Przetargi.pl
Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie. W zakresie Zadania częściowego nr 1 (budowa węzła integracyjnego): Powierzchnia terenu, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie stanowią tereny kolejowe oraz pas drogowy ul. Kościuszki, i ul. Chopina. Tereny w obszarze planowanej inwestycji to tereny zabudowy mieszkaniowo – usługowej oraz usługowej. Budowa węzła integracyjnego umożliwi m.in. stworzenie wzajemnie skoordynowanego miejsca przesiadkowego, co bezpośrednio wpłynie na zwiększenie liczby pasażerów korzystających z transportu zbiorowego. Szczegółowy zakres projektowego przedsięwzięcia: - budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych; - budowa zatok autobusowych; - budowę ciągów pieszych oraz pieszo-rowerowych; - budowa dróg rowerowych; - usprawnienia komunikacyjne dostosowane do osób niepełnosprawnych; - system BIKE&RIDE z parkingiem dla rowerów; - system PARK&RIDE z parkingami dla samochodów osobowych; - zatoki parkingowe typu KISS&RIDE; - przebudowa istniejącego ronda im. Gen. Stefana Grota – Roweckiego polegająca na wprowadzeniu ruchu rowerowego; - wykonanie elementów małej architektury, - nasadzenia krzewów i drzew. W projekcie przewidziano wykonanie:  Ok. 19 miejsc postojowych TAXI;  Ok. 6 miejsc postojowych w systemie KISS&RIDE;  Ok. 2 miejsca postojowe dla niepełnosprawnych w systemie KISS&RIDE;  Ok. 154 miejsc postojowych w systemie PARK&RIDE Parametry techniczne Parametry techniczne projektowanych elementów: • Szerokość dwukierunkowej jezdni manewrowej – 5.00m; • Szerokość jednokierunkowej jezdni manewrowej – 4.00m; • Szerokość chodników – zmienna min.1.50m; • Szerokość ciągu pieszo-rowerowego – zmienna, min. 2.50m; • Szerokość drogi rowerowej jednokierunkowej – 1.50m; • Szerokość zatoki autobusowej 3.00m, długość 20.00 i 25.00m; • Miejsca postojowe równoległe: szer.2.50m, dł. 6.00m; • Miejsca postojowe prostopadłe: szer.2.50m, dł. 4.50m; Rozwiązania projektowe. W ramach inwestycji planuje się przebudowę istniejącego ronda im. Gen. Stefana Grota –Roweckiego, polegającą na wprowadzeniu ruchu rowerowego, w postaci wydzielonej jednokierunkowej pasa rowerowego. Podstawowe parametry ronda takie jak średnica wyspy oraz szerokość jezdni pozostaną bez zmian. Wokół ronda zostanie dobudowana droga rowerowa o szerokości 1.50m. Warstwa ścieralna drogi rowerowej wykonana zostanie z mieszanki mineralno- asfaltowej. Projektowany układ rowerowo-drogowy dowiązuje się do układu rowerowego w stanie istniejącym, a także do koncepcji przebiegu ścieżki rowerowej W projekcie przewidziano dwa punkty na wiaty rowerowe, pozwalające na bezpieczne pozostawienie rowerów przy dworcu. Planuje się, że każda z wiat pomieści około min. 10 rowerów. Droga biegnąca bezpośrednio wzdłuż budynku dworca zostanie przebudowana. Warstwa ścieralna drogi wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej. Szerokość drogi wyniesie 4.00m. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca postojowe Taxi a także miejsca postojowe w systemie KISS&RIDE. W zakresie Zadania częściowego nr 2 (rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie) Przedmiotem inwestycji jest: 1. Przebudowa istniejącego budynku w zakresie zewnętrznym: a) Odrestaurowanie elewacji budynku i detali małej architektury, np. kraty okienne ornamentowe, balustrady, itp., b) Izolacje ścian fundamentowych wraz z remontem istniejących doświetlaczy piwnicznych i schodów zewnętrznych, c) Budowa: platformy dla osób niepełnosprawnych, 2. Przebudowa istniejącego budynku w zakresie wewnętrznym: a) Wykonanie nowych warstw posadzkowych piwnic wraz z pogłębieniem i wyrównaniem poziomu posadzki w piwnicy, b) Remont lub odrestaurowanie polichromii, monochromii, dekoracji na ścianach wewnętrznych, c) Remont lub odrestaurowanie polichromowanych stropów drewnianych, d) Remont i docieplenie dachu, wstawienie nowych okien połaciowych i oddymiających, e) Wyburzenia ścian wewnętrznych w celu dostosowania układu wnętrza do nowej funkcji, f) Budowa nowych ścian wewnętrznych w celu dostosowania układu wnętrza do nowej funkcji, g) Budowa antresol, schodów wewnętrznych w konstrukcji stalowej, h) Budowa szybu windowego i montaż dźwigu osobowego, i) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych. j) Wykonanie wystroju zgodnie z projektem wystroju wnętrz Zakres prac konserwatorskich zgodnie z programem prac konserwatorskich. Zamawiający informuje, iż zgodnie z wydaną decyzją Konserwatora Zabytków Wykonawca będzie zobowiązany w czasie realizacji Zadania częściowego nr 2 do zatrudnienia osób, które będą kierowały pracami konserwatorskimi oraz kierowały robotami budowlanymi i posiadały kwalifikacje o których mowa w art. 37 a.1 i art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami znajduje się w części kosztorysowej niniejszego opracowania. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający będzie żądał listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp)*, zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: • w zakresie Zadania częściowego nr 1: 130 000,00 PLN, • w zakresie Zadania częściowego nr 2: 300 000,00 PLN, 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach