaopatrzony zostanie w stalowe poręcze z 2 pochwytami i odbojnikiem. Stolarka okienna zewnętrzna wykonana z PCV w kolorze białym z szybami zespolonymi o współczynniku min. U=1,0W/m2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. - drzwi drewnopodobne okleinowane, przylgowe. W korytarzu parteru stolarka aluminiowa lub PCV. Stolarka drzwiowa zewnętrzna (drzwi wejściowe do budynku) z aluminium lub PCV z wypełnieniami z szyby zespolonej bezpiecznej P2. Ściany zewnętrzne budynku ocieplone styropianem FS 20 gr 15 cm i wykończone tynkiem cienkowarstwowym, parapety zewnętrzne z blachy cynkowej powlekanej Obróbki blacharskie należy wykonać z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,7 mm, na połaciach dachowych, obróbki widoczne z blachy powlekanej PCV - kolor biały. Rynny i rury spustowe zaprojektowano jako stalowe stalowe ocynkowane, (średnice i rodzaj wg projektu wod-kan). Dach płaski kryty wielowarstwowo papą układaną na zakład. Na zewnątrz budynku przewiduje się wykonanie naziemnych miejsc postojowych dla 27 pojazdów, chodników oraz drogi manewrowej wykończonych kostką betonową. 5) Wyposażenie budynku Budynek zostanie wyposażony w a) instalacje niskonapięciowe w tym: -instalacja telefoniczna - przyłącze do budynku i pion kablowy w szachcie instalacyjnym wykonuje wybrany operator dostawca usług telekomunikacyjnych, przełącznicę budynku zlokalizowaną na parterze (wydzielona szafka) i przełącznice piętrowe (puszki kondygnacyjne zakończeń kablowych) należy wykonać w szachcie instalacyjnym. Rozprowadzenie linii telefonicznych do mieszkań 3 parowym przewodem telefonicznym YTKSY układanym w rurce Peschla pod tynkiem, zakończenie linii w mieszkaniach w jednym gnieździe abonenckim zlokalizowanym przedpokoju -instalacja domofonowa obejmuje panel wywołania przed wejściem do budynku, rozdzielacz magistrali zintegrowany z zasilaczem zabudowany w tablicy administracyjnej, pion komunikacyjny - 2 żyłowy, prowadzony w szachcie instalacyjnym, unifony w mieszkaniach -instalacja RTV SAT obejmuje: antenę zbiorczą RTV i SAT wraz z masztem na dachu, wzmacniacz tv zlokalizowany na podeście klatki schodowej na 3 piętrze, rozgałęźniki piętrowe, pion dystrybucyjny prowadzony w szachcie instalacyjnym, okablowanie abonenckie (przewód WDXek 75/RVS 22 pt od złącza teletechnicznego instalacji TV do lokalu) oraz gniazda abonenckie - w mieszkaniach b) instalację elektryczną - budynek będzie zasilany ze złącza kablowego usytuowanego w linii ogrodzenia działki. W zakresie zadań Wykonawcy jest budowa wewnętrznej linii zasilającej w relacji złącze kablowe - tablica główna budynku. Tablicę główną w obudowie wnękowej zaprojektowano w korytarzu wewnętrznym na parterze budynku. Tablica zawiera zabezpieczenia linii wyprowadzonych w kierunku tablic TL, TA oraz aparaty ochrony przeciwprzepięciowej. Tablice TL i TA usytuowane w korytarzu na każdej kondygnacji budynku. Linie pionowe zasilania mieszkań i obwodów administracyjnych należy ułożyć w szachcie instalacji elektrycznych wyposażonych w koryta kablowe. Obwody administracyjne obejmują: -oświetlenie korytarzy na poszczególnych kondygnacjach -oświetlenie zewnętrzne ( oprawy na budynku) -gniazdo wtyczkowe 230V w tablicy TA (na szynie TH) -kotłownia -pompa ciepła -zasilanie centralki domofonu -zasilanie dla potrzeb instalacji tv Instalacje mieszkaniowe obejmują: -tablica wnękowa na 12 modułów usytuowana w korytarzu w rejonie drzwi wejściowych -oświetlenie -gniazdka wtyczkowe w aneksie kuchennym -gniazdko wtyczkowe pralka -gniazdka wtyczkowe w pokoju (pokojach) kuchnia elektryczna Instalację należy wykonać: -w zakresie oprzewodowania - przewody kabelkowe, podtynkowe typu YDY o napięciu znamionowym instalacji 450/750V kładzione w tynku -w zakresie osprzętu - pokoje, kuchnia - IP 20, pomieszczenia sanitarne - IP 44 c) Instalację wod.- kan: -ścieki sanitarne z budynku odprowadzone będą do sieci kanalizacji sanitarnej DN200 przebiegającej w ulicy -Ścieki deszczowe z budynku odprowadzone będą do sieci kanalizacji deszczowej DN400 przebiegającej w ulicy d) instalację CO - instalację zaprojektowano w systemie dwururowym wodnym pompowym z rozdziałem dolnym z zasilaniem z własnej ciepłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym na parterze budynku. Główne poziomy c.o. prowadzić w izolacji w kanale wykonanym pod posadzką parteru w komunikacji. Piony prowadzić w szachtach. Do wykonania poziomej i pionowej instalacji c.o. należy zastosować rury miedziane sztywne. Rury prowadzić w otulinie izolacyjnej THERMAFLEX g = 0,03 m. e) ciepłownię - do instalacji c.o. i c.w. projektuje się system oparty na odnawialnym źródle ciepła, tj. wymienniku gruntowym pionowym (odwiertach). Dobrano system na moc cieplną 55 kW. Na wyposażeniu mieszkań znajdą się: a) w części aneksu kuchennego zlewozmywak wraz z baterią, syfonem i szafką oraz kuchnia elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem b) w łazience : brodzik z syfonem, kabiną prysznicową i baterią , umywalka z syfonem i baterią, WC kompakt, podejście wodne i odpływowe do pralki Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące zapewnienia finansowania wykonanych prac do 2021 roku. 1) W zakresie obejmującym zapewnienie finansowania do końca 2021 roku Wykonawca zapewni możliwość zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynikającej z zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej obejmujących wartość przedmiotu zamówienia wraz z należnym podatkiem VAT na podstawie cesji wierzytelności na rzecz banku na zasadach określonych w ppkt 2) - 4). 2) Wykonawca zobowiązuje się, że najpóźniej do czasu rozpoczęcia robót, (przejęcia placu budowy), zawrze z bankiem działającym na podstawie i w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (ze zm.) umowę sprzedaży wierzytelności wynikającej z umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym stanowiącej równowartość wykonanych robót, dostawy i montażu wyposażenia (Wynagrodzenie Ryczałtowe) wraz z należnym podatkiem VAT, a bank wierzytelność tę nabędzie. 3) Umowa wykupu wierzytelności, o jakiej mowa w ppkt 2) zawierać będzie zobowiązanie banku do wykupu wierzytelności określające maksymalną wysokość, zasady i warunki spłaty tych wierzytelności oraz zapewni Wykonawcy uzyskanie z banku zapłaty kwoty odpowiadającej kwotom z wystawianych faktur przejściowych i faktury końcowej w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty wystawienia i zaakceptowania faktur przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszelkich warunków określonych przez bank w zawartej umowie wykupu wierzytelności tak, by terminy zapłaty określone w ppkt .3) mogły być dotrzymane. 5) Spłata wykupionej przez bank wierzytelności realizowana będzie przez Zamawiającego w wartości wynikającej z wystawionych i przedstawionych w banku do wykupu faktur w 120 równych miesięcznych ratach kapitałowych począwszy od dnia 31 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 6) Od kwoty aktualnego salda wierzytelności (ustalonego w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego faktury z uwzględnieniem dokonanych przez Zamawiającego spłat kapitału) bank pobierze odsetki naliczane w stosunku rocznym (dla roku równego 365/366 dni i rzeczywistej liczby dni w każdym miesiącu) wg zmiennej stopy procentowej ustalonej na bazie WIBOR 1M i stałej marży banku, w wysokości podanej w ofercie Wykonawcy w punktach procentowych w stosunku rocznym. 7) Zmiana stawki WIBOR 1 M dokonywana będzie na zasadach i w terminach obowiązujących w banku, który nabędzie wierzytelność. 8) Spłata odsetek, o jakich mowa w ppkt 6) dokonywana będzie przez Zamawiającego w okresach miesięcznych w terminach zgodnych z terminem spłaty rat kapitałowych, a w okresie karencji na ostatni dzień miesiąca. Pierwsze odsetki od wykupionych wierzytelności płatne będą na koniec miesiąca w którym wykupiona zostanie przez bank pierwsza faktura zaakceptowana przez Zamawiającego. 9) Bank najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem spłaty raty kapitałowo - odsetkowej będzie przekazywał Zamawiającemu (dłużnikowi) informację o wysokości spłaty wierzytelności (rata kapitałowa i odsetki). 10) W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego (dłużnika) terminu zapłaty, o jakim mowa w ppkt 5) i 8) bank ma prawo do naliczania odsetek od salda zadłużenia przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących w banku. 11) Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sprzedażą wierzytelności do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej) i do dokonania na rzecz banku zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w równych 120 miesięcznych ratach kapitałowych powiększonych o odsetki należne bankowi, zgodnie z treścią ppkt od 1) do 9) 12) Na żądanie banku dokonującego wykupu wierzytelności Zamawiający każdorazowo: a) przedstawi kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego i akceptacji faktur, b) potwierdzi wystawione przez bank zawiadomienie o przelewie wierzytelności z przedmiotowej umowy podpisanej przez Zamawiającego z Wykonawcą, c) złoży oświadczenie o zaakceptowaniu harmonogramu spłaty wierzytelności określonego w umowie sprzedaży wierzytelności podpisanej przez Wykonawcę z bankiem oraz o przyjęciu do wiadomości i stosowania postanowień zawartych w tej umowie d) udostępni dane pozwalające na ocenę jego sytuacji finansowej. 13) Spłata przez Zamawiającego wierzytelności w kwotach i terminach wynikających z postanowień umowy sprzedaży wierzytelności podpisanej przez Wykonawcę z bankiem zaspokoi w całości roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 14) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobierane wyłącznie od faktycznego salda zadłużenia Zamawiającego w okresie odsetkowym. 15) Skrócenie spłaty zobowiązania nie spowoduje naliczania dodatkowych opłat lub prowizji banku. 16) Jeżeli termin spłaty odsetek lub kapitału przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od pracy, to termin spłaty ulegnie przesunięciu na następny dzień roboczy. 17) Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności przez bank finansujący Wykonawcę. 18) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a) bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez bank finansujący Wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące. 4. Wykonanie robót budowlanych. 4.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany, projekty wykonawcze ), specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 4.2. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty dla Zamawiającego na odbiór końcowy zadania, w tym dokumentację powykonawczą jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz niezbędne opinie i uzgodnienia do złożenia ich do organu nadzoru budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Natomiast czynności przed tym organem, związane z uzyskaniem przedmiotowej decyzji, będą już podejmowane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 4.3. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4.4. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 4.5. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach estetyczno - techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 4.6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 4.7. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 4.8. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 4.9. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) certyfikaty zgodności wykonania z normami jw. pkt. 6, b) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, c) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń d) protokoły z badania materiałów i urządzeń, e) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,. 4.10. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 4.11. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 40 000,00 złotych słownie : czterdzieści tysięcy złotych. 2. Wadium należy wnosić na zasadach określonych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank GBS o/Choszczno Nr rachunku 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca roku 2021 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Pani Marty Deseckiej, Urząd Miejski w Choszcznie, pok. 27, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach