Przetargi.pl
Budowa wentylacji w budynku Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku, w dzielnicy Maroko-Nowiny

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wentylacji w budynku Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Rybniku, w dzielnicy Maroko-Nowiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wentylacji grawitacyjnej biur w skrzydle północnym oraz pomieszczeń administracji budynku Ośrodka Leczniczo Rehabilitacyjnego przy ul. Ks. Henryka Jośki 55 w Rybniku w dzielnicy Maroko Nowiny. W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres: 1. Demontaż istniejących kratek wentylacyjnych. 2. Montaż w istniejących oknach nawiewników okiennych z precyzyjnym nastawem i ciśnieniowym okapem z możliwością przymknięcia o wydajności Vn=6-50 m3/h. 3. Montaż w istniejących oknach nawiewników okiennych z precyzyjnym nastawem i ciśnieniowym okapem z możliwością przymknięcia o wydajności Vn=6-30 m3/h. 4. Montaż przewodów blaszanych ocynkowanych SPIRO. 5. Montaż przepustnicy zwrotnej. 6. Montaż kratek wentylacyjnych sufitowych i ściennych o wym. 14x14 cm z ograniczeniem przepływu do zadanej wydajności. 7. Montaż wyrzutni ściennej 250x250 mm 8. Montaż obrotowych nasad kominowych, otwieranych, hybrydowych fi 150 mm o zmniejszonej średnicy, montowanych na podstawie dachowej z blachy ocynkowanej i króćcu przyłączeniowym redukcyjnym fi 150/140 mm z regulatorem obrotów. 9. Montaż obrotowych nasad kominowych, otwieranych, hybrydowych fi 150 mm z regulatorem obrotów. 10. Montaż wentylatorów ściennych wywiewnych o wydajności Vw=240 m3/h z bezstopniowym regulatorem prędkości obrotowej. 11. Montaż szafki z blachy ocynkowanej, zamykanej o wymiarach 15x15x10 cm. 12. Pomiar i regulacja układów wentylacyjnych. 13. Wykonanie zasilania w energię elektryczną urządzeń wentylacji. Roboty towarzyszące – roboty remontowo wykończeniowe : 1. Wykucie wnęki w ścianie. 2. Przebicie otworów w czapkach kominowych. 3. Zamurowanie otworów bocznych kominów. 4. Przebicie otworów w ścianach. 5. Założenie tulei ochronnych z izolacją z wełny mineralnej gr. 60 mm. 6. Uzupełnienie tynku na ścianach i stropach w miejscach montażu kratek. 7. Malowanie stropów i ścian w miejscach montażu kratek. 8. Obudowa przewodu wentylacyjnego płytami GKBI. 9. Czyszczenie i malowanie podpór kanałów. 10. Załadunek, wywóz i utylizacja gruzu. Czynności dodatkowe. Przeszkolenie wskazanych przez użytkownika pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji. Koszty związane z wykonaniem ww. czynności należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. W kosztach wyceny zamówienia należy również uwzględnić, że obiekt w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany, stąd będzie zachodzić konieczność oddzielenia niektórych pomieszczeń od strefy prowadzenia robót – np. poprzez tymczasowe ścianki kartonowo-gipsowe, a także będzie wiązało się to z koniecznością uzgadniania terminu wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty. Ponadto po zakończeniu prac obiekt w strefie prowadzenia robót należy uporządkować. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 7 dni od przejęcia terenu prowadzenia robót i przedstawienie Zamawiającemu w celu uzyskania jego akceptacji. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia jest infrastruktura techniczna obiektu, która jest przeznaczona na potrzeby wszystkich użytkowników. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót instalacyjnych w specjalności sanitarnej, - wykonanie robót instalacyjnych w specjalności elektrycznej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331210-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach