Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Niebrów

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Niebrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: a w tym: Część A: Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Niebrów – wariant rozszerzony Zakres rzeczowy: 1. Siłownia plenerowa, obejmująca montaż - 6 urządzeń do ćwiczeń (typu: „wyciąg górny”, „biegacz”, „wahadło + twister”, „zestaw podwójny z rowerkiem”, „wioślarz”, „orbitrek”). Rodzaj nawierzchni – trawiasta; 2. Plac zabaw, obejmujący montaż 4 urządzeń o charakterze sprawnościowym typu: „sprężynowiec”, „karuzela tarczowa”, „huśtawka ważka”, „zestaw ze zjeżdżalnią” wraz z ogrodzeniem. Rodzaj nawierzchni – trawiasta. 3. Strefa relaksu, obejmująca: - montaż urządzeń do gier terenowych typu "szachy” – 2 szt., tablicy edukacyjnej – 1 szt., - montaż ławek – 7 szt., - montaż stojaków na rowery, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej. Część A nie obejmuje wykonania następujących elementów z projektu technicznego: - montażu urządzenia zabawowego „lokomotywa”, - wykonania nasadzeń w strefie relaksu, elementy te znajdują się w części B zamówienia. Część B: Plac zabaw oraz pozostałe zagospodarowanie strefy relaksu, obejmujące: 1. montaż urządzenia zabawowego „lokomotywa” – 1 szt., 2. dostawa 58 szt. krzewów iglastych i liściastych typu krzewuszka, berberys, jałowiec do strefy relaksu (bez nasadzenia), 3. dostawa geowłókniny 15 m2 (bez rozkładania), 4. dostawa kory kamiennej – 1,5m3 (bez rozkładania), 5. urządzenie bezpiecznego miejsca na ognisko, poprzez wykonanie: • okręgu przeznaczonego na palenisko o średnicy 250 cm, zagłębionego w terenie (przykładowa wizualizacja w załączeniu), • obramienia z kostki granitowej układanej na zaprawie szamotowej, • spodu paleniska wyłożonego cegłą szamotową ciężką na zaprawie szamotowej, • pasa izolacyjnego wokół paleniska ze żwiru płukanego na podbudowie betonowej o gr. 15 cm, 6. montaż ławek drewnianych biesiadnych – 5 szt. (przykładowa wizualizacja w załączeniu): • ławki drewniane (olcha, jesion lub dąb), • długość ławki: min. 2 mb, szerokość siedziska: 30 cm (±10%), • mocowanie: kotwy stalowe na fundamencie betonowym. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. Przykładowe wizualizacje miejsca na ognisko oraz ławek biesiadnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach