Przetargi.pl
BUDOWA WEWNĘTRZNYCH LINII ZASILAJĄCYCH OBIEKTY SPÓŁKI STAWY MILICKIE S.A. WRAZ TRANSFORMATOREM ORAZ ROZDZIELNĄ GŁÓWNĄ, LIKWIDACJA KOLIZJI LINII ŚREDNIEGO NAPIĘCIA NA PLACU ZABAW, WYKONANIE NOWEGO OŚWIETLENIA MAGAZYNÓW, MONTAŻ NOWEGO TRANSFORMATORA TAURON DYSTRYBUCJA WRAZ Z WYKONANIEM NOWEGO OŚWIETLENIA ORAZ NOWYCH PRZYŁĄCZY WRAZ Z DEMONTAŻEM STAREGO TRANSFORMATORA ORAZ LIKWIDOWANEJ SIECI NAZIEMNEJ W RUDZIE SUŁOWSKIEJ. Numer postępowania: PN-5/2015

Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Ruda Sułowska 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3847110 , fax. 71 3847110
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
    Ruda Sułowska 20 20
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3847110, fax. 71 3847110
    REGON: 02146175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WEWNĘTRZNYCH LINII ZASILAJĄCYCH OBIEKTY SPÓŁKI STAWY MILICKIE S.A. WRAZ TRANSFORMATOREM ORAZ ROZDZIELNĄ GŁÓWNĄ, LIKWIDACJA KOLIZJI LINII ŚREDNIEGO NAPIĘCIA NA PLACU ZABAW, WYKONANIE NOWEGO OŚWIETLENIA MAGAZYNÓW, MONTAŻ NOWEGO TRANSFORMATORA TAURON DYSTRYBUCJA WRAZ Z WYKONANIEM NOWEGO OŚWIETLENIA ORAZ NOWYCH PRZYŁĄCZY WRAZ Z DEMONTAŻEM STAREGO TRANSFORMATORA ORAZ LIKWIDOWANEJ SIECI NAZIEMNEJ W RUDZIE SUŁOWSKIEJ. Numer postępowania: PN-5/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) przebudowę napowietrznej sieci średniego napięcia 20kV L-150 celem usunięcia kolizji. Kolidujące urządzenia elektroenergetyczne zlokalizowane są na działkach Nr 16 oraz 19/1 obręb 0035 Ruda Sułowska, Milicz - Obszar Wiejski. Działki Nr 16 i 36 stanowią własność Zamawiającego. Projekt przebudowy obejmuje: - Budowę słupów krańcowych z głowicą kablową i rozłącznikiem w przęsłach od likwidowanego słupa Nr 11 w kierunku słupa przelotowego Nr 10 i odporowo przelotowego Nr 12, - Budowę linii kablowej sN pomiędzy projektowanymi słupami krańcowymi, - Likwidację linii napowietrznej 20 kV L-150 od projektowanych słupów krańcowych, - Likwidację słupa narożnego Nr 11 linii napowietrznej 20 kV L-150. b) montaż kontenerowej stacji transformatorowej stanowiącej własność Tauron Dystrybucja S.A. wraz podłączeniem. W zakres zadania wchodzi usunięcie napowietrznej sieci średniego napięcia 20kV L-150 wraz z stacją transformatorową R-2389. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie nowego oświetlenia drogi oraz wykonanie nowych przyłączy do budynków mieszkalnych określonych w dokumentacji. c) wykonie przyłączy energetycznych do budynków wskazanych przez Inwestora w dokumentacji projektowej oraz wykonanie zasilania istniejącej siec naziemnej nN należącej do Zmawiającego. d) dostawę i montaż stacji transformatorowej, kontenerowej wraz z układem pomiarowym mającej stanowić własność Zamawiającego. Wykonanie przyłącza sN do w/w stacji wraz z rozdzielnią główną oraz układem SZR oraz baterią kondensatorów. e) Wykonanie oświetlenia magazynów ryb na działce nr 16 obręb 0035 Ruda Sułowska wraz z wykonaniem nowych skrzynek rozdzielczych zgodnie z dokumentacja projektową. 2. Prace powodujące wyłączenia sieci oraz związane z tym koszty ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty kosztorysy według załączonych przedmiarów stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ. Kosztorysy potrzebne są do ewidencji inwentarzowej środków trwałych oraz dalszego rozliczenia, czyli na potrzeby inne niż mierzenie wynagrodzenia. Po wykonaniu zadania Wykonawca musi przedstawiać kosztorysy powykonawcze uwzględniając zmiany w pierwotnej wersji na potrzeby wyżej wymienione. 4. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w postaci projektów technicznych/budowlanych i wykonawczych oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji projektowej wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 6. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: 1) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia uprzednio uzgodniony z Zamawiającym. 3) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje po zakończeniu prac budowlanych plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do pełnego uporządkowania wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 4) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku lub o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 7. Wykonawca udzieli: 1) minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, którego bieg rozpoczyna się w dniu następnym po protokolarnym bezusterkowym odbiorze robót budowlanych oraz dostarczonym przez Wykonawcę wyposażeniu. 8. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453155003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione skutecznie, jeżeli w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć wraz z ofertą, trwale ją łącząc, zaś oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Zasady zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania, 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w określonym przez Zamawiającego terminie. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zasady zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a - 5 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku nie wniesienia wadium w zakreślonym terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2) u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawymilickie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach