Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ostrowie Wielkopolskim

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wojska Polskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7362494 , fax. 062 5919538
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Wojska Polskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7362494, fax. 062 5919538
    REGON: 00024599000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3liceum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wojska Polskiego 17 wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem w urządzenia sportowe oraz pozostałe elementy małej architektury. Podstawą realizacji inwestycji jest dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wykonana przez Biuro Projektowe Inwestprojekt, 62-800 Kalisz, Al. Wolności 17. w której szczegółowo opisany jest przedmiot zamówienia. 3.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu 1) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach areny 30,00m x 44,00m,o nawierzchni z trawy syntetycznej, na którym będą boiska pełnowymiarowe do gier: -piłka ręczna/ nożna halowa - 1 boisko - siatkówka - 1 boisko -koszykówka - 2 boiska -tenis ziemny - 1 boisko Wszystkie warstwy podbudowy nawierzchni boiska zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Nawierzchnia z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wys. 22mm,z wypełnieniem piaskiem kwarcowym. Kolor nawierzchni zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną. 2 ) Wyposażenie boiska do piłki ręcznej: - dwie bramki do piłki ręcznej3,00 x 2,00 m wyposażone w siatki polipropylenowe. Wszystkie elementy bramek boiska zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Wyposażenie boiska do piłki koszykowej: - 4 stojaki typu gęsia szyja o wysięgu 160m z tablicą laminatowaną 90 x 120, obręczą uchylną i siatką łańcuszkową. Wszystkie elementy bramek boiska zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Wyposażenie do piłki siatkowej: - 1 komplet słupków aluminiowych, z regulacją wysokości siatki i wyposażone w mechanizm naciągania siatki poliestrowej oraz siatka turniejowa z antenkami. Wszystkie elementy bramek boiska zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Wyposażenie kortu tenisowego: - 1 komplet słupków aluminiowych z siatką poliestrową z podpórkami i naciągiem środkowym. Wszystkie elementy bramek boiska zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. 3) Wykonanie chodnika obwodowego o powierzchni z kostki betonowej o gr.8cm. zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 4) Wykonanie oświetlenia boiska i terenu - lampy na słupach aluminiowych stożkowych o wysokości min. 9,00m zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 5) Wykonanie ogrodzenia boiska o wys. 4 m wraz z bramą wjazdową i furtkami oraz montaż piłkochwytów o wys. 6,00 m zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Wykonanie chodnika i parkingu przyobiektowego zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: WBK S.A 04 1090 1160 0000 0000 1601 0553 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty dopuszczalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy zadania polegające na budowie boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach minimum 30 m x 44 m,. Wykonanie boisk potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. b)dysponuje osobami, które: należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz legitymują się następującymi uprawnieniami: -kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, -kierownik robót elektrycznych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość kontraktu, b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu 4. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 12) przez parafowanie każdej ze stron i podpisanie umowy, 6. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Powyższa gwarancja nie dotyczy wyposażenia, na które obowiązują min. 2 letnie gwarancje. oraz 7. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt. 7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. I. Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez upoważnioną osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty następujące dokumenty: 1.aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. ( przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz,(w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej trzy zadania polegające na budowie boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach minimum 30 m x 44 m,. Z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr7 do SIWZ, 6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i podwykonawców oraz zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się na załączniku nr 6 do SIWZ, 7.uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy i kierowników robót, 8.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość kontraktu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu, 10.dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej: a) kartę techniczną producenta trawy syntetycznej w której zostaną podane parametry techniczne oferowanej trawy syntetycznej, b) atest PZH dla oferowanej nawierzchni, c) autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta oferowanej nawierzchni na tą nawierzchnię, 11. podpisany załącznik nr 4, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 12. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)umowa regulująca współpracę tych podmiotów, wspólnie podpisana w obecności notariusza - w przypadku wyboru przez Zamawiającego jego oferty, b) wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, c) jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, d) dokumenty wymienione w pkt 1-4 i 11 składa oddzielnie każdy z podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3liceum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach