Przetargi.pl
Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. „Las Bez Barier” w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadleśnictwa Baligród na obszarze Leśnego Kompleksu Promocyjnego „Lasy Bieszczadzkie” oraz Termomodernizacja budynków z kancelarią leśnictwa Bystre i Kołonice

Nadleśnictwo Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 465 72 00 , fax. 13 465 72 01
  • Data zamieszczenia: 2021-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Baligród
    ul. Bieszczadzka 15
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 13 465 72 00, fax. 13 465 72 01
    REGON: 37001447828111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. „Las Bez Barier” w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadleśnictwa Baligród na obszarze Leśnego Kompleksu Promocyjnego „Lasy Bieszczadzkie” oraz Termomodernizacja budynków z kancelarią leśnictwa Bystre i Kołonice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na: Część I zamówienia: a) wykonanie robót ziemnych wykopy, zasypywanie, wyrównanie, plantowanie; b) wykonanie stóp fundamentowych; c) wykonanie konstrukcji wiaty; d) wykonanie konstrukcji i pokryć dachowych; e) wykonanie nawierzchni w wiacie; f) budowa pieca z płytą żeliwną i grillem; g) utwardzenie dojść, miejsca dojazdu i postoju; Część II zamówienia: a) dociepleniu budynku – elewacja b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu; d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią; e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych; f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej; g) wymiana oświetlenia na energooszczędne; Część III zamówienia: a) dociepleniu budynku – elewacja b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu; d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią; e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych; f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej; g) wymiana oświetlenia na energooszczędne; 4. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót , STWiORB (załącznik nr 10 do SIWZ). Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załączniku do SIWZ pn. „dokumentacja projektowa” (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”). 4. Lokalizacja: GMINA: Baligród Cz. I zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 189/1 w miejscowości Jabłonki; Cz. II zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 213/2 w miejscowości Bystre; Cz. III zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 165 w miejscowości Kołonice; 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia: a) wykonanie robót ziemnych wykopy, zasypywanie, wyrównanie, plantowanie; b) wykonanie stóp fundamentowych; c) wykonanie konstrukcji wiaty; d) wykonanie konstrukcji i pokryć dachowych; e) wykonanie nawierzchni w wiacie; f) budowa pieca z płytą żeliwną i grillem; g) utwardzenie dojść, miejsca dojazdu i postoju; Część II zamówienia: a) dociepleniu budynku – elewacja b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu; d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią; e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych; f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej; g) wymiana oświetlenia na energooszczędne; Część III zamówienia: a) dociepleniu budynku – elewacja b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu; d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią; e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych; f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej; g) wymiana oświetlenia na energooszczędne; Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę, określonej w zdaniu poprzednim, zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą. 7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, których dotyczy ust. 6, realizującymi przedmiot zamówienia z anonimizacją wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę. 8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i w ust. 7 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Obowiązek dotyczący zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę jest określany w treści dokumentów dotyczących niniejszego przetargu także jako „obowiązek zatrudnienia”. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych firm podwykonawców. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Zgodnie z art. 36ba. ustawy jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Postanowienia ust. 11 i 12 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 r., poz. 1333; zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”), sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami, projektem oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów,; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, tj. z kierownikiem budowy; 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie zgody od zarządców dróg publicznych oraz uzgodnienie z Zamawiającym udostępnienia dróg leśnych w celu przewozu materiałów potrzebnych do wykonania zamówienia. 17. W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót budowlanych. 19. Wykonawca niniejszym udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane, na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach