Przetargi.pl
„Budowa wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: jest: „Budowa wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48, 48a na działkach nr 797/53, 798/53, 232/51, stanowiących własność Gminy Gierałtowice. W ramach niniejszego zamówienia wykonać należy: 1.1. ZADANIE NR 1: Budowa wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku urzędu Gminy w Gierałtowicach obejmujące m.in.: a. Wykonanie wejścia dla niepełnosprawnych w elewacji północnej do budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48 (wykucie otworu drzwiowego, montaż nadproży typu L19, ślusarka aluminiowa drzwiowa, zadaszenie szklane, kurtyna powietrzna, oświetlenie zewnętrzne, dzwonek bezprzewodowy, pozostałe roboty konieczne i towarzyszące). b. Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych w konstrukcji stalowej oraz schodów zewnętrznych wraz z podestem w konstrukcji żelbetowej przy elewacji północnej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48, prowadzących z poziomu istniejącego terenu do wejścia dla niepełnosprawnych. c. Wykonanie zagospodarowania terenu w rejonie projektowanej pochylni dla niepełnosprawnych oraz wejścia dla niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48 (nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej betonowej, opaska żwirowa, zieleń, przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej). d. Wykonanie termomodernizacji elewacji północnej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48 (uzupełnienie tynków zewnętrznych, docieplenie cokołu, ścian nadziemia, ościeży okiennych i drzwiowych, wykończenie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym, odtworzenie gzymsów ze styroduru, wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana części instalacji odgromowej wraz z przełożeniem do rur osłonowych). 1.2. ZADANIE NR 2: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach obejmujące m.in.: a. Wykonanie termomodernizacji części elewacji południowej budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48A w Gierałtowicach (uzupełnienie tynków zewnętrznych, docieplenie ścian, ościeży okiennych i drzwiowych, wykończenie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym, konserwacja oraz wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana części instalacji odgromowej wraz z przełożeniem do rur osłonowych, remont zadaszenia z płyty żelbetowej nad wejściem, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana opraw oświetleniowych elewacyjnych, przesunięcie odwodnienia liniowego usytuowanego wzdłuż elewacji budynku). b. Wykonanie termomodernizacji dachu (stropodachu) budynku Urzędu Gminy Gierałtowice w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48A (docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatem z wełny mineralnej, częściowe docieplenie stropodachu warstwą styropapy obustronnie laminowanej papą, częściowa wymiana obróbek blacharskich, częściowa konserwacja obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej). Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnej jednostce samorządu terytorialnego. Zamawiający wymaga aby harmonogram prac prowadzonych w obiekcie był bezwzględnie ustalony z Zamawiającym w celu maksymalnego zminimalizowania niedogodności związanych z prowadzeniem robót budowlanych na obiekcie oraz zapewnieniem bezpieczeństwa petentom oraz pracownikom Urzędu Gminy Gierałtowice. 1. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o dokumentację projektową: a. Projektu budowlanego przebudowy nadproża w budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach (zadanie nr 1), b. Projektu budowlanego budowy wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach (zadanie nr 1), c. Projektu budowlanego termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach (zadanie nr 2), d. Projektu wykonawczego budowy wejścia dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach (zadanie nr 1), e. Projektu wykonawczego termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Gierałtowicach (zadanie nr 2), f. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zadanie nr 1 i nr 2), g. Przedmiarów robót (zadanie nr 1 i nr 2). oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 3. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV (nomenklatura): 45000000-7 Roboty budowlane, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego, 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45312310-3 Ochrona odgromowa 45321000-3 Izolacja cieplna, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45410000-4 Tynkowanie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45443000-4 Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego. 4. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 5. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający oświadcza, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 9. Zamawiający określi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: a. sposobu dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób, b. uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c. rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 10. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Prawo zamówień publicznych. 12. Zadania (zadanie nr 1, zadanie nr 2) są dofinansowane ze środków finansowych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Metropolitarnego Funduszu Solidarności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, NIP, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d. deklarowany termin realizacji zadania, e. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, f. informację, potwierdzenie o stosowaniu przez Wykonawcę obowiązku określonego przepisami RODO w związku z pozyskiwaniem danych osobowych osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofercie. 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 4. Zbiorcze zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 1 do oferty). 5. Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 6 .Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 7.1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 8.Przed dniem podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego: 8.1. Dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów potwierdzającymi faktyczne zatrudnienie. 8.2. Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 8.3. Przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy (dla zadania nr 1 i zadania nr 2), 8.4. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę w oparciu o działy harmonogramu rzeczowo – finansowego, 8.5. Przedłożyć uprawnienia budowlane osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, 8.6. Przedłożyć kosztorys ofertowy dla celów informacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach