Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy szkole podstawowej w Skułach

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy szkole podstawowej w Skułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki wraz z elementami wyposażenia i infrastrukturą. Planuje się budowę boiska na działce ewid. 34 w miejscowości Skuły przy Szkole Podstawowej. Na terenie objętym opracowaniem znajduje się obecnie teren nieutwardzony użytkowany jako teren sportowo rekreacyjny. Główne elementy projektowe na przedmiotowym terenie: Boisko do piłki ręcznej, koszykówki oraz siatkówki o wym. 22x44 z nawierzchnią poliuretanową, Ciągi piesze z kostki betonowej, Ogrodzenie pełniące rolę piłkochwytów o wysokości 4m, Odwodnienie powierzchni boiska za pomocą drenów rozsączających z odprowadzeniem do studni chłonnej, Elementy wyposażenia boisk. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ UWAGA: Po szczegółowej analizie warunków gruntowych zmieniono system odwodnienia płyty boiska z odwodnienie liniowego na odwodnienie drenażowe pod płytą boiska. Wody opadowe będą odprowadzane poprzez drenaż znajdujący się pod płytą boiska, będą rozsączane do gruntu a nadmiar wody odprowadzany do studni chłonnej o wymiarach 7,0*2,5*1,6m Rury drenarskie fi 75 oraz fi 100 w otulinie z geowłókniny. Orurowanie obsypane żwirem płukanym o frakcji 8-16mm. Złoże drenażowe w przekroju o wymiarach 20x20cm. UWAGA: Warstwy konstrukcyjne podbudowy zmienione względem dokumentacji projektowej. Zmiana wprowadzona po szczegółowej analizie rozwiązania konstrukcyjnego podbudowy płyty boiska z dokumentacji projektowej. W związku z powyższym uznaje się za zasadne wykonanie warstwy podbudowy z mączki kamiennej fr. 0-4 gr 2 cm tuz pod warstwa granulatu stabilizacyjnego Nawierzchnia Boisko pokryte nawierzchnią bezspoinową poliuretanową dwuwarstwową - z warstwą podkładową z granulatu SBR o frakcji 1-4mm i warstwą użytkową z natrysku EPDM o frakcji 0,5-1,5mm i lepiszcza poliuretanowego w kolorze czerwonym Oraz podbudowa elastyczna typu ET - gr. 3,5cm Podbudowa Teren boiska będzie posiadał spadki 0,5% w kierunkach poprzecznych Dla w/w boiska przewidziano: warstwa wyrównawcza z miału kamiennego 0-4mm - gr. 2 cm warstwa z tłucznia kamiennego ze frakcji 0 - 63,5 mm - gr. 10 cm geowłóknina F 250 Piasek ubijany warstwami - gr. 10,0 cm Grunt rodzimy z wyrobionym spadkiem 1,0% 1) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 2) Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót (z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej i nie określają rozmiaru rzeczowego). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w SIWZ, STWiOR, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego lub Nadzoru Autorskiego 2) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej, 3) wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób funkcyjnych budowy, 4) zorganizowania placu budowy, jego zagospodarowania oraz zabezpieczenia terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny Wykonawcy, 5) urządzenia i oznakowania placu budowy oraz utrzymywania oznakowania w stanie należytym przez cały okres budowy, 6) prowadzenia i planowania prac na terenie placu budowy w taki sposób aby zapewnić całkowite bezpieczeństwo 7) zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p. poż. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej, 8) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym wytyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, 9) zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi negatywnymi zdarzeniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu, 10) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę, 11) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów, 12) wykonania prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, 13) bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych zdarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót, 14) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, niezbędny do ich usunięcia, 15) nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych, w uzgodnieniu z Nadzorem Inwestorskim, 16) likwidacji placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, 17) utylizacji lub przekazania uprawnionemu podmiotowi do utylizacji odpadów powstałych podczas wykonywania robót budowlanych, 18) przekazania protokołem odbioru końcowego Zamawiającemu przedmiotu umowy w dniu odbioru końcowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach