Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnych otwartych stref aktywności w gminie Tomaszów Mazowiecki

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnych otwartych stref aktywności w gminie Tomaszów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: a w tym: Część nr 1 zamówienia: Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Jadwigów Zakres rzeczowy: 1. urządzenie placu zabaw: zestaw zabawowy, huśtawka podwójna (jedna siedzisko gumowe, jedno siedzisko „koszyk” z zapięciem), huśtawka „bocianie gniazdo”, karuzela tarczowa, huśtawka wagowa podwójna, bujak-sprężynowiec - 2 szt., walec, czworobok linowy, tablica z regulaminem. 2. urządzenie siłowni zewnętrznej: zestaw podwójny: odwodziciel+twister, wioślarz, orbitrek, zestaw podwójny: wyciskanie siedząc+wyciąg górny, jeździec, biegacz, tablica z regulaminem. 3. urządzenie strefy rekreacji: ławka z oparciem – 2 szt., ławki bez oparcia – 2 szt., stolik do gry młynek, stolik do gry w szachy, kosz na śmieci, stojak na rowery. 4. wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, 5. montaż ogrodzenia panelowego wokół terenu rekreacyjnego, 6. utwardzenie kostką betonową terenu rekreacyjnego, 7. montaż altany ogrodowej, 8. wykonanie trawników, 9. wykonanie nasadzeń krzewów iglastych oraz liściastych, rozścielenie kory. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, powinien to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcy (w siedzibie Zamawiającego) w celu sporządzenia oferty. Część nr 2 zamówienia: Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Kwiatkówka. Zakres rzeczowy: 1. urządzenie placu zabaw: bujak typu „samochodzik” - 1 szt., bujak typu „bicykl” – 1 szt., karuzela tarczowa – 1 szt., huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt., zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią – 1 kpl., zestaw wspinaczkowy „sześcian” – 1 kpl., 2. urządzenie siłowni zewnętrznej: odwodziciel + twister – 1 kpl., wioślarz – 1 szt., orbitrek – 1 szt., wyciskanie siedząc + wyciąg górny – 1 kpl., 3. wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku na placu zabaw, 4. wykonanie ogrodzenia panelowego na podmurówce, a od strony północnej ogrodzenia betonowego, 5. montaż altany ogrodowej, drewnianej, 6. utwardzenie dojazdu do altany, terenu pod altaną oraz terenu pod urządzeniami siłowymi kostką betonową, 7. wykonanie trawników, 8. montaż tablic z regulaminem – 2 szt., 9. wykonanie nasadzeń drzew i krzewów Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, powinien to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcy (w siedzibie Zamawiającego) w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) wypełniane dla zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach