Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
REGON: 59064833300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Niebrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: a w tym: Część A: Budowa wielofunkcyjnej otwartej strefy aktywności w miejscowości Niebrów – wariant rozszerzony Zakres rzeczowy: 1. Siłownia plenerowa, obejmująca montaż - 6 urządzeń do ćwiczeń (typu: „wyciąg górny”, „biegacz”, „wahadło + twister”, „zestaw podwójny z rowerkiem”, „wioślarz”, „orbitrek”). Rodzaj nawierzchni – trawiasta; 2. Plac zabaw, obejmujący montaż 4 urządzeń o charakterze sprawnościowym typu: „sprężynowiec”, „karuzela tarczowa”, „huśtawka ważka”, „zestaw ze zjeżdżalnią” wraz z ogrodzeniem. Rodzaj nawierzchni – trawiasta. 3. Strefa relaksu, obejmująca: - montaż urządzeń do gier terenowych typu "szachy” – 2 szt., tablicy edukacyjnej – 1 szt., - montaż ławek – 7 szt., - montaż stojaków na rowery, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej. Część A nie obejmuje wykonania następujących elementów z projektu technicznego: - montażu urządzenia zabawowego „lokomotywa”, - wykonania nasadzeń w strefie relaksu, elementy te znajdują się w części B zamówienia. Część B: Plac zabaw oraz pozostałe zagospodarowanie terenu, obejmujące: 1. montaż urządzenia zabawowego „lokomotywa” – 1 szt., 2. dostawa 58 szt. krzewów iglastych i liściastych typu krzewuszka, berberys, jałowiec do strefy relaksu (bez nasadzenia), 3. dostawa geowłókniny 15 m2 (bez rozkładania), 4. dostawa kory kamiennej – 1,5m3 (bez rozkładania), 5. urządzenie bezpiecznego miejsca na ognisko, poprzez wykonanie: • okręgu przeznaczonego na palenisko o średnicy 250 cm, zagłębionego w terenie (przykładowa wizualizacja w załączeniu), • obramienia z kostki granitowej układanej na zaprawie szamotowej, • spodu paleniska wyłożonego cegłą szamotową ciężką na zaprawie szamotowej, • pasa izolacyjnego wokół paleniska ze żwiru płukanego na podbudowie betonowej o gr. 15 cm, 6. montaż ławek drewnianych biesiadnych – 5 szt. (przykładowa wizualizacja w załączeniu): • ławki drewniane (olcha, jesion lub dąb), • długość ławki: min. 2 mb, szerokość siedziska: 30 cm (±10%), • mocowanie: kotwy stalowe na fundamencie betonowym. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02