Przetargi.pl
Budowa węzła integracyjnego Nowy Dwór Gdański wraz z trasami dojazdowymi w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 401 , fax. 552 472 405
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 401, fax. 552 472 405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa węzła integracyjnego Nowy Dwór Gdański wraz z trasami dojazdowymi w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Część I – Odcinek W1 – o długości całkowitej ok. 999m. Początek odcinka za rondem Kłonieckiego w stronę przedsiębiorstwa Secespol, wzdłuż ul. Warszawskiej. Przewidziano do wykonania ciąg rowerowy oraz ciąg pieszy. Ciąg rowerowy należy wykonać z betonu asfaltowego koloru czerwonego, ciąg pieszy z kostki betonowej koloru szarego o sumarycznej szerokości 3.5m. Należy również wykonać przebudowę istniejących zjazdów oraz oświetlenia przy przejściach dla pieszych. Do zaprojektowania i wykonania przewidziano także przejście dla pieszych wraz z przejazdem rowerowym przez ul. Warszawską na wysokości połączenia z odcinkiem W2, jak również przejście dla pieszych w okolicy marketu Lidl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Część II – Odcinek W2 – o długości całkowitej ok. 792m. Początek odcinka na ul. Drzymały w połączeniu z ul. Morską. Odcinek początkowy należy wykonać po obu stronach ulicy. Od strony bazy PKS należy wykonać ciąg pieszy z kostki betonowej typu polbruk. Pełnił on będzie funkcję ciągu pieszo-rowerowego z zawężeniem szerokości na odcinku około 105m. Za bazą PKS trasę należy kontynuować jako ciąg pieszy z kostki betonowej oraz ciąg rowerowy z masy bitumicznej koloru czerwonego. Przed skrzyżowaniem z ul. Konopnickiej należy wykonać przejście przez ulicę, łącząc odcinki po obu stronach ul. Drzymały. Na wysokości ul. Reja przebudowie należy poddać istniejący parking oraz dokonać rozbiórki pierwszego garażu. Trasę rowerową należy następnie zlokalizować wzdłuż ul. Chrobrego, po czym przez istniejący most nad rzeką Tuga. Na moście należy wykonać nawierzchnię z materiału antypoślizgowego. Dalej trasa prowadzi przez skrzyżowanie ul. Krótkiej z ul. Sienkiewicza wzdłuż przychodni, łączy się z główną trasą W1, przebiegającą wzdłuż ul. Warszawskiej. Należy wykonać również oświetlenie przejść i przejazdów rowerowych, a także przewidzieć przebudowę istniejących zjazdów. Zagospodarowanie węzła przesiadkowego (w ramach odcinka W2)– zlokalizowanego w okolicach bazy PKS od strony ul. Morskiej (dz. 388 Nowy Dwór Gdański). Przewidziano wykonanie utwardzenia terenu ok. 50 m2 z kostki betonowej typu polbruk, zamontowanie stojaków do pozostawienia rowerów (miejsca na 50 rowerów) wraz z wykonaniem zadaszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Część III – Odcinek W3 – o długości całkowitej ok. 1347 m. Początek odcinka przy rondzie Kłonieckiego, wzdłuż ul. Tczewskiej. Koniec odcinka w okolicy cmentarza komunalnego w Nowym Dworze Gdańskim. Trasa przebiega po istniejących ciągach pieszych, pod wiaduktem DK7 i ul. Cmentarną. Przewidziano ciąg pieszy z kostki betonowej typu „polbruk”, ciąg rowerowy z betonu asfaltowego koloru czerwonego. Orurowanie odcinka rowu w ul. Tczewskiej, przebudowę parkingu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym Część IV – Odcinek W4 – o długości całkowitej ok. 4409m jest odcinkiem łączącym odcinek W4 z miejscowością Tuja. Przebieg odcinka po istniejącym wale nieczynnej kolei wąskotorowej. Przewidziano wyprofilowanie wjazdów i zjazdów z korony wału, barierki ochronne, nawierzchnia trasy z nawierzchni bitumicznej. Na odcinku znajduje się most kolei wąskotorowej, który wymaga szczegółowej oceny technicznej. Zamawiający dopuszcza w rozwiązaniach projektowych wykorzystanie istniejącej konstrukcji mostu lub zastosowanie konstrukcji kompozytowej z żywicy syntetycznej i włókien szklanych, spełniającej następujące wymagania: Nawierzchnie – na odcinku przęsła nawierzchnia zintegrowana z przęsłem mineralno-epoksydowa, antypoślizgowa. Nawierzchnia ścieralna powinna ściśle przylegać do konstrukcji pomostu w sposób umożliwiający osiągnięcie zakładanej długotrwałości (żywotności). Nawierzchnia ścieralna powinna zostać wykonana z 2-komponentowego polimeru (epoksyd lub MMA), wypełnionego odpornym na ścieranie drobnym tłuczniem drogowym o granulacji 1-3 mm. Przęsło kompozytowe – samonośny, szczelny element konstrukcyjny oparty na przyczółkach, wykonany z kompozytu FRP jako prefabrykat wykonywany indywidualnie dla danej lokalizacji (gotowy do użytkowania bezpośrednio po zamontowaniu). Przęsło kładki powinno być wykonane w postaci jednolitego elementu prefabrykowanego wykonanego w jednym cyklu infuzji. Nie dopuszcza się innego sposobu łączenia poszczególnych elementów –żeber, bądź płyt – powłok zewnętrznych, jak np.: klejenia czy połączeń śrubowych. Nie dopuszcza się zmniejszenia projektowanej skrajni pod obiektem powyżej 5% wysokości projektowanego przęsła w stosunku do projektu. Konstrukcja mostu powinna spełniać warunek samo-gaśnięcia (po odcięciu źródła ognia). Materiałami stosowanymi przy wykonywaniu konstrukcji prefabrykowanych z kompozytu FRP są: ­ włókna szklane, ­ żywice poliestrowe, winylo-estrowe, epoksydowe, ­ materiał wypełniający konstrukcje przęsła (do wypełnienia należy stosować pianki PIR lub PUR). Konstrukcja powinna być zgodna z wymogami trwałości (odporności) i bezpieczeństwa konstrukcji tak jak sformułowano w Eurocode 0 (PN-EN1990, Rozdział 2). Konstrukcja nie może ulec zniszczeniu bez wcześniejszych widocznych oznak takich jak: rysy, delaminację jak i/lub rozwarstwienie. Konstrukcja powinna charakteryzować się odpornością na nieprzewidzialne obciążenia i sytuacje, oraz na nieprzewidywalne obciążenia i sytuacje występujące w różnych kierunkach oddziaływania. Wszędzie tam w konstrukcji, gdzie kierunek oddziaływania obciążeń może się zmieniać nie można stosować materiałów z włóknami o ponad 80% orientacji włókien w jednym kierunku. Wszystkie węzły elementów nośnych przekroju kompozytu powinny mieć zachowaną ciągłość włókien zbrojenia (łączenia żeber z powłokami zewnętrznymi). Nie dopuszcza się wykonania nawierzchni bitumicznych oraz układanych z elementów drobnowymiarowych. Stosowane balustrady i bariery drogowe powinny spełniać wymagania Polskich Norm, oraz być skonstruowane w sposób zapewniający ich przydatność użytkową i wygląd z uwzględnieniem dopuszczalnych odkształceń przęsła. Pomost kładki powinien być integralną częścią konstrukcji odpowiedzialną za przenoszenie obciążeń. Pęknięcia/rysy w strukturze odpowiedzialnej za przenoszenie naprężeń są niedopuszczalne. Puste przestrzenie w konstrukcji są niedopuszczalne. Pustki w konstrukcji powinny zostać wypełnione pianką lub innym materiałem zalecanym przez Producenta. Materiał wypełniający strukturę nie powinien spełniać roli konstrukcyjnej (przenoszącej naprężenia). Kładka powinna zostać zaprojektowana i zbudowana (wg. najlepszej dostępnej wiedzy i praktyki), jako konstrukcja trwała, solidna i nie ulegająca korozji. Konstrukcja kładki powinna być odporna na uderzenie stalowej kuli o masie 1000 kg zrzuconej na pomost z wysokości 1 m w takim stopniu, że konstrukcja nie utraci swojej projektowej nośności i zdolności przejmowania obciążeń dynamicznych zarówno w krótkim okresie czasu jak i zachowa odporność na zmęczenie w długim okresie czasu (min. ilość 2 000 000 cykli). Producent ma obowiązek udowodnienia za pomocą niezależnych testów, że zastosowano właściwe i efektywne rozwiązania w celu eliminacji ryzyka katastrofy konstrukcji pod wpływem kombinacji (jednoczesnego wystąpienia) punktowego zniszczenia profilu i zmęczenia materiału pod wpływem naprężeń dynamicznych. Poprzez katastrofę konstrukcji rozumiemy wystąpienie takich oznak utraty nośności konstrukcji jak: rysy, delaminację jak i/lub rozwarstwienie. Producent musi przedstawić w formie autoryzowanego testu, że taka konstrukcja po zakończeniu całego cyklu badań na zmęczenie nadal w pełni i zachowuje wszystkie zaprojektowane parametry mechaniczne - PN-EN1990:2011 Eurocode 0, PN-EN1991-2:2011 /Eurocode 1, CUR96:2011, ASTM E739. Dla potrzeb testów zmęczeniowych należy wyspecyfikować zachowanie poszczególnych składowych profilu kompozytowego (tzw. powłoki dolnej i górnej powierzchni, matrycy) oraz połączeń pomiędzy nimi. Testy zmęczeniowe należy wykonać dla przęsła w skali makro, najlepiej dla rozmiarów najczęściej występujących przęseł w zastosowaniach małych obiektów mostowych. Testy zmęczeniowe powinny zostać poparte i porównane z rezultatami analogicznych (modelowych) laminatów, gdzie przynajmniej rodzaj włókna i matrycy jest taki sam Gwarancje - Następujące gwarancje są wymagane od Producenta: - 10 lat na przyczepność nawierzchni ścieralnej do płyty przęsła - 50 lat na konstrukcję przęsła Balustrady ochronne – stalowe, aluminiowe lub kompozytowe. System poręczy powinien spełniać warunki bezpieczeństwa jak również być łatwym w utrzymaniu i konserwacji. System poręczy podlega następującym warunkom i regulacjom: ­ Części stalowe są dopuszczalne tylko pod warunkiem galwanizacji ogniowej lub podwójnego malowania proszkowego. ­ Części ze stali nierdzewnej powinny być stosowane tylko w jakości stali 316 (A4). ­ Łączniki części stalowych powinny również być galwanizowane ogniowo, ponadto części przylegające bezpośrednio do konstrukcji mostu powinny charakteryzować się jakością min. 8.8 z minimalną średnicą śrub M12. ­ Śruby i inne łączniki wykonane ze stali nierdzewnej powinny być w jakości min. A4; natomiast przy mocowaniu do konstrukcji kładki należy zastosować śruby o średnicy min. M12. ­ W przypadku łączenia różnych metali (np. Stali galwanizowanej i stali nierdzewnej) należy przewidzieć efektywne środki zaradcze w celu eliminacji ryzyka wystąpienia korozji galwanicznej. ­ W przypadku stosowania części barierek z kompozytów zbrojonych włóknem muszą spełniać Normę PN EN 13706-3 Zbrojone kompozyty polimerowe – Specyfikacje dla profili poltrudowanych Część 3; Specyficzne Wymogi. ­ Stosowane balustrady i bariery drogowe powinny spełniać wymagania Polskich Norm, oraz być skonstruowane w sposób zapewniający ich przydatność użytkową i wygląd z uwzględnieniem dopuszczalnych odkształceń przęsła. ­ Montaż balustrad wykonać wg wytycznych producenta kompozytu. Siła przyczepności (współczynnik przyczepności) pomiędzy nawierzchnią ścieralną a pomostem konstrukcji mostu osiąga co najmniej 4 MPa - BRL K19143. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Wszystkie opisane powyżej części zamówienia będą realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji (w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia wykonania robót lub uzyskanie decyzji ZRID w przypadku gdy zajdzie konieczność zapewnienia zgodności parametrów ciągów pieszych, pieszo-rowerowych, rowerowych co do ich szerokości, lokalizacji z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym), wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego tras pieszo-rowerowych, 3) budowa drogi rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego, chodników w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego, a opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową wraz ze złożeniem zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych lub wniosku o wydanie decyzji na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do użytkowania wybudowanej infrastruktury lub ostatecznej decyzji o użytkowaniu. 2. Dokumentacja projektowa winna składać się z następujących elementów: 1) map do celów projektowych, 2) koncepcji zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją, 3) projektu budowlanego wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/pozwolenia ZRID/zgłoszenia wykonania robót, 4) projektów wykonawczych wielobranżowych, 5) opracowań kosztorysowych, przedmiarów robót oraz specyfi¬kacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), odpowiadających dokumentacji projektowej, 6) projektu zagospodarowania terenu oraz projektu infrastruktury technicznej, tj. sieci w niezbędnym zakresie, wynikającym z uzgodnień i warunków technicznych zasilania, 7) projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu, 8) dokumentacji hydrotechnicznej i hydrologicznej w razie konieczności, 9) dokumentacji geologiczno – inżynierskiej, 10) kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania/zawiadomienia o zakończeniu robót i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3. Dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie: 1) zatwierdzona koncepcja zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją – 2 egzemplarze dla każdej części 2) projekt budowlany dla wszystkich branż – w ilości 6 kompletnych egzemplarzy dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.), 3) projekt wykonawczy dla wszystkich branż – w ilości 6 kompletnych egzemplarzy dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz wymaganiami jak w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.), 4) kosztorys inwestorski – dla każdej części w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), 5) przedmiar robót – dla każdej części w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – dla każdej części w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 7) informacja BIOZ - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej dla każdej części. 4. Ponadto dokumentacja projektowa winna być opracowana m. in. zgodnie z wymogami niżej wymienionych uwarunkowań prawnych: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz wymaganiami jak w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) 4) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 86, poz. 5790) 5) Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz.U.2015.469 z dnia 2015.04.01) 6) Rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków geotechnicznych posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012r. poz. 463) 7) Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U.2015. poz. 1789 z dnia 2015.11.04 ) 8) Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2014. poz. 1446 z dnia 2014.10.24) 5. Zakres zamówienia obejmuje także: 1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich stosownych decyzji administracyjnych, ekspertyz, uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę/decyzji ZRID/zgłoszenia wykonania robót oraz realizacji robót, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli nieruchomości na dysponowanie gruntem na cele budowlane, Zamawiający dysponuje wstępnymi zgodami właścicieli nieruchomości na przebieg trasy wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od wszelkich użytkowników sieci infrastrukturalnych technicznych warunków przyłączenia i realizacji robót, 4) uzyskanie dokumentów potwierdzających przeprowadzenie procedury oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, z zastosowaniem kwalifikacji wynikających z zapisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego I Rady 2011/92/UE z 13.12.2011 r., 5) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geologicznej, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji oraz w okresie zgłaszania wad, 7) kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i STWiORB oraz ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę/decyzją ZRID/zgłoszeniem wykonania robót wraz z zakupem i montażem niezbędnego wyposażenia, 8) zgłoszenie do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów, 9) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290. z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż, 10) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji musza być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 935) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, 11) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie, 12) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych, 13) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe, 14) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów, 15) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania, 16) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych, 17) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt, 18) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy, 19) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt, 20) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego, 21) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, 22) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót, 23) oznakowanie robót, 24) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę, 25) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową, 26) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich, 27) opracowanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym, 28) prowadzenie w razie konieczności w trakcie robót nadzoru archeologicznego (ratowniczych badań archeologicznych wyprzedzających) i konserwatorskiego wraz z kosztami badań, nadzorów, 29) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej, 30) przygotowanie rozliczenia końcowego robót, 31) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej zobowiązany jest uwzględnić założenia zawarte w opracowaniu pn. Wspólne standardy wizualne i funkcjonalne w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej budowanych i modernizowanych węzłów integracyjnych na Obszarze Metropolitalnym Gdańsk-Gdynia-Sopot, w tym w zakresie elementów tzw. „małej architektury” i oznakowania, stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia czy jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego przez okres realizacji inwestycji. 11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z zapisami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, niezależnie od materiałów/urządzeń na które obowiązuje gwarancja jakości udzielona przez producenta. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV niniejszej SIWZ 15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy dla jednej i wszystkich szkód. 16. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w czasie od daty podpisania umowy do zakończenia przedmiotu zamówienia. 17. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 18. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady, - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, - stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 19. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Rodzaje czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: ­ Roboty rozbiórkowe ­ Roboty ziemne ­ Wykonanie podbudowy ­ Wykonanie nawierzchni chodnika i ścieżek rowerowych ­ Wykonanie węzła przesiadkowego dot. części II ­ Wykonanie kładki nad rzeką Tuga dot. części IV 20. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Rafałem Kubackim lub z Bożeną Wierzba pod nr telefonu 55 625 77 76. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla wszystkich części wynosi 84 000,00 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 – 17 000,00 zł Część 2 – 16 000,00 zł Część 3 – 21 000,00 zł Część 4 – 30 000,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.1.2018 pn. „Budowa węzła integracyjnego Nowy Dwór Gdański wraz z trasami dojazdowymi” – część …………. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach