Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg
- Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
Stanisława Papczyńskiego 1
96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
REGON: 75014839000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa w wariancie trzytorowym, bieżni owalnej 200 m, prostej 100 m, stanowiska do skoku w dal i stanowiska do rzutu kulą na terenie działki nr 896/2 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa, w wariancie trzytorowym, bieżni owalnej 200 m, prostej 100 m, stanowiska do skoku w dal i stanowiska do rzutu kulą, na terenie działki nr 896/2 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach. Prace budowlane obejmują budowę trzytorowej bieżni owalnej i prostej o nawierzchni poliuretanowej w ilości 901 m2 z obrzeżem trawnikowym długości 490 m, budowę zeskoczni w dal o nawierzchni z piasku płukanego w ilości 32,40 m2 z krawężnikiem elastycznym z wewnętrznym usztywnieniem w ilości 26 mb, wykonanie trawnika na powierzchni 550 m2 oraz rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonanie trawnika na powierzchni 100 m2. Zamówienie obejmuje również zakup i montaż bloków startowych w ilości 3 szt, progu do odbicia w ilości 1 szt oraz jednego stanowiska do pchnięcia kulą. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie budowlanym, stanowiącym załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e i 7f, do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : - wykonanie prac związanych z rozbiórką istniejącej nawierzchni wykonanej z mieszanki mineralno -bitumicznej wraz z wywozem i utylizacją gruzu, - wykonanie prac ziemnych, - ułożenie obrzeży betonowych i obrzeży elastycznych na ławie betonowej, - wypełnienie piaskiem skoczni do skoku w dal, - wykonanie nawierzchni bieżni na warstwie odsączającej i warstwie podbudowy, - malowanie linii bieżni, - ułożenie mieszanki torfu i ziemi urodzajnej i wykonanie trawnika przy wybudowanej bieżni, - montaż bloków startowych, progu odbicia do skoku w dal oraz stanowiska do pchnięcia kulą. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 2 egz. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9, do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e i 7f, do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa dokumenty o których mowa w pkt. 5.6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa tarasów i rewitalizacja budynku Obserwatorium Astronomicznego Uniwersytetu Warszawskiego Aleje Ujazdowskie 4 Warszawa
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu nad Biblioteką Miejską w budynku przy ul. Mickiewicza 65 w Warszawie
Dodano: 2024-02-21 - Roboty budowlane związane z dostosowaniem do wymogów bezpieczeństwa pożarowego korytarza i rampy rozładunkowej w budynku magazynowym Archiwum Akt Nowych w Warszawie, ul. Stefana Hankiewicza 1
Dodano: 2023-11-24 - Przebudowa tarasów i rewitalizacja budynku Obserwatorium Astronomicznego Uniwersytetu Warszawskiego Aleje Ujazdowskie 4 Warszawa
Dodano: 2023-11-22 - Roboty budowlane związane z dostosowaniem do wymogów bezpieczeństwa pożarowego korytarza i rampy rozładunkowej w budynku magazynowym Archiwum Akt Nowych w Warszawie, ul. Stefana Hankiewicza 1
Dodano: 2023-10-30 - Remont i adaptacja pomieszczeń Lokalnego Centrum Integracyjnego przy OSP Kołaków
Dodano: 2023-07-17 - Remont i adaptacja pomieszczeń Lokalnego Centrum Integracyjnego przy OSP Kołaków
Dodano: 2023-07-17 - Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola przy ul. Ks. Brzóski – wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka”
Dodano: 2021-01-21 - Remont nawierzchni jezdni ul. Fryderyka Joliot-Curie w Warszawie-etap I w ramach zadania remontowego pn. Remont ul. Joliot Curie w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-09-04 - Przebudowa sanitariatów damskich w budynku dydaktycznym UW przy Al. Niepodległości 22 w Warszawie
Dodano: 2020-01-09