Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. ewid. nr 923/1 i 923/2 w miejscowości Podłopień.

Urząd Gminy w Tymbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-650 Tymbark, Rynek 49
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3325637 , fax. 018 3325632
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tymbarku
    Rynek 49 49
    34-650 Tymbark, woj. małopolskie
    tel. 018 3325637, fax. 018 3325632
    REGON: 00055078100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. ewid. nr 923/1 i 923/2 w miejscowości Podłopień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. ewid. nr 923_1 i 923_2 w miejscowości Podłopień. Poniżej przedstawiono główne parametry techniczne boiska wielofunkcyjnego do gry w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną: Podbudowa: -koryto (grunt rodzimy), -geowłóknina, -warstwa odsączająca (kliniec) o gr. 10cm, -warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr10cm, -warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5mm, gr. 5cm, Od południowej i zachodniej strony projektowanego boiska podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem. Natomiast od strony północnej i wschodniej należy wykonać murek betonowy grubości 25cm, o wysokości 30cm i 70cm nad powierzchnią płyty boiska. Na powierzchni boiska należy wyprofilować dodatkowy spadek pomocniczy o wartości 0,5%. Ze względu na warunki terenowe i gruntowe wskazane jest wykonanie drenażu wewnętrznego pod całą powierzchnią boiska. Odprowadzenie wód powierzchniowych z płyty boiska za pomocą drenażu z sączków ? 100mm ułożonych równolegle do krótszego boku boiska ze spadkiem 1,0% w rozstawie co 6,0m do studni zanikowej - opracowanie, projekt branżowy. Warstwę przepuszczalną studni zlokalizować powyżej istniejącego poziomu wód gruntowych. Nawierzchnia: Jako warstwę wykończeniową boiska przyjmuje się bezspoinową, nie prefabrykowaną nawierzchnię poliuretanową o następujących minimalnych parametrach technicznych i użytkowych: -warstwa stabilizująca typu ET o grubości 35mm -warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1-4mm z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10-11mm -warstwa nawierzchniowa - technologia typu natrysk (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Nawierzchnia w całości przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia poliuretanowa powinna być przeznaczona do wykonania na terenie budowy. Nie dopuszcza się stosowania nawierzchni prefabrykowanych (w całości ani częściowo). Kolor nawierzchni boisk: czerwony (ceglasty), z wyłączeniem dla boiska tenisowego - kolor zielony. Linie segregacyjne boisk: malowane natryskowo. Wyposażenie sportowe boiska wielofunkcyjnego: 1.Koszykówka: Zaprojektowano dwa pola gier w koszykówkę. Każde o wielkości połowy pełnowymiarowego boiska. Pola do gry rozmieszczone od strony północnej i południowej płyty boiska. Konstrukcja do koszykówki na zewnątrz, dwusłupowa, do tablicy 180x105, na ramie metalowej cynkowanej ogniowo, stojak o wysięgu 220cm. Tablica do koszykówki uniwersalna z włókna epoksydowego, mocowana na ramie. Obręcz do koszykówki uchylna, siateczka łańcuchowa. Certyfikat bezpieczeństwa B. Ilość: 2 zestawy. 2.Siatkówka: Słupki do siatkówki stalowe cynkowane ogniowo, montowane w tulejach, wielofunkcyjne (siatkówka, badminton z pełną regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym i stanowiskiem sędziowskim. Siatka do siatkówki czarna z antenką, wzmocniona taśmą, całosezonowa. Certyfikat bezpieczeństwa B. Ilość: 1 zestaw. 3.Piłka ręczna: Bramka do piłki ręcznej aluminiowa profesjonalna 3,0x2,0m przystosowana do rozgrywek na obiektach otwartych. Łuki składane umożliwiające łatwe przenoszenie i magazynowanie bramki. Bramka mocowane do podłoża w 4 punktach. Elementy mocujące bramkę. Haczyki PP do zawieszania siatki. Siatka do bramki piłki ręcznej, turniejowej, grubość splotu 5 mm. Certyfikat bezpieczeństwa B. Ilość: 2 zestawy. 4.Kort tenisowy: Słupki do tenisa, profil aluminiowy, okrągły 83mm, mocowane w tulejach, mechanizm naciągowy wewnątrz słupka. Siatka do tenisa wykonana z poliestru, grubość splotu 2.5mm. Certyfikat bezpieczeństwa B. Ilość: 1 zestaw. Wykonawca po zakończeniu inwestycji jest zobowiązany do dostarczenia inwestorowi instrukcji użytkowania w oparciu o wytyczne producentów. Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy do czasu zgłoszenia gotowości odbioru wykonanych robót. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wszystkie zastosowane materiały i elementy muszą posiadać aktualne certyfikaty i dopuszczenie do zastosowania ze znakiem B oraz deklarację zgodności. Materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne aktualne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Powyższy opis jest pobieżny i nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Limanowej O/Tymbark, nr rachunku: 36880400000060001848850016. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin (dzień i godzina) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tymbark, Tymbark 49, sekretariat lub dołączyć do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska sportowego (CPV 45 21 22 21-1) z nawierzchnią poliuretanową za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł brutto (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia instalacyjno - inżynierskie 2)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty dołączyć należy: - wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska sportowego (CPV 45 21 22 21-1) z nawierzchni poliuretanowej za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł brutto, z podaniem jej wartości, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota te została wykonana należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjno - inżynierskiej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby na okres co najmniej niezbędny dla wykonania niniejszego zamówienia. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: -Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, -Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. -Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. -Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię (60 miesięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach