Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w miejscowości Ropica Polska o powierzchni 1056 m2

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3535762 , fax. 018 3535461
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3535762, fax. 018 3535461
    REGON: 00054137400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w miejscowości Ropica Polska o powierzchni 1056 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w miejscowości Ropica Polska o powierzchni 1056 m2 Zakres robót obejmuje : 1. Wykonanie drenażu boiska wraz z przyłączem do kanalizacji deszczowej . 2.Wykonanie podbudowy : - geowłóknina - podsypka piaskowa gr. 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 5-40 mm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-6 mm 3. Nawierzchnia - Warstwa stabilizująca min 35 mm - nawierzchnia poliuretanowa wykonana natryskiem 4. Wykonanie ogrodzenia na słupach z rur fi 80 ocynkowanych osadzonych w stopach betonowych , siatka pleciona ślimakowa powlekana 5 pcv. 5. Wyposażenie - bramki do piłki ręcznej zestaw 1 , kosze , urządzenia do tenisa - zgodnie z projektem . szczegółowy zakres robót oraz technologia zawarta w projekcie budowlanym wykonawczym , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach w oparciu o które należy przygotować ofertę i wykonać zamówienie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 15.000 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.1223, poz. 1665 z późniejszymi zmianami ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) w ostatnich pięciu latach (2005 - 2009 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania (boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej o pow. minimum 1000 m2 z załączeniem dokumentów potwierdzających technologię , wartość zadania oraz informację zamawiających o jakości wykonanych robót ( referencje). 2) oświadczą , ze posiadają środki finansowe do realizacji całego zamówienia , 3) na wykonane roboty udzielą 36 miesięcy gwarancji , 4) wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia ( przeprowadzenia wizji lokalnej ) i dokumentacją , która znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 6 , 5) wykonają przedmiot zamówienia do dnia 15.10.2009r. 6) oświadczą że są właścicielami lub posiadają dostęp do następującego sprzętu i wyposażenia ( podać własny czy dzierżawiony ) : - koparki podsiębierne 0,4 - 0,6 m3 szt. 2 - samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 - spychacz 75 - 100 KM szt.1 - walec wibracyjny mały szt. 1 - ubijaki wibracyjne ( zagęszczarki ) szt. 2 - urządzenie do układania masy poliuretanowej Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - uprawnienia kierownika budowy konstrukcyjno budowlanej z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa , - referencje o wykonaniu tożsamych robót , zawierające informacje zamawiających o jakości , terminie wykonania zamówienia oraz wartości wykonanych robót , - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - parafowany projekt umowy zał. - pozostałe dokumenty wymagane SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach