Przetargi.pl
Budowa węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi na terenie miasta Redy. oraz przebudowa i budowa sieci wod. – kan. od DN50 do DN200.

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Gdańska 33
    84240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi na terenie miasta Redy. oraz przebudowa i budowa sieci wod. – kan. od DN50 do DN200.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Gminę Miasto Reda (Gminę) i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni (PEWIK GDYNIA) w oparciu o porozumienie, na podstawie Art. 16 ustawy Pzp. Gmina jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu, i na rzecz PEWIK GDYNIA. Każda ze stron będzie płatnikiem części wynagrodzenia. Wykonawca będzie fakturował wykonane roboty budowlane z uwzględnieniem dwóch płatników: • Gminy Miasto Reda w zakresie budowy węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi. • PEWiK GDYNIA w zakresie przebudowy i budowy sieci wod. – kan. od DN50 do DN200. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 1 do SIWZ: • dokumentacji projektowej, sporządzonej przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego spółka akcyjna ul. Jana Uphagena 27, 80 – 237 Gdańsk, • wspólnych standardach wizualnych węzłów integracyjnych oraz uszczegółowieniu do nich • opisie wykonania tablicy informacyjnej promocyjnej Przedsięwzięcie będzie polegało między innymi na: • rozbudowie i przebudowie układu drogowego: o przebudowa odcinka ul. Gdańskiej, o przebudowa odcinka ul. Młyńskiej, o przebudowa skrzyżowania ul. Gdańskiej i ul. Młyńskiej, o przebudowa wjazdu na teren węzła integracyjnego, o przebudowa zjazdu w rejonie budynku przy ul. Gdańskiej 76, o przebudowa dróg dojazdowych i manewrowych w rejonie dworca, o budowa ścieżek i infrastruktury rowerowej, o budowa chodników wzdłuż ciągów drogowych, o budowa miejsc parkingowych, o przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, o przebudowie sieci wodociągowej. • przebudowie, zabezpieczeniu lub usunięciu kolidującej infrastruktury technicznej (naziemnej i podziemnej), tj. kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągów, sieci gazowej, sieci elektroenergetycznej, sieci oświetleniowej i sieci teletechnicznych zgodnie z dokumentacją projektową. • Zakres realizacji na rzecz PEWIK GDYNIA 1. Kanalizacja sanitarna - Przewiduje się przebudowę istniejących przewodów kanalizacji sanitarnej, kolidujących z projektowanym układem drogowym. Planuje się przebudowę sieci sanitarnej o średnicach DN 50÷200 mm i długości ok. 90 m. Do renowacji przeznacza się dwie studzienki kanalizacyjne. Ponadto, przewiduje się przebudowę wysokościową istniejącej pompowni kanalizacji sanitarnej „Gdańska P1 i P2” oraz remont istniejących studni od G1i do G4i (4 kpl.) przy ul Gdańskiej. 2. Z zakresu realizacji wyłącza się ujętą w dokumentacji projektowej realizację kolektora sanitarnego (WRR) – aktualnie wykonywanego przez PEWIK Gdynia 3. Wodociągi - przewiduje się przebudowę istniejących przewodów wodociągowych, kolidujących z projektowanym układem drogowym oraz z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z dokumentacją projektową. • Zakres realizacji objęty dokumentacją projektową z wyłączeniem zakresu realizowanego przez PEWIK GDYNIA – WRR. Projekt drogowy został dostosowany do rozwiązań w zakresie kształtowania funkcjonalnych wszystkich węzłów integracyjnych wg wspólnych standardach wizualnych węzłów integracyjnych Załącznik nr 1, między innymi: • Minimalizacja różnic poziomów do pokonania w obrębie ciągów pieszych poprzez wyniesienie przejść dla pieszych w postaci progów zwalniających na drogach manewrowych, obniżenie krawężników i zastosowanie ramp w pozostałych miejscach przejść dla pieszych. • Zastosowanie dźwigów osobowych w rejonie przyjść podziemnych. • Minimalizacja odległości koniecznych do pokonania w obrębie węzła komunikacyjnego poprzez zintegrowanie przystanków komunikacji publicznej autobusowej i kolejowej. • Minimalizacja różnicy poziomów między platformą przystanku a podłogą w środku transportu publicznego poprzez zastosowanie krawężników peronowych o wysokości 18cm. • Zastosowanie płytek o fakturze wyznaczającej ciągi komunikacyjne – płytki kierunkowe, miejsca uwagi i płytki ostrzegawcze w rejonie przejść i przystanków komunikacji. Wykonawca musi zapewnić w trakcie realizacji zamówienia: Kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branża drogowa – nadzór nad wszystkimi kierownikami robót, Kierownika robót branży konstrukcyjno – budowlanej z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża sanitarna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża energetyczna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża teletechniczna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi. Zamawiający zgonie z art. 147 ustawy Pzp żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w wysokości 3% ceny oferty na rzecz Gminy Miasto Reda za zakres robót Gminy i 3% ceny oferty na rzecz PEWiK Gdynia za zakres robót PEWiK GDYNIA. Projekt drogowy został dostosowany do rozwiązań w zakresie kształtowania funkcjonalnych węzłów integracyjnych: • Minimalizacja różnic poziomów do pokonania w obrębie ciągów pieszych poprzez wyniesienie przejść dla pieszych w postaci progów zwalniających na drogach manewrowych, obniżenie krawężników i zastosowanie ramp w pozostałych miejscach przejść dla pieszych. • Zastosowanie dźwigów osobowych w rejonie przyjść podziemnych. • Minimalizacja odległości koniecznych do pokonania w obrębie węzła komunikacyjnego poprzez zintegrowanie przystanków komunikacji publicznej autobusowej i kolejowej. • Minimalizacja różnicy poziomów między platformą przystanku a podłogą w środku transportu publicznego poprzez zastosowanie krawężników peronowych o wysokości 18cm. • Zastosowanie płytek o fakturze wyznaczającej ciągi komunikacyjne – płytki kierunkowe, miejsca uwagi i płytki ostrzegawcze w rejonie przejść i przystanków komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca bez wezwania zamawiającego zobowiązany jest przekazać zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach