Przetargi.pl
Budowa wiaty metalowej z przeznaczeniem na magazyn odpadów wysegregowanych w Puszczy Miejskiej.

Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, Puszcza Miejska 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2604002 , fax. 54 2604003
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o.
    Puszcza Miejska 24 24
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2604002, fax. 54 2604003
    REGON: 34032755100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.bip.rzuok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wiaty metalowej z przeznaczeniem na magazyn odpadów wysegregowanych w Puszczy Miejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wiata o konstrukcji stalowej obudowana płytami warstwowymi ściennymi i dachowymi typu GOLBUD do wysokości 1,5 m ściany z bloczków betonowych M 6 . Posadzka z kostki betonowej POLBRUK . Stolarka drzwiowa i okienna stalowa. Przy wiacie zaprojektowano zasiek na szkło. Projekt obejmuje wykonanie kanalizacji technologicznej i deszczowej oraz utwardzenie placu kostką betonową brukową Powierzchnia zabudowy - 570 m2 Powierzchnia użytkowa - 545 m2 Kubatura budynku - 3.306 m 2 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja techniczna; kosztorysy nakładcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część SIWZ, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy urządzeń oraz poszczególnych materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , w związku z powyższym dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przedmiaru z dokumentacją techniczną. Wykonawca w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie elementy realizacji zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem wynikającym z kosztorysu nakładczego wiążące są ilości wynikające z dokumentacji projektowej (gdy ilości w przedmiarze są mniejsze) oraz z przedmiaru robót (gdy ilości są większe). Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania gwarancji do dokonywania na własny koszt w okresie gwarancyjnym wszelkich niezbędnych przeglądów serwisowych zainstalowanych przez siebie urządzeń, a wymaganych odrębnymi zapisami kart gwarancyjnych tychże urządzeń. Koszt materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych pokryje Zamawiający na podstawie przedłożonych faktur. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia/materiały określone przez Zamawiającego ) lecz nie gorsze. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W powyższym postępowaniu jest wymagane wadium w następującej wysokości ; 8.000,-PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach; 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm. ) 6) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 84102051700000130201086958 7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 9) W przypadku Wykonawcy, który składał będzie ofertę na całość zamówienia wymagane kwoty wadium należy zsumować .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.bip.rzuok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach