Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie działek 16 i 18/6, obręb 8 w Złocieńcu.

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, Stary Rynek 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3 3
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie działek 16 i 18/6, obręb 8 w Złocieńcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na terenie działek 16 i 18/6, obręb 8 w Złocieńcu. 2.Zadanie obejmuje: -budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, z drenażem odwadniającym, z polami do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i piłkę koszykową, -wykonanie ogrodzenia wys. 400 cm, na słupach stalowych, -wykonanie ciągu pieszo - jezdnego o nawierzchni z kostki typu polbruk. 3.Ponadto Wykonawca ma wykonać inwentaryzację geodezyjna powykonawczą. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. Zestawienie powierzchni: - boisko wielofunkcyjne ogółem - 1 210,20m2 -boisko do piłki ręcznej - 800,0m2 -boisko do piłki siatkowej - 162,0m2 -boisko do koszykówki - 420,0m2 -ciągi komunikacyjne - 187,5m Poszczególne boiska należy wyznaczyć na stałe poprzez linie o następujących kolorach: Pola gry - kolor ceglasty Pozostałe powierzchnie - kolor zielony Linie pola gry do piłki ręcznej - kolor żółty Linie pola gry do piłki siatkowej - kolor biały Linie pola gry do koszykówki - kolor biały Wymogi w odniesieniu do oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej: 1.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 2.Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. 3.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowana inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Nawierzchnia ma być wykonana w technologii typu NATRYSK. Na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę o grubości 35mm przepuszczalną dla wody, warstwę stabilizującą typu ET, następnie warstwę o grubości 10-11mm z granulatu SBR oraz następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości warstwy 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - piłki do koszykówki szkolne - 15sztuk Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)-2 szt. - siatka do siatkówki - 2 sztuki - siatka do badmintona - 2 sztuki - rakietki do badmintona - 24sztuki - lotki do badmintona - 50 sztuk - siatka do tenisa - 2 sztuki - rakieta do tenisa - 8sztuk - Stanowisko sędziowskie aluminiowe z regulacją wysokości z tapicerką - 1sztuka -Piłki do siatkówki -15 sztuk Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - piłki damskie - 15 sztuk - piłki męskie -15 sztuk Wózek do piłek - niezamykane - 4 sztuki - zamykane - 1 sztuka Ponadto Wykonawca dostarczy odkurzacz z funkcją rozdrabniania z workiem na rozdrobnione odpady i pasek. Odkurzacz powinien posiadać co najmniej: 1)Pojemność silnika: 25,4ccm 2)Moc silnika: 1,2 KM 3)Prędkość dmuchania: 320 km/h 4)Rozdrabnianie: 12:1 5)Ssanie: 12 m3/min 6)Torba: 40 litrów 7)Waga: 6,3 kg Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy Wykonawca zauważy rozbieżność ilościową w przedmiarze w stosunku do projektu budowlanego, pierwszeństwo ma ilość wynikająca bezpośrednio z projektu - w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PKO S.A. Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3, w sekretariacie pok. 12 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 1 lipca 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych) - jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich środki finansowe łącznie) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 1 lipca 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych) - jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2)informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości - 500 000,00PLN. 4.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach